To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-17
Słubice: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1249F Cybinka - Jerzmanice jako alternatywa na dojazd do autostrady A2 - dofinansowanego ze środków Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 196154 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125238 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe, ul. Piłsudskiego 20, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 0-95 7592019, 7592010, faks 0-95 7592011.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1249F Cybinka - Jerzmanice jako alternatywa na dojazd do autostrady A2 - dofinansowanego ze środków Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1249F Cybinka - Jerzmanice jako alternatywa na dojazd do autostrady A2 od km 0+955 do km 14+635 (dł. 13,680 km), tj. zapewnienie nadzoru nad wykonywaniem robót drogowych i mostowych (remont przepustu nad rzeką Pliszką) oraz obsługi laboratoryjnej inwestycji (w tym finansowanie badań) w zakresie: 1)badania kwalifikacyjne gruntów - szt. 20 2)zagęszczenie gruntu (koryto, podłoże, nasyp itp.) - pkt 70 3)badanie kruszyw na podbudowę - szt. 5 4)zagęszczania podbudowy - pkt 10 5)akceptacja receptur na betony i masy bitumiczne - szt. 5 6)badania mas z nawierzchni ( warstwa wiążąca i ścieralna) - szt. 32 7)pomiar równości warstwy ścieralnej - km 13,68 8)opracowanie elaboratów odbiorowych (warstwy bitumiczne) - szt. 4 Wartość robót wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego wynosi 15.547.904,23 zł brutto. Szczegółowy zakres nadzorowanych robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 7 SIWZ. Projekt budowlany oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią załączniki Nr 8 i Nr 9 do SIWZ. 2.Zadania inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji: 1)reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2)załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót, w tym: a)kompletowanie dokumentów niezbędnych dla właściwych organów nadzoru budowlanego i administracji budowlanej, b)zgłoszenie zakończenia robót, 3)organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę, wskazana ilość dni roboczych na budowie - minimum 12 dni w miesiącu w czasie prowadzenia robót oraz na każde wezwanie inwestora, 4)systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy, 5)sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 6)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiorach częściowych, 7)wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 8)żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 9)wnioskowanie do inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 10)uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 11)udzielanie wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 12)organizowanie narad koordynacyjnych (Rada Budowy), sporządzania protokołów z narad i przekazywania ich zainteresowanym stronom (wykonawcy i inwestorowi) w terminie 5 dni po naradzie oraz prowadzenia dokumentacji ze wszystkich kontaktów z wykonawcą, 13)udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z władzami samorządowymi i mieszkańcami, 14)składanie inwestorowi pisemnych miesięcznych raportów z działalności obejmującej prowadzenie nadzoru robót oraz z realizacji inwestycji wraz z dokumentacją zdjęciową we współpracy z wykonawcą robót, będących nieodłącznym załącznikiem do faktur wystawianych przez inspektora nadzoru, 15)dokonywanie analizy i opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę harmonogramów w celu ich akceptacji przez inwestora, 16)sprawdzanie miesięcznych zestawień wykonawcy, wartości zakończonych i odebranych robót, potwierdzenie kwot do wypłaty (w ciągu 14 dni od złożenia zestawienia przez wykonawcę), 17)opiniowanie organizacji ruchu, oznakowania i ustalania długości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu, 18) kontrolowanie stosowania przez wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego. 19)kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę zasad BHP, 20)wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP, 21)żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez wykonawcę, 22)dopilnowanie zapewnienia ubezpieczenia budowy przez wykonawcę, 23)zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez wykonawcę na placu budowy, 24)ustalanie metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez wykonawcę, 25)akceptowanie urządzeń i sprzętu pomiarowego stosowanego w czasie prowadzenia robót i ich obmiaru, 26)inspekcja laboratorium wykonawcy w celu sprawdzenia, czy stosowane urządzeia pomiarowe i sprzęt laboratoryjny posiadają ważną legalizację, zostały prawidłowo wykalibrowane i odpowiadają wymaganiom norm określających procedury badań, 27)sprawdzanie pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez względu na to, czy od wykonawcy wymaga się prowadzenia badań w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych, a przede wszystkim: a)akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami ST ze wskazanych przez wykonawcę źródeł, b)podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta, c)akceptowanie receptur i technologii zgodnie wymaganiami ST, d)kontrolowanie wytwórni materiałów, prefabrykatów mas bitumicznych w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosowanych metod wytwarzania, e)kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, zlecanie wykonawcy przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do jakości, 28)wykonywanie w ramach prowadzonego nadzoru, bez dodatkowego wynagrodzenia, sprawdzających badań laboratoryjnych inwestycji zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót w zakresie przewidzianym dla inspektora nadzoru (badania laboratoryjne wykonać należy w laboratorium polowym zorganizowanym na placu budowy dla badań podstawowych oraz badań specjalistycznych, w laboratorium stałym własnym lub wynajętym), 29)wykonanie pomiarów i badań laboratoryjnych do opracowania elaboratów końcowych, ewentualnie zlecenia tych czynności niezależnemu laboratorium akceptowanemu przez inwestora i dokonanie oceny wyników badań pomiarów, 30)sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę, a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 31)stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego i przedłożenie do akceptacji inwestora w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze, 32)poświadczenie terminu zakończenia robót, 33)sprawdzanie ostatecznej kwoty należnej wykonawcy, ustalania i wnioskowania zakresu koniecznych korekt wyliczeń wykonawcy i przedstawienia inwestorowi do podjęcia decyzji o ostatecznej wysokości tej kwoty (w ciągu 20 dni od otrzymania rozliczenia wykonawcy), 34)bieżące informowanie inwestora o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji, 35)inne zadania wynikające z przepisów prawa. 36.Zadania inspektora nadzoru w czasie trwania okresu gwarancyjnego. 1)dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót, 2)zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, 3)zgłaszanie wykonawcy zaistniałych wad i ustalanie terminów ich usuwania. 4)nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczanie ich wykonania, 5)ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym, 6)potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, 7)sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez wykonawcę dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku inwestorowi w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego, 8)inne zadania wynikające z przepisów prawa..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 150000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: WSPÓŁFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOU REGIONALNEGO W RAMACH LUBUSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA LATA 2007 - 2013.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH PIOTR OWSIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH PIOTR OWSIŃSKI
- Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Piotr Owsiński, ul. Sorbska 10, 65-220 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 150000
- Oferta z najniższą ceną: 150000 oferta z najwyższą ceną: 234200
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Słubicach
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku oraz terenach przyległych do budynku Sądu Rejonowego w Słubicach
- Świadczenie usług w zakresie organizacji i prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Słubice
- Kompleksowe, całoroczne utrzymanie czystości i utrzymanie zimowe na targowisku miejskim przy ul. Sportowej w Słubicach w roku 2025
- Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą zbiornika ciekłego tlenu medycznego (1 szt.) i butli.
- Dostawa paliw - bezgotówkowe tankowanie pojazdów służbowych NZOZ Szpital im. prof. Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o. o. przez okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
- Przebudowa drogi Nr 108798B Sypnie - Kozłowo - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Rozbudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hurtownię farmaceutyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Składnicy RARS w Wąwale"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych realizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.