To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-12
Łomianki: Przebudowa ul. Szkolnej na odc. od ul. Warszawskiej do ul. Osiedlowej w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa ul. Szkolnej - zad 7/10
Numer ogłoszenia: 196131 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279610 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7686301, faks 22 7686302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Szkolnej na odc. od ul. Warszawskiej do ul. Osiedlowej w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa ul. Szkolnej - zad 7/10.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ul. Szkolnej na odc. od ul. Warszawskiej do ul. Osiedlowej w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa ul. Szkolnej - zad 7/10. W ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego należy wykonać: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ul. Szkolnej w zakresie wykonania nawierzchni jezdni z kostki betonowej, chodnika oraz odwodnienia Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w Projekcie budowlano - wykonawczym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, niesłużący do obliczania ceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest: Zastosować materiały oraz urządzenia posiadające aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie ( aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności), zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w przedmiarach robót pod warunkiem, że produkty te będą spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca ma obowiązek wykazać, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w przedmiarach, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączyć kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnych ze stosownymi przepisami. Przed złożeniem oferty na realizację przedmiotu zamówienia zaleca się dokonać wizji lokalnej w miejscu planowanych robót, w celu zapoznania się z warunkami w terenie w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Wykonawca, z którym będzie zawarta umowa, zobowiązany jest przedłożyć kosztorys ofertowy, który będzie miał zastosowanie na etapie wykonania przedmiotu umowy w sytuacji przerwania realizacji zamówienia i wystąpienia okoliczności polegających np. na wypłaceniu wynagrodzenia z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia lub okoliczności wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. Warunki gwarancji. 36 miesięcy od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru robót. W przypadku wystąpienia w przedmiocie zamówienia jakichkolwiek wad stwierdzonych w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia o konieczności usunięcia wad przywrócić przedmiot zamówienia do stanu z dnia bezusterkowego protokolarnego odbioru robót. Jeżeli termin usunięcia wad jest niewystarczający, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego pisemnie, o wyrażenie zgody na przesunięcie terminu usunięcia wad do 30 dni od dnia zawiadomienia o konieczności usunięcia wad, z podaniem uzasadnienia. Termin płatności wynagrodzenia Sposób rozliczania się z wybranym Wykonawcą - fakturowanie częściowe I etap - 2012 r do kwoty 144 000,00 brutto II etap - 2013 r - pozostała kwota wynikająca z umowy. 21 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT wystawionej na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru robót. Wykonawca robót zobowiązany jest do: Wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz wystąpienia o zajęcie pasa drogowego do Zarządcy drogi we własnym zakresie. Zapewnienia obsługi geodezyjnej. Wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa Budowlanego (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm.). Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż i branżowych. Wbudowania materiałów oraz zastosowania urządzeń posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w szczególności Ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. nr 92, poz. 881) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 08.11.2004 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz.U. z 2004 r., nr 249, poz. 2497) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 08.11.2004 r. w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2004 r., nr 198, poz. 2041) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowane materiały. Zamawiający zobowiązany jest do: Wprowadzenia Wykonawcy na teren budowy nastąpi w ciągu 4 dni od podpisania umowy. Przystąpienia do odbioru robót w terminie 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez wykonawcę gotowości do odbioru, przy czym za termin wykonania robót należy przyjąć: wykonanie robót objętych zakresem umownym wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach nr 7-10 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mabau Polska Sp. z o.o., Szymanów 9 K, 05-532 Baniocha, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 293103,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 164617,97
Oferta z najniższą ceną: 164617,97 / Oferta z najwyższą ceną: 298881,39
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
- Wykonanie usługi polegającej na aktualizacji kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej ścieżki rowerowej w ciągu ulicy Konopnickiej na odcinku od DK7 w kierunku Szpitala w Dziekanowie Leśnym
- Budowa drogi gminnej ulicy Paderewskiego odcinek od ul. Rolniczej do ul. Wspólnej w Łomiankach w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ul. Paderewskiego" - zad. 2020/08.
- Zagospodarowanie terenu w celu utworzenia kompleksu rekreacyjnego przy Jeziorze Pawłowskim-w ramach zad. pn. Realizacja błękitno - zielonej infrastruktury na terenie gminy Łomianki-zad. 2021/03
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- PRZEBUDOWA UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO W OLEŚNICY WRAZ Z PRZEBUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SIECI ENERGETYCZNEJ ORAZ BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- SVA/4620-147/2025: Termomodernizacja budynku nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo
- "Budowa i przebudowa infrastruktury do obsługi podróżnych na terenie Gminy Bobowa"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.