Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-22
Warszawa: dostawa odczynników chemicznych i wyposażenia laboratoryjnego dla Jednostki Wojskowej 2420 - spr 11/2010/CHEM
Numer ogłoszenia: 196305 - 2010; data zamieszczenia: 22.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2420 , ul. 29 Listopada 1, 00-904 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6891532, faks 022 6891404.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wpsam.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa - obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników chemicznych i wyposażenia laboratoryjnego dla Jednostki Wojskowej 2420 - spr 11/2010/CHEM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych i wyposażenia laboratoryjnego dla Jednostki Wojskowej 2420, szczegółowo opisanych w załącznikach do SIWZ. Zamówienie podzielono na 18 części, szczegółowo opisane w załącznikach do SIWZ. Część nr 1 - odczynniki laboratoryjne - zestawy i preparaty - załącznik nr 1 do SIWZ Część nr 2 - odczynniki laboratoryjne - Testy Immunochemiczne - Załącznik nr 2 do SIWZ Część nr 3 - odczynniki laboratoryjne - Testy - załącznik nr 3 do SIWZ Część nr 4- odczynniki laboratoryjne - zestawy - załącznik nr 4 do SIWZ Część nr 5 - odczynniki laboratoryjne - filtry - załącznik nr 5 do SIWZ Część nr 6 - taśmy - załącznik nr 6 do SIWZ Część nr 7 - akcesoria laboratoryjne - załącznik nr 7 do SIWZ Część nr 8 - odzież ochronna - załącznik nr 8 do SIWZ Część nr 9 - maski - załącznik nr 9 do SIWZ Część nr 10 - akcesoria laboratoryjne - załącznik nr 10 do SIWZ Część nr 11 - buty gumowe - załącznik nr 11 do SIWZ Część nr 12 - odczynniki laboratoryjne - załącznik nr 12 do SIWZ Część nr 13 - odczynniki laboratoryjne - chemia laboratoryjna - załącznik nr 13 do SIWZ Część nr 14 - odczynniki laboratoryjne - załącznik nr 14 do SIWZ Część nr 15 - rękawice robocze - załącznik nr 15 do SIWZ Część nr 16 - akumulatory i baterie - załącznik nr 16 do SIWZ Część nr 17 - akumulatory i baterie - zestaw - załącznik nr 17 do SIWZ Część nr 18 - akcesoria laboratoryjne - zestaw izotermiczny - załącznik nr 18 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38.43.71.10 - Końcówki pipet 38.43.71.20 - Stojaki na pipety 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 44.17.60.00 - Taśma 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 18.14.10.00 - Rękawice robocze 38.43.20.00 - Aparatura do analizowania 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 35.11.34.10 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej 35.11.34.20 - Odzież do ochrony jądrowej i radiologicznej 31.44.00.00 - Baterie 35.81.40.00 - Maski przeciwgazowe 18.81.22.00 - Buty gumowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, że wykonawca spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków na podstawie kryterium spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, że wykonawca spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków na podstawie kryterium spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, że wykonawca spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków na podstawie kryterium spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, że wykonawca spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków na podstawie kryterium spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, że wykonawca spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków na podstawie kryterium spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie (jeżeli dotyczy). Jeżeli oferta podpisana jest przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty ( należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 106 Kodeksu cywilnego przy właściwości podmiotowej określonej w ustawie o Krajowym rejestrze sądowym oraz z zastrzeżeniem art. 95 i nast. Kodeksu cywilnego dla podmiotów podlegających wpisowi do Ewidencji Działalności Gospodarczej (art. 14 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej Dz. U. 04.173.poz 1807, z późn. zm.); 2)w przypadku, gdy Wykonawca składa tzw. ofertę równoważną obowiązany jest załączyć do oferty odpowiednie dokumenty potwierdzające równoważność między zamiennikiem i wzorcem tj. np. specyfikację techniczną, certyfikat analityczny odczynnika -równoważnego- oferowanego przez Wykonawcę z dokładnym wskazaniem zadania oraz nazwy odczynnika jak i np. specyfikację techniczną lub certyfikatem analitycznym odczynnika -wzorcowego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wpsam.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 2420, ul. 29 Listopada 1, 00-904 Warszawa budynek nr 22 Sekcja zamówień publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Jednostki Wojskowej Nr 2420, ul. 29 Listopada 1, 00-904 Warszawa budynek nr 22 II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych i materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa rękawic chirurgicznych i diagnost., sprzętu medycznego do ciągłej terapii nerkozastępczej, papierów rejestracyjnych oraz pasków testowych do glukometrów do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Dostawa odczynników oraz akcesoriów do analizatora parametrów krytycznych ABL 837 (ZP-44/2025)
- Dostawa zestawów molekularnych, pożywek mikrobiologicznych oraz szczepów wzorcowych III
- Dostawa odczynników do detekcji oraz diagnostyki, odczynników do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząstek oraz dostawapodstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium z podziałem na 14 części..
- Dostawa rękawic medycznych.
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.