eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinZAGOSPODAROWANIE TERENÓW ZIELENI (w podziale na części)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-12

Szczecin: ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW ZIELENI (w podziale na części)
Numer ogłoszenia: 196321 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW ZIELENI (w podziale na części).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów zieleni - w podziale na części: CZĘŚĆ I: Uporządkowanie nieczynnego cmentarza przy ul. Nowy Świat w Szczecinie CZĘŚĆ II: Uporządkowanie parku Lipy w Szczecinie CZĘŚĆ III: Zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Goszczyńskiego w Szczecinie CZĘŚĆ IV: Dostawa wraz z nasadzeniem krzewów iglastych wokół placu zabaw przy ul. Zawiłej w Szczecinie CPV 79313000-7 Usługi utrzymania parków 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77300000-3 Usługi ogrodnicze 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) część I: a) powierzchniowe oczyszczenie terenu z gałęzi, liści, śmieci oraz gruzu i resztek budowlanych wraz z wywozem i utylizacją 1,91 ha (działka nr 58 Bz obr. 3041 oraz część działki nr 9 N obr. 3041), b) wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie zadrzewionym wraz z wywozem i utylizacją 1,91 ha (działka nr 58 Bz obr. 3041 oraz część działki nr 9 N obr. 3041), c) wycinka samosiewów drzew do lat 10 wraz ze zrębkowaniem i rozrzuceniem zrębków po terenie ok. 800 szt. (działka nr 58 Bz obr. 3041 oraz część działki nr 9 N obr. 3041), 2) część II: a) pielęgnacja drzewostanu (wszystkie drzewa znajdujące się na obiekcie - 42 szt.), tj. wykonanie wszelkich niezbędnych zabiegów, tj. usunięcie posuszu, cięcia korekcyjne, cięcia prześwietlające, montaż wiązań elastycznych, itp., b) uporządkowanie terenu, tj. wykoszenie, posprzątanie terenu ze wszelkich nieczystości, usunięcie samosiewów - teren 150 m2, c) usunięcie 2 szt. zniszczonych koszy na śmieci, d) usunięcie wszystkich urządzeń sportowych na obiekcie (wraz z wykopaniem podstawy i fundamentów) oraz metalowych elementów i pozostałości po metalowych siedziskach, e) prace towarzyszące: A. usunięcie i uprzątnięcie wszelkich zanieczyszczeń powstałych wskutek prowadzonych prac, B. uprzątnięcie terenu po wykopywanych urządzeniach, dowiezienie w ich miejsce ziemi, wyrównanie nawierzchni i jej zagęszczenie, C. usuwanie przeszkód utrudniających prawidłowe wykonanie robót, w tym dodatkowe działania związane z prowadzeniem robót w czasie mrozów lub opadów atmosferycznych, itp., 3) część III: a) zabezpieczenie systemu korzeniowego 6 sztuk drzew z rodzaju kasztanowiec czerwony, rosnących przy ul. Goszczyńskiego w Szczecinie, poprzez nawiezienie ziemi kompostowej i jej zagęszczenie, b) pokrycie ok. 70 m2 terenu 10 - centymetrową warstwą ziemi kompostowej (ok. 10 m3 ziemi - łącznie z ziemią przeznaczoną na uzupełnienia donic), c) przewiezienie z siedziby ZUK - u we wskazane miejsce (zaznaczone na mapie - ul. Goszczyńskiego; działka 11/8 obręb 2066) 6 sztuk betonowych donic oraz uzupełnienie ich ziemią kompostową (pojemność mniejszych donic ok. 0,08 m3, pojemność większych donic (ok. 1,15 m3), 4) część IV: a) dostawa roślin ozdobnych z gatunku Thuja occidentalis Smaragd (100 sztuk) - wysokość minimalna to 140 cm, do nasadzenia w formie żywopłotu o łącznej długości 70 m (2 odcinki po 20 m i 1 odcinek 30 m), rozstawa co 70 cm, b) przygotowanie terenu i posadzenie roślin, pielęgnacja gwarancyjna, c) materiał sadzeniowy: A. dostarczone rośliny powinny być zgodne z normą PN - R - 67022, oznaczone etykietami, na których znajduje się nazwa łacińska, forma, wybór, wysokość, B. krzewy powinny być prawidłowo uformowane, o wyrównanej wysokości, z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla odmiany, C. pędy powinny być przycięte, D. przewodnik powinien być praktycznie prosty, E. system korzeniowy powinien być skupiony i prawidłowo rozwinięty, na korzeniach szkieletowych powinny występować liczne korzenie drobne, F. bryła korzeniowa powinna być prawidłowo uformowana i nieuszkodzona, G. pąk szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie uformowany, H. wady niedopuszczalne: - uszkodzenia mechaniczne roślin, - ślady żerowania szkodników, - oznaki chorobowe, - zwiędnięcie i pomarszczenie kory na korzeniach i częściach naziemnych, - martwice i pęknięcia kory, - uszkodzenia pąka szczytowego przewodnika, - uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, I. sadzenie żywopłotu to dostarczenie roślin na miejsce sadzenia, wyznaczenie miejsc sadzenia, wykopanie dołów, zalanie wodą, całkowite zaprawienie dołów ziemią urodzajną (należy użyć żyznej gleby o odczynie pH 4,5 - 5,5), podlanie krzewów, wykonanie misy i wymulczowanie korą (warstwa grubości 8 cm), J. pielęgnacja gwarancyjna to w okresie 24 miesięcy od daty odbioru prac: - odchwaszczanie mis, - podlewanie wg potrzeb, - zwalczanie chorób i szkodników, - cięcia sanitarne, - wymiana chorych lub martwych roślin, przy czym okres gwarancji rozpocznie swój bieg od dnia pisemnego potwierdzenia wymiany rośliny przez Zamawiającego; - inne zabiegi niezbędne do zachowania roślin w dobrej kondycji. 3. Lokalizacja obiektów i miejsc wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia została określona odpowiednio w załącznikach nr 6 - 9 do SIWZ. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zmianami), a także z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: 1) zmianie przedmiotu zamówienia, 2) zmianie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, 3) zmianie wynagrodzenia. 6. Zmiany w umowie będą możliwe na warunkach opisanych poniżej: 1) wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja będzie miała wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia, 2) w trakcie wykonywania robót wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji i będzie to miało wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia, 3) w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac lub dokonanie odbioru, warunki pogodowe uniemożliwiających, ze względów technologicznych prowadzenia prac - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby prace mogły zostać zrealizowane, 4) w przypadku innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Tylko część II: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną pracę podobną do prac objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna pracę polegającą na wykonaniu prac w drzewostanie, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto, do dnia, w którym upływa termin składania ofert.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową - zgodnie z rozdziałem I pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedną ofertę cenową; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: 1) zmianie przedmiotu zamówienia, 2) zmianie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, 3) zmianie wynagrodzenia. 2. Zmiany w umowie będą możliwe na warunkach opisanych poniżej: 1) wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja będzie miała wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia, 2) w trakcie wykonywania robót wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji i będzie to miało wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia, 3) w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac lub dokonanie odbioru, warunki pogodowe uniemożliwiających, ze względów technologicznych prowadzenia prac - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby prace mogły zostać zrealizowane, 4) w przypadku innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; pok. 17-18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca warunków udziału w postępowaniu została wyrażona w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (datą wszczęcia postępowania jest data zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. 4. Zadanie nie dotyczy umowy ramowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Uporządkowanie nieczynnego cmentarza przy ul. Nowy Świat w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część I: a) powierzchniowe oczyszczenie terenu z gałęzi, liści, śmieci oraz gruzu i resztek budowlanych wraz z wywozem i utylizacją 1,91 ha (działka nr 58 Bz obr. 3041 oraz część działki nr 9 N obr. 3041), b) wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie zadrzewionym wraz z wywozem i utylizacją 1,91 ha (działka nr 58 Bz obr. 3041 oraz część działki nr 9 N obr. 3041), c) wycinka samosiewów drzew do lat 10 wraz ze zrębkowaniem i rozrzuceniem zrębków po terenie ok. 800 szt. (działka nr 58 Bz obr. 3041 oraz część działki nr 9 N obr. 3041).