Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-15
Drohiczyn: Organizacja i przeprowadzenie kursów ukierunkowanych na rozwój wiedzy i umiejętności zawodowych w ramach projektu Kompetencje kluczowe drogą do kariery realizowanego przez Zespół Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach, w ramach Priorytetu IX PO KL Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Numer ogłoszenia: 196319 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Rolniczych , Ostrożany 41, 17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie, tel. 85 6551401, faks 85 6551401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsrostrozany.edupage.org/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego-szkoła ponadgimnazjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów ukierunkowanych na rozwój wiedzy i umiejętności zawodowych w ramach projektu Kompetencje kluczowe drogą do kariery realizowanego przez Zespół Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach, w ramach Priorytetu IX PO KL Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów ukierunkowanych na rozwój wiedzy i umiejętności zawodowych w ramach projektu Kompetencje kluczowe drogą do kariery realizowanego przez Zespół Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach w ramach Priorytetu IX POKL Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, tj.: Kursu Obsługa pilarek mechanicznych w wymiarze 12 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 min.) dla każdej z dwóch grup (1 grupa =12 osób) z zapewnieniem materiałów szkoleniowych/dydaktycznych po jednym komplecie dla każdego uczestnika, Kursu Operator Żurawi przeładunkowych w wymiarze 32 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 min.) dla każdej z 2 grup (1 grupa = 12 osób) z zapewnieniem materiałów szkoleniowych/dydaktycznych po jednym komplecie dla każdego uczestnika,badań lekarskich i egzaminu UDT.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.20.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże (przedstawi), iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie świadczył lub świadczy: co najmniej 2 usługi o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. usług polegających na organizacji i przeprowadzeniu kursów będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Jednocześnie zamawiający wskazuje, że przez usługę podobną należy rozumieć kurs zawierający tematykę (moduły) będące przedmiotem zamówienia dla grupy minimum 7 osobowej i o wartości przynajmniej 5 700,00zł. brutto w każdej części przedmiotu zamówienia, gdzie uczestnikami szkoleń była młodzież szkół ponadgimnazjalnych lub dorośli. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, (przedstawi) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: tj. - co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje i wykształcenie potwierdzone certyfikatami z danej części zamówienia i przeprowadziła co najmniej jeden kurs z zakresu danej części zamówienia - dotyczy wszystkich części zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie potwierdzające wpis planu kursu do Akademii Urzędu Dozoru Technicznego ; Oświadczenie o wykonaniu całości zamówienia siłami własnymi lub o części zamówienia, której wykonanie , Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zsrostrozany.edupage.org/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach, Ostrożany 41, 17-312 Drohiczyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2014 godzina 09:00, miejsce: sekretariat - Zespół Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach, Ostrożany 41, 17-312 Drohiczyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Kompetencje kluczowe drogą do kariery współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie Kursu Obsługa pilarek mechanicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie Kursu Obsługa pilarek mechanicznych w wymiarze 12 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 min.) dla każdej z dwóch grup (1 grupa =12 osób) z zapewnieniem materiałów szkoleniowych/dydaktycznych po jednym komplecie dla każdego uczestnika, Kurs ma odbywać się po obowiązkowych zajęciach lekcyjnych lub/i w dni wolne od zajęć lekcyjnych w siedzibie Zamawiającego Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale do przeprowadzenia wykładów i zajęć praktycznych, co stanowi wkład własny w realizację projektu. Celem kursu jest przygotowanie kandydatów do uzyskania uprawnień obsługi pilarek mechanicznych - łańcuchowych, oraz do bezawaryjnej pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp. Szkolenie ma być realizowane w podziale na 2 grupy każda po 12 osób w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca podczas realizacji zamówienia nie może łączyć grup tzn. dwie grupy jednocześnie nie mogą być szkolone przez jednego wykładowcę. Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru, (z wyjątkiem kierowanych przez Zamawiającego z listy rezerwowej). Szkolenie zlecane przez zamawiającego uznaje się za zamknięte i nie ma możliwości dołączania innych osób spoza listy przekazanej przez Zamawiającego. Minimalny zakres tematyczny szkolenia musi obejmować: Budowa pilarek mechanicznych - 1 h Omówienie konstrukcji stosowanych w praktyce pilarek mechanicznych: prowadnica łańcuch hamulec bezpieczeństwa silnik paliwo punkty smarowania Obsługa i konserwacja - 1 h przygotowanie do eksploatacji rozmieszczenie przycisków sterujących uruchamianie czynności po pracy konserwacja: smarowanie łańcucha uzupełnianie płynów eksploatacyjnych regulacja łańcucha ostrzenie łańcucha usuwanie drobnych usterek Przepisy bhp - 2 h Przyczyny wypadków: nieznajomośc zasad bhp łamanie zasad bhp nieuwaga odbicie pilarki okrzesywanie i przycinanie drzew opadnięcie pilarki wspinanie się na gałąź zakleszczenie pilarki zerwanie łańcucha uszkodzenie hamulca recznego nieszczelność zbiornika paliwa Zajęcia praktyczne - 8 h Ćwiczenia powinny być poprzedzone demonstracją wykonaną przez instruktora. Każdy kursant samodzielnie powinien wykonać czynności związane z konserwacją a później z pracą pilarki. Wszystkie czynności powinny być korygowane przez instruktora aż do wykonania poprawnego. Należy zwracać uwagę na wykonywanie poprawnych czynności i nie dopuścić aby błędy były powielane Kurs kończy się egzaminem wewnętrznym przed komisją powołaną przez organizatora szkolenia. Ilość godzin przypadająca na jednego uczestnika musi wynosić: 12 godzin dydaktycznych w zakresie szkolenia objętego przedmiotem zamówienia Uwaga: 1 godzina = 45 minut zajęć dydaktycznych + 15 minut przerwy. Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-lerningu, w formie eksternistycznej itp. Obowiązki Wykonawcy Wykonawca zapewnia wykładowców posiadających odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia kursu, tj. osoby, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie umożliwiające realizację kursu stanowiącego przedmiot zamówienia; Kwalifikacje i kompetencje wykładowców powinny być adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich bloków tematycznych zajęć. Wykładowcy powinni posiadać niezbędne uprawnienia potwierdzone Certyfikatami . Wykonawca zapewnia pilarki mechaniczne posiadające niezbędne atesty oraz niezbędne decyzje dopuszczające do pracy. Wykonawca musi mieć zarejestrowany program kursu w Akademii Urzędu Dozoru Technicznego Wykonawca powinien mieć wpis do rejestru placówek oświatowych. Każdy uczestnik szkolenia, w ramach kursu, winien otrzymać na własność wyczerpujące materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia, w tym co najmniej: opracowanie książkowe (podręcznik) z zakresu obsługi pilarek mechanicznych - łańcuchowych. teczka skrzydłowa na rzep format A4, szerokość grzbietu minimum 30mm, wykonana w wytrzymałej tektury oklejonej na zewnątrz folią i papierem od środka, notes format A4, minimum 30 kartek w kratkę, długopis, Materiały dydaktyczne, o których mowa w pkt 5, muszą być nowe, nieużywane, adekwatne do treści szkolenia, z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo. Dodatkowymi materiałami dydaktycznymi mogą być: skrypty lub materiały ksero dotyczące przedmiotu zamówienia, które muszą być czytelne, estetycznie wykonane i dobrej jakości. Wykonawca musi dysponować pilarkami mechanicznymi w celu przeprowadzenia praktycznej nauki. Każdy uczestnik po pozytywnym ukończeniu szkolenia musi otrzymać zaświadczenie o jego ukończeniu, zgodnie z Rozporządzeniem Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 poz. 186) Wykonawca zobowiązany będzie do: prowadzenia nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. prowadzenia dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, dostarczania zamawiającemu informacji o obecnościach i nieobecnościach uczestników szkolenia, prowadzenia rejestru wydanych materiałów dydaktycznych, jakie na własność otrzymać uczestnik szkolenia, przeprowadzania ankiet ewaluacyjnych wśród uczestników szkolenia, przygotowania harmonogramu zajęć, obejmującego pełną realizację programu kursu w rozbiciu na poszczególne dni z uwzględnieniem tematyki zajęć, ilości godzin, przy uwzględnieniu wymagań określonych w SIWZ po podpisaniu umowy z Zamawiającym Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę/osoby prowadzące nadzór wewnętrzny nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu dla każdego uczestnika kursu, we wszystkie dni zajęć, w tym: Obiad: gorący posiłek (zupa + drugie danie) na początku kursu - w przypadku realizacji godzin w dni po zajęciach obowiązkowych i w trakcie kursu przeprowadzanego w dni wolne od zajęć lekcyjnych . Zestaw obiadowy musi obejmować: zupę i mięso/rybę min 150g, ziemniaki 150g , surówkę lub sałatkę 100g. lub posiłek jarski (min. 400g/porcja) przy czym liczba posiłków jarskich nie może wystąpić więcej niż raz podczas jednego kursu. Obiady powinny być zróżnicowane. Dany obiad nie powinien powtarzać się częściej niż raz na szkolenie. woda mineralna 1,5 l/osobę. Przerwa herbaciana; po 1 saszetce herbaty czarnej nie mniej niż 2 gramy na osobę, drobne ciastka - nie mniej niż 100 g na osobę, nie mniej niż 0,3 litra soku pomarańczowego lub jabłkowego na osobę. Ponadto poza wymienionym wyżej asortymentem wykonawca dostarczy: termos z gorącą wodą, cukier, cytryny do herbaty, Sposób podania: w formie szwedzkiego stołu z zapewnieniem serwetek, mieszadełek oraz filiżanek, talerzyków w ilości wystarczającej dla obsłużenia każdego uczestnika. Wykonawca zabiera naczynia i resztki poczęstunku najpóźniej 30 min. po zakończeniu kursu. Wykonawca odpowiada za podanie poczęstunku zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia zajęć zgodnie z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, sprawowanie opieki nad uczestnikami podczas zajęć oraz przerw Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć i listy obecności na zajęciach oraz dostarczenie ich do Zamawiającego po zakończeniu kursu dla każdej z grup; Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania Zamawiającego o ewentualnych trudnościach na etapie realizacji szkolenia, zakończeniu szkolenia oraz jego wynikach; Wykonawca zobowiązany jest do przekazania po zakończeniu kursu do Zamawiającego kopii protokołów egzaminacyjnych, dokumentów potwierdzających ukończenie kursu oraz imiennego wykazu osób, które nie ukończyły kursu Sprawdzanie efektywności procesu kształcenia odbędzie się po zakończeniu kursu. Na zakończenie kursu przeprowadzona zostanie ankieta ewaluacyjna. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników kursu oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników kursu na zajęciach. W pomieszczeniach, w których będzie realizowany kurs będą umieszczone informacje o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych/dydaktycznych, kopie certyfikatów i zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w kursie wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez uczestników kursu, protokoły z przebiegu egzaminów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.20.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie Kursu Operator Żurawi przeładunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie Kursu Operator Żurawi przeładunkowych w wymiarze 32 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 min.) dla każdej z 2 grup (1 grupa = 12 osób) z zapewnieniem materiałów szkoleniowych/dydaktycznych po jednym komplecie dla każdego uczestnika,badań lekarskich i egzaminu UDT Celem kursu jest Teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do uzyskania kwalifikacji do obsługi żurawi przeładunkowych oraz do egzaminu UDT na uprawnienia do obsługi żurawi. Szkolenie ma być realizowane w podziale na 2 grupy każda po 12 osób w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca podczas realizacji zamówienia nie może łączyć grup tzn. dwie grupy jednocześnie nie mogą być szkolone przez jednego wykładowcę. Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru, (z wyjątkiem kierowanych przez Zamawiającego z listy rezerwowej). Szkolenie zlecane przez zamawiającego uznaje się za zamknięte i nie ma możliwości dołączania innych osób spoza listy przekazanej przez Zamawiającego. Minimalny zakres tematyczny szkolenia musi obejmować: Wiadomości o dozorze technicznym Ogólne wiadomości o dźwignikach Budowa i działanie. Elementy i zespoły żurawi Zagrożenia przy żurawiach przeładunkowych. Urządzenia zabezpieczające Eksploatacja żurawia. Obowiązki operatora Obsługa zawiesi BHP Zajęcia praktyczne Szczegółowy zakres tematyczny kursu : znajomości budowy i wyposażenia żurawi przeładunkowych znajomości działania urządzeń zabezpieczających dźwignicę praktyczne umiejętności obsługi i znajomości instrukcji eksploatacji żurawia przeładunkowego znajomość ustawy o dozorze technicznym, warunków technicznych dozoru technicznego związanych z eksploatacją żurawi przeładunkowych obowiązków operatora przed, podczas i po pracy doboru zawiesi i określenie ich stanu technicznego oszacowania masy ładunku, środka ciężkości znajomości przepisów bhp udzielania pomocy przedlekarskiej Zajęcia praktyczne można prowadzić w grupach nie większych niż 3 osoby. Czas szkolenia praktycznego dla grupy 3 osobowej można liczyć jednocześnie dla wszystkich 3 uczestników, pod warunkiem, iż te osoby biorą aktywny udział w zajęciach Szkolenie praktyczne powinno uwzględniać: rozmowę wstępną instruktora z kursantem pokaz i objaśnienie przez instruktora całego ciągu czynności, które mają być wykonywane przez operatora próbne wykonanie manewru operatora przy korygowaniu przez instruktora sposobu wykonywania tej czynności samodzielne wykonywanie żądanej czynności sprawdzenie i ocena przez instruktora wykonywanej pracy Kurs kończy się egzaminem wewnętrznym przed komisją powołaną przez organizatora szkolenia oraz przez komisją Urzędu Dozoru Technicznego. Obowiązki Wykonawcy : Wykonawca zapewnia wykładowców posiadających odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia kursu, tj. osoby, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie umożliwiające realizację kursu stanowiącego przedmiot zamówienia; Kwalifikacje i kompetencje wykładowców powinny być adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich bloków tematycznych zajęć. Wykładowcy powinni posiadać niezbędne uprawnienia potwierdzone Certyfikatami . Wykonawca zapewnia sprzęt do przeprowadzenia zajęć praktycznych, posiadający niezbędne atesty oraz niezbędne decyzje dopuszczające do pracy. Wykonawca musi mieć zarejestrowany program kursu w Akademii Urzędu Dozoru Technicznego Wykonawca powinien mieć wpis do rejestru placówek oświatowych. Każdy uczestnik szkolenia, w ramach kursu, winien otrzymać na własność wyczerpujące materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia, w tym co najmniej: opracowanie książkowe (podręcznik) z zakresu obsługi wózków jezdniowych. teczka skrzydłowa na rzep format A4, szerokość grzbietu minimum 30mm, wykonana w wytrzymałej tektury oklejonej na zewnątrz folią i papierem od środka, notes format A4, minimum 30 kartek w kratkę, długopis, Materiały dydaktyczne, o których mowa w pkt 5, muszą być nowe, nieużywane, adekwatne do treści szkolenia, z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo. Dodatkowymi materiałami dydaktycznymi mogą być: skrypty lub materiały ksero dotyczące przedmiotu zamówienia, które muszą być czytelne, estetycznie wykonane i dobrej jakości. Każdy uczestnik po pozytywnym ukończeniu szkolenia musi otrzymać zaświadczenie o jego ukończeniu, zgodnie z Rozporządzeniem Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 poz. 186) oraz zaświadczenie kwalifikacyjne wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. Wykonawca zobowiązany będzie do: prowadzenia nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. prowadzenia dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, dostarczania zamawiającemu informacji o obecnościach i nieobecnościach uczestników szkolenia, prowadzenia rejestru wydanych materiałów dydaktycznych, jakie na własność otrzymać uczestnik szkolenia, przeprowadzania ankiet ewaluacyjnych wśród uczestników szkolenia, przygotowania harmonogramu zajęć, obejmującego pełną realizację programu kursu w rozbiciu na poszczególne dni z uwzględnieniem tematyki zajęć, ilości godzin, przy uwzględnieniu wymagań określonych w SIWZ po podpisaniu umowy z Zamawiającym Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę/osoby prowadzące nadzór wewnętrzny nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu dla każdego uczestnika kursu, we wszystkie dni zajęć, w tym: Obiad: gorący posiłek (zupa + drugie danie) na początku kursu - w przypadku realizacji godzin w dni po zajęciach obowiązkowych i w trakcie kursu przeprowadzanego w dni wolne od zajęć lekcyjnych . Zestaw obiadowy musi obejmować: zupę i mięso/rybę min 150g, ziemniaki 150g , surówkę lub sałatkę 100g. lub posiłek jarski (min. 400g/porcja) przy czym liczba posiłków jarskich nie może wystąpić więcej niż raz podczas jednego kursu. Obiady powinny być zróżnicowane. Dany obiad nie powinien powtarzać się częściej niż raz na szkolenie. woda mineralna 1,5 l/osobę. Przerwa herbaciana; po 1 saszetce herbaty czarnej nie mniej niż 2 gramy na osobę, drobne ciastka - nie mniej niż 100 g na osobę, nie mniej niż 0,3 litra soku pomarańczowego lub jabłkowego na osobę. Ponadto poza wymienionym wyżej asortymentem wykonawca dostarczy: termos z gorącą wodą, cukier, cytryny do herbaty, Sposób podania: w formie szwedzkiego stołu z zapewnieniem serwetek, mieszadełek oraz filiżanek, talerzyków w ilości wystarczającej dla obsłużenia każdego uczestnika. Wykonawca zabiera naczynia i resztki poczęstunku najpóźniej 30 min. po zakończeniu kursu. Wykonawca odpowiada za podanie poczęstunku zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia zajęć zgodnie z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, sprawowanie opieki nad uczestnikami podczas zajęć oraz przerw Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania Zamawiającego o ewentualnych trudnościach na etapie realizacji szkolenia, zakończeniu szkolenia oraz jego wynikach; Wykonawca zobowiązany jest do przekazania po zakończeniu szkolenia do Zamawiającego kopii protokołów egzaminacyjnych, dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; Sprawdzanie efektywności procesu kształcenia odbędzie się po zakończeniu kursu. Na zakończenie kursu przeprowadzona zostanie ankieta ewaluacyjna. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników kursu oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników kursu na zajęciach. W pomieszczeniach, w których będzie realizowany kurs będą umieszczone informacje o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych/dydaktycznych, kopie certyfikatów i zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w kursie wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez uczestników kursu, protokoły z przebiegu egzaminów. Certyfikaty potwierdzające nabycie kwalifikacji i Zaświadczenia o ukończeniu kursu wystawi Wykonawca. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - po podpisaniu umowy. Wydane certyfikaty oraz zaświadczenia i inne dokumenty dotyczące realizacji kursu muszą zawierać logotypy zgodnie z aktualnymi wytycznymi oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rejestracji (filmowanie, nagranie audio, fotografowanie) zajęć. Wykonawca zobowiązany jest do reagowania na indywidualne potrzeby uczestników i rozwiązywania ich problemów na bieżąco, wykonywania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością, indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników i zwiększenia pomocy osobom mającym trudności w procesie nauczania, bieżącego pisemnego informowania Zamawiającego o nieobecnościach uczestników na szkoleniu lub też rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za przeprowadzenie szkolenia tych osób. Cała dokumentacja związana z realizacją przedmiotu zamówienia musi być opatrzona właściwym logo flagi Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z odniesieniem i Kapitału Ludzkiego - Narodowej Strategii Spójności, zgodnie z zasadami promocji (http://www.efs.gov.pl/ZPFE/Strony/zasady.aspx). Ponadto na całej dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia pod w/w. logotypami zapisu Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowej promocji szkolenia z określeniem nazwy szkolenia, nazwy zamawiającego oraz nazwy projektu. Zamawiający wymaga uzgodnienia z Wykonawcą czasu i miejsca realizacji przeprowadzanych kursów dla uczestników w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zapoznania się przed rozpoczęciem kursów (a w trakcie ich realizacji przeprowadzania doraźnych kontroli) z warunkami zapewnionymi przez Wykonawcę. W przypadku, gdy warunki będą odbiegać od wymogów Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest usunąć uchybienia w ciągu 3 dni roboczych pod sankcją wypowiedzenia umowy na realizację zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prawidłowości realizacji kursów na każdym etapie dokonywanej przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego instytucje, w tym wglądu do wszelkiej dokumentacji związanej ze szkoleniami. Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania wszystkich dokumentów związanych z realizacją szkolenia co najmniej do dnia 31.12.2020 r., a w razie zmiany miejsca archiwizacji dokumentów związanych z realizowaną usługą szkoleniową bądź likwidacji Wykonawcy, przekazania wszelkiej dokumentacji dotyczącej realizacji umowy Zamawiającemu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.20.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI DROHICZYN
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ ORAZ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z DOZIEMNĄ INSTALACJĄ ELEKTROENERGETYCZNĄ W PUTKOWICACH NADOLNYCH
- "Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2024 roku"
więcej: przetargi DROHICZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia nauczycieli Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w ramach projektu: Przez zabawę do nauki - wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Udanin
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Szkolenia pracowników samorządowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
więcej: Usługi szkolnictwa średniego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.