eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UjsołyBudowa Przedszkola Publicznego w Ujsołach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Ujsoły: Budowa Przedszkola Publicznego w Ujsołach
Numer ogłoszenia: 196224 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ujsoły , ul. Gminna 1, 34-371 Ujsoły, woj. śląskie, tel. 0-33 8647350, faks 0-33 8647354.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Przedszkola Publicznego w Ujsołach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Przedszkola Publicznego w Ujsołach zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku w Starostwie Powiatowym w Żywcu. Zaprojektowany budynek przedszkola jest budynkiem wolnostojącym parterowym z poddaszem użytkowym. Na parterze znajdują się przedsionek, szatnia, hall, sala zajęć, jadalnia, boks na leżaki, łazienki, pokój kierownika, kotłownia, wc dla niepełnosprawnych, komunikacja, magazyn produktów suchych, magazyn warzyw i owoców, wc dla personelu, przyjecie termosów, obieralnia warzyw, kuchnia, zmywalnia naczyń. Na poddaszu znajdują się hall, sale zajęć, łazienki, boks na leżaki, pomieszczenie porządkowe, magazyn bielizny, pokój socjalny, wc dla personelu. Powierzchnia użytkowa obiektu to 408,65 m2, powierzchnia zabudowy 285,80 m2, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projektach budowlanych, przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości : 25000,00 zł. Wniesione wadium musi jednoznacznie wskazywać na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 09 lipca do godz. 08:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109. poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Rajcza Oddział w Ujsołach nr 29 8125 1018 0000 0228 2000 0100 z dopiskiem: WADIUM - BUDOWA PP W UJSOŁACH - PN/05/09. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium w formie gwarancji (poręczenia) należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz. Treść gwarancji (poręczenia) musi być IDENTYCZNA z załączonym wzorem i nie może zawierać żadnych zapisów ponad te które zawiera wzór. Oryginał gwarancji (poręczenia) należy złożyć w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy w Ujsołach, ul. Gminna 1, 34 - 371 Ujsoły, pok. Nr 4 w godz. Od poniedziałku do piątku od 07.00-15.00, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, dołączyć do oferty. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona, Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. udokumentowanie wykonania (rozpoczęcia i zakończenia) w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednej roboty związanej z kompleksową budową obiektu od podstaw obejmującą roboty ogólnobudowlane, instalacje, elektryczne, wod-kan i c.o., z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, c) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacje w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej oraz osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności elektroenergetycznej. d) udzielenie 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki uprawniające do udziału w postępowaniu. Uzupełnienie, bądź wyjaśnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe jedynie w trybie art. 26 ust. 3 i 4 oraz art. 87 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 a) niniejszej specyfikacji będą: a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 b) niniejszej specyfikacji będą: a) wykaz jednej wykonanej (rozpoczętej i zakończonej) kompleksowej budowy obiektu od podstaw w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmującej roboty ogólnobudowlane, instalacje elektryczne, wod-kan i c.o. z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji), b) dokument od zamawiającego (wskazanego w zał. nr 3 do siwz) dla którego wykonawca wykonał w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia kompleksową budowę obiektu od podstaw obejmującą roboty ogólnobudowlane, instalacje elektryczne, wod-kan i c.o., z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania potwierdzający że roboty te zostały wykonane należycie. Z dokumentu o którym mowa w niniejszym punkcie musi jasno wynikać zakres robót tzn. że wykonawca wykonał kompleksową budowę obiektu od podstaw obejmującą roboty ogólnobudowlane, instalacje elektryczne, wod-kan i c.o. 3) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 c) niniejszej specyfikacji będą: a) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, b) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, c) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, d) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektroenergetycznej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby Jeżeli po otrzymaniu dokumentu potwierdzającego uprawnienia, osoba zmieniła imię lub nazwisko do oferty należy załączyć poświadczoną za zgodność kopię dokumentu potwierdzającego tę zmianę. 4) Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 d niniejszej specyfikacji będzie: a) oświadczenie o udzieleniu 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty (pkt 9 formularza ofertowego). 5) W przypadku wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: 5.1) w punkcie 6.1) b) c) e) oraz 6.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające: a) że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. d) w zakresie wykonania robót budowlanych: d.1) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające specjalności konstrukcyjno-budowlanej jak również aktualną przynależność ww. osoby do samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, d.2) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych jak również aktualną przynależność ww. osoby do samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, d.3) uprawnienia do kierowani robotami budowlanymi odpowiadające specjalności elektrycznej jak również aktualną przynależność ww. osoby do samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, d.4) uprawnienia do kierowani robotami budowlanymi odpowiadające specjalności elektroenergetycznej jak również aktualną przynależność ww. osoby do samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. 5.2) w punkcie 6.1) d) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8. Dokumenty o których mowa w pkt 6.5.1) lit. a i c oraz pkt 6.5.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt 6.5.1) lit b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej w punkcie 6.5.1) oraz 6.5.2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6) UWAGI 1) Wszystkie wymagane niniejszą specyfikacją dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę. Podpisy powinny być złożone zgodnie z reprezentacją podmiotu bądź przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, winno być dołączone do oferty (można wykorzystać załącznik nr 5). Z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. 2) W przypadku składania oferty wspólnej np. przez konsorcjum lub spółki cywilne: a) w przypadku konsorcjum - w ofercie należy wymienić wszystkie podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oraz wskazać lidera (pełnomocnika). Pełnomocnictwo (udzielone przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie) powinno jasno określać zakres udzielonego pełnomocnictwa. Konsorcjum jako całość musi spełniać 100% wymagań opisanych w niniejszej specyfikacji. b) w przypadku spółki cywilnej - również należy wyłonić pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno jasno określać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 3) W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4) Każdy z wykonawców składających wspólną ofertę winien złożyć osobno dokumenty wymienione w pkt 6.1) lit. b,c,d,e niniejszej specyfikacji. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2) składa, w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnik (lider). Pozostali wykonawcy oprócz pełnomocnika (lidera) składają oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (załącznik nr 4). Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ujsoly.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Ujsoły ul. Gminna 1 34 - 371 Ujsoły pok. nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urzad Gminy Ujsoły ul. Gminna 1 34 - 371 Ujsoły pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.