Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-21
Puławy: Dostawa materiału kamiennego w ilości: 2730 ton tłucznia do nawierzchni drogowych niesortowanego 31,5 - 63,0 mm i 56 ton klińca do nawierzchni drogowych sortowanego 4,0 - 12,8 mm kl. I w miejsce wbudowania na drogę powiatową Nr 1516L Żyrzyn - Baranów - Michów odc. Żerdź - Baranów oraz dostawa materiału kamiennego w ilości 200 ton tłucznia do nawierzchni drogowych niesortowanego 31,5 - 63,0 mm na Bazę Obwodu Drogowo Mostowego w Puławach ul. Składowa 20.
Numer ogłoszenia: 196175 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach, ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8884160, fax 081 8880388.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiału kamiennego w ilości: 2730 ton tłucznia do nawierzchni drogowych niesortowanego 31,5 - 63,0 mm i 56 ton klińca do nawierzchni drogowych sortowanego 4,0 - 12,8 mm kl. I w miejsce wbudowania na drogę powiatową Nr 1516L Żyrzyn - Baranów - Michów odc. Żerdź - Baranów oraz dostawa materiału kamiennego w ilości 200 ton tłucznia do nawierzchni drogowych niesortowanego 31,5 - 63,0 mm na Bazę Obwodu Drogowo Mostowego w Puławach ul. Składowa 20..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału kamiennego w ilości: 2730 ton tłucznia do nawierzchni drogowych niesortowanego 31,5 - 63,0 mm i 56 ton klińca do nawierzchni drogowych sortowanego 4,0 - 12,8 mm kl. I w miejsce wbudowania wykonywanego poszerzenia drogi na drogę powiatową Nr 1516L Żyrzyn - Baranów - Michów odc. Żerdź - Baranów. Samochody dostosowane do wyładunku materiałów bezpośrednio w koryto poszerzenia (wywrot na bok). Ponadto przedmiotem zamówienia jest również dostawa 200 ton tłucznia do nawierzchni drogowych niesortowanego 31,5 - 63,0 mm na Bazę Obwodu Drogowo Mostowego w Puławach ul. Składowa 20. Rozmiar placu miejsca dostaw na Bazie Obwodu Drogowo Mostowego w Puławach ul. Składowa 20 umożliwia użycie zestawu ciągnika siodłowego z naczepą z tylnym wysypem. Dostawy odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 07.00 do godz. 15.00 w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego i będą na bieżąco uzgadniane pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.21.20.00 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.20.00 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.1.2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 5.1.3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.1.4.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1)wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2)wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3)wykonawców, którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10)wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy; 11)wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 12)wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 13)wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy; 14)wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 5.2Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1 Instrukcji dla Wykonawcy SIWZ będzie dokonywana poprzez sprawdzenie czy oferta zawiera oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy, o których mowa w pkt 6 Instrukcji dla Wykonawcy SIWZ oraz, czy złożone oświadczenia lub dokumenty potwierdzają spełnianie tych warunków, po przeanalizowaniu ich treści. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę /spełnia/ - /nie spełnia/. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści, z zastrzeżeniem, że Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób określony w art. 88 ustawy. Oferta Wykonawcy, który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 7 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 5.1. SIWZ Zamawiający żąda zestawu oświadczeń - załącznik Nr 2 Instrukcji dla Wykonawców. 6.2W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.5Dokumenty, o których mowa w pkt 6 należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6.6Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniu zamówieni albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Umowa ta powinna zawierać m.in.: - określenie celu gospodarczego; - oświadczenia wykonawców o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej; - wskazanie wykonawcy, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera) - oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia wraz z okresem gwarancji i rękojmi; - zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy przedłożyć dokument ustanawiający pełnomocnika w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy, pok. nr 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 09:45, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy, pok. nr 17..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa nawozów dolistnych dla IUNG PIB w Puławach, RZD w Żelisławkach, w podziale na 3 części zamówienia
- Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG PIB w Puławach, RZD w Żelisławkach, w podziale na 18 części zamówienia
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla IUNG PIB w Puławach, w podziale na 3 części zamówienia
- Dostawa odczynników dla Zakładu Gleboznawstwa i Analiz Środowiskowych IUNG-PIB Puławy w podziale na 5 części zamówienia
- Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG-PIB w Puławach, RZD Borusowa w podziale na 3 części zamówienia
- Dostawa nawozów dolistnych dla IUNG PIB w Puławach, RZD Borusowa, w podziale na 2 części zamówienia
więcej: przetargi w Puławach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.