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Uporządkowanie parku Lipy w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część II: a) pielęgnacja drzewostanu (wszystkie drzewa znajdujące się na obiekcie - 42 szt.), tj. wykonanie wszelkich niezbędnych zabiegów, tj. usunięcie posuszu, cięcia korekcyjne, cięcia prześwietlające, montaż wiązań elastycznych, itp., b) uporządkowanie terenu, tj. wykoszenie, posprzątanie terenu ze wszelkich nieczystości, usunięcie samosiewów - teren 150 m2, c) usunięcie 2 szt. zniszczonych koszy na śmieci, d) usunięcie wszystkich urządzeń sportowych na obiekcie (wraz z wykopaniem podstawy i fundamentów) oraz metalowych elementów i pozostałości po metalowych siedziskach, e) prace towarzyszące: A. usunięcie i uprzątnięcie wszelkich zanieczyszczeń powstałych wskutek prowadzonych prac, B. uprzątnięcie terenu po wykopywanych urządzeniach, dowiezienie w ich miejsce ziemi, wyrównanie nawierzchni i jej zagęszczenie, C. usuwanie przeszkód utrudniających prawidłowe wykonanie robót, w tym dodatkowe działania związane z prowadzeniem robót w czasie mrozów lub opadów atmosferycznych, itp.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Goszczyńskiego w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część III: a) zabezpieczenie systemu korzeniowego 6 sztuk drzew z rodzaju kasztanowiec czerwony, rosnących przy ul. Goszczyńskiego w Szczecinie, poprzez nawiezienie ziemi kompostowej i jej zagęszczenie, b) pokrycie ok. 70 m2 terenu 10 - centymetrową warstwą ziemi kompostowej (ok. 10 m3 ziemi - łącznie z ziemią przeznaczoną na uzupełnienia donic), c) przewiezienie z siedziby ZUK - u we wskazane miejsce (zaznaczone na mapie - ul. Goszczyńskiego; działka 11/8 obręb 2066) 6 sztuk betonowych donic oraz uzupełnienie ich ziemią kompostową (pojemność mniejszych donic ok. 0,08 m3, pojemność większych donic (ok. 1,15 m3).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa wraz z nasadzeniem krzewów iglastych wokół placu zabaw przy ul. Zawiłej w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część IV: a) dostawa roślin ozdobnych z gatunku Thuja occidentalis Smaragd (100 sztuk) - wysokość minimalna to 140 cm, do nasadzenia w formie żywopłotu o łącznej długości 70 m (2 odcinki po 20 m i 1 odcinek 30 m), rozstawa co 70 cm, b) przygotowanie terenu i posadzenie roślin, pielęgnacja gwarancyjna, c) materiał sadzeniowy: A. dostarczone rośliny powinny być zgodne z normą PN - R - 67022, oznaczone etykietami, na których znajduje się nazwa łacińska, forma, wybór, wysokość, B. krzewy powinny być prawidłowo uformowane, o wyrównanej wysokości, z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla odmiany, C. pędy powinny być przycięte, D. przewodnik powinien być praktycznie prosty, E. system korzeniowy powinien być skupiony i prawidłowo rozwinięty, na korzeniach szkieletowych powinny występować liczne korzenie drobne, F. bryła korzeniowa powinna być prawidłowo uformowana i nieuszkodzona, G. pąk szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie uformowany, H. wady niedopuszczalne: - uszkodzenia mechaniczne roślin, - ślady żerowania szkodników, - oznaki chorobowe, - zwiędnięcie i pomarszczenie kory na korzeniach i częściach naziemnych, - martwice i pęknięcia kory, - uszkodzenia pąka szczytowego przewodnika, - uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, I. sadzenie żywopłotu to dostarczenie roślin na miejsce sadzenia, wyznaczenie miejsc sadzenia, wykopanie dołów, zalanie wodą, całkowite zaprawienie dołów ziemią urodzajną (należy użyć żyznej gleby o odczynie pH 4,5 - 5,5), podlanie krzewów, wykonanie misy i wymulczowanie korą (warstwa grubości 8 cm), J. pielęgnacja gwarancyjna to w okresie 24 miesięcy od daty odbioru prac: - odchwaszczanie mis, - podlewanie wg potrzeb, - zwalczanie chorób i szkodników, - cięcia sanitarne, - wymiana chorych lub martwych roślin, przy czym okres gwarancji rozpocