eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DominówRemont drogi dojazdowej do Schroniska dla Nieletnich w Dominowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-03

Dominów: Remont drogi dojazdowej do Schroniska dla Nieletnich w Dominowie
Numer ogłoszenia: 196304 - 2015; data zamieszczenia: 03.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Schronisko dla Nieletnich Dominów 81c , Dominów 80c, 20-388 Dominów, woj. lubelskie, tel. 0-81 7518741, 7102990, faks 0-81 7518621.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdndominow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi dojazdowej do Schroniska dla Nieletnich w Dominowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi dojazdowej do Schroniska dla Nieletnich w Dominowie, w zakres którego wchodzi: - uregulowaniu przebiegu i szerokości drogi dojazdowej, - wykonaniu opaski z kostki betonowej wzdłuż ściany ogrodzenia schroniska, - uregulowaniu wymiarów zatoki parkingowej, - wymianie nawierzchni drogi dojazdowej z trylinki z dywanikiem bitumicznym na nawierzchnię z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego i ulepszonym podłożu z piasku stabilizowanego cementem, - wymianie nawierzchni stanowisk parkingowych z trylinki z dywanikiem bitumicznym oraz z kostki ażurowej na nawierzchnię z płyt betonowych ażurowych na podbudowie z kruszywa łamanego i ulepszonym podłożu z piasku stabilizowanego cementem, - remoncie nawierzchni bitumicznej poza ogrodzeniem zakładu polegającym na ułożeniu warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego, - wymianie zniszczonych elementów betonowych, - wymianie elementów oznakowania pionowego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 5000 zł (słownie: pięć tysięcy) przed terminem składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni wymagania wykazując się - jedną realizacją robót budowlanych o wartości 200000 zł brutto obejmującą branżę drogową. Ocena na zasadzie spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca wykaże się dysponowaniem: 1) 1 osoby posiadającej minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w roli kierownika budowy posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności drogowej zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2010, Nr 243, poz.1623 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r., Nr 83, poz. 578 ze zm.), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t. j. Dz. U.z 2010r., Nr 243, poz.1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r. nr 63, poz. 394);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca wykaże się: opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 300 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas trwania gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku zmiany ustawowej wysokości podatku od towarów i usług VAT-Zmiana wynagrodzenia wykonawcy względem robót jeszcze niewykonanych, względem których Wykonawca nie pozostaje w zwłoce o wysokość zmienionej stawki podatku VAT; 2. W przypadku zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu umowy - A. Zmiana przedmiotu umowy B. Zmiana terminu wykonania umowy C. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy, z zastrzeżeniem, że jeżeli zmiana przepisów prawa wpływa na konieczność zastosowania innych rozwiązań technologicznych - wynagrodzenie zostanie ustalone na podstawie cen jednostkowych robót, robocizny, materiałów i sprzętu wg średnich stawek wydawnictwa SEKOCENBUD w kwartale poprzedzającym kwartał, w którym nastąpiła zmiana przepisów prawa, a dla nakładów i robót nie występujących w SEKOCENBUDZIE - wg cen rynkowych zaakceptowanych przez Zamawiającego 3. W przypadku konieczności aktualizacji rozwiązań mających zastosowanie w realizacji niniejszej umowy ze względu na postęp technologiczny jeżeli zmiana taka powoduje: -obniżenie kosztów eksploatacji lub konserwacji budynku lub urządzenia lub - zmiana taka powoduje poprawę parametrów technicznych lub - zmiana taka jest korzystna z uwagi na postęp technologiczny, A. Zmiana treści umowy celem dostosowania do potrzeb Zamawiającego B. Zmiana przedmiotu umowy C. Zmiana terminu wykonania umowy * Powyższe zmiany nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy 4. W przypadku konieczności wprowadzenia robót zamiennych, których konieczność zastosowania ujawniła się w trakcie realizacji robót, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - A. Zmiana przedmiotu umowy B. Zmiana terminu wykonania umowy * Powyższe zmiany nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy 5. W przypadku braku uzasadnienia dla wykonania robót objętych siwz, która to okoliczność ujawniła się w trakcie realizacji robót, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego -A. Zmiana przedmiotu umowy B. Zmiana terminu wykonania umowy C. Obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie za roboty, które nie będą wykonywane nastąpi wg. Kosztorysu ofertowego Wykonawcy, w przypadku braku wskazania w nim cen jednostkowych na podstawie cen jednostkowych robót, robocizny, materiałów i sprzętu wg średnich stawek wydawnictwa SEKOCENBUD w kwartale poprzedzającym kwartał, w którym następuje zmiana umowy, a dla nakładów i robót nie występujących w SEKOCENBUDZIE - wg cen rynkowych zaakceptowanych przez Zamawiającego 6. Modyfikacji dokumentacji, która to konieczność modyfikacji ujawniła się w trakcie realizacji robót i nie była zawiniona przez Zamawiającego -A. Zmiana przedmiotu umowy B. Zmiana terminu wykonania umowy C. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że: - wynagrodzenie zostanie ustalone na podstawie cen jednostkowych robót, robocizny, materiałów i sprzętu wg średnich stawek wydawnictwa SEKOCENBUD w kwartale poprzedzającym kwartał, w którym następuje zmiana umowy, albo dla nakładów i robót nie występujących w SEKOCENBUDZIE - wg cen rynkowych zaakceptowanych przez Zamawiającego; - zmiana wynagrodzenie może nastąpić maksymalnie do 5 % umownego wynagrodzenia netto Wykonawcy 7. W przypadku procedur organów administracji wpływających na możliwość realizacji przedmiotu umowy w terminie - Zmiana terminu wykonania umowy * Powyższe zmiany nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy 8. W przypadku konieczności zmian terminu wykonania umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego (w tym w przypadku określonym w § 2 ust. 6 wzoru umowy) - Zmiana terminu wykonania umowy * Powyższe zmiany nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy 9. W przypadku wystąpienia zdarzeń siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające realizację umowy na zasadach w niej określonych - Zmiana terminu wykonania umowy * Powyższe zmiany nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy 10. W przypadku możliwości częściowego odbioru robót stanowiących przedmiot umowy - Zmiana terminu rozpoczęcia biegu rękojmi i gwarancji bez zmiany kwot zwolnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - względem robót stanowiących przedmiot częściowego odbioru, z zastrzeżeniem, że postanowienia § 8 wzoru umowy stosuje się odpowiednio do odbiorów częściowych * Powyższe zmiany nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy 11. Zmiana osoby/osób wskazanych jest dopuszczalna względem oferty Wykonawcy w przypadku: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, b) jeżeli zmiana będzie konieczna z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy, c) żądania Zamawiającego w przypadku: niewykonywania lub nienależytego wykonywania obowiązków przez daną osobę. W takim przypadku Zamawiający przedstawia stosowny wniosek do Wykonawcy, natomiast Wykonawca jest zobowiązany do zmiany osoby w terminie 14-dni od dnia doręczenia wniosku. - Zmiana osób wskazanych w § 7 ust. 3 wzoru umowy * Powyższe zmiany nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sekretariat@sdndominow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dominów 81c, 20-388 Lublin 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Schroniska dla Nieletnich, Dominów 81C, 20-388 Lublin6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.