eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWymiana usług reklamowych pomiędzy Polskim Radiem S.A., a Ringier Axel Springer Polska Sp. zo.o. (znak sprawyBZ/SZP-4/13)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-20

Warszawa: Wymiana usług reklamowych pomiędzy Polskim Radiem S.A., a Ringier Axel Springer Polska Sp. zo.o. (znak sprawy: BZ/SZP-4/13)
Numer ogłoszenia: 196238 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43095 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych, Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6459384, faks +48 22 6453957.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana usług reklamowych pomiędzy Polskim Radiem S.A., a Ringier Axel Springer Polska Sp. zo.o. (znak sprawy: BZ/SZP-4/13).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zamieszczania reklam Polskiego Radia na stronach tytułów należących do Ringier Axel Springer Sp. z o.o. w ramach limitu wartości świadczeń określonego w umowie, pod warunkiem, że wybrana powierzchnia nie będzie wcześniej zarezerwowana na potrzeby innej kampanii finansowanej w sposób gotówkowy. Szczegółowe warunki wielkości i terminu publikacji będą każdorazowo ustalane przez obie strony umowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 marca 2014 roku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: nie dotyczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ringier Axel Springer Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 52, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 552000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 339480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 339480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 339480,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z przepisem art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający ma prawną możliwość udzielenia zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, w przypadku, gdy przedmiot zamówienia może być świadczony tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Odnosząc brzmienie ww. zapisu do niniejszego postępowania należy wskazać, że dotyczy ono wymiany usług reklamowych w roku 2013 pomiędzy Polskim Radiem S.A. a Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o. Wzajemna wymiana świadczeń reklamowych polegać będzie na tym, iż na łamach tygodnika Newsweek Polska zamieszczane będą reklamy promujące przedsięwzięcia organizowane bądź współorganizowane przez Polskie Radio oraz poszczególne Programy, zaś na antenach Polskiego Radia spoty reklamujące Newsweeka i Forbsa. Tematyka, którą podejmuje Newsweek Polska to wydarzenia z kraju i ze świata, analizy, komentarze, kulisy biznesu, nowości techniczne i odkrycia naukowe, obyczaje, społeczeństwo, doniesienia ze świata kultury. Tygodnik charakteryzuje się funkcjonalną grafiką, oraz posiada rozwiniętą grafikę użytkową. Jest tygodnikiem opinii. Typowymi czytelnikami Newsweeka są kobiety i mężczyźni od 20 do 49 roku życia, mieszkający w miastach, z wykształceniem średnim lub wyższym. Newsweek ma ponad 1 200 000 czytelników, jest także w czołówce najczęściej cytowanych mediów w Polsce. Wybór Wykonawcy Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o. do zrealizowania ww. przedmiotu wynika z faktu, iż zakres zainteresowań czytelników Newsweeka i słuchaczy Polskiego Radia jest zbieżny, poprzez charakter poruszanej w nich tematyki. Analiza dopasowania do grupy celowej poszczególnych projektów i Programów Polskiego Radia pokazuje dużą zbieżność pomiędzy czytelnikami Newsweeka a słuchaczami Polskiego Radia. Wskazać również należy, Spółka Ringier Axel Springer Polska jest właścicielem tygodnika Newsweek Polska, któremu przysługuje prawo ochrony własności przemysłowej ex lege. Przytoczone wyżej argumenty wyczerpują dyspozycję zawartą w art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. b) ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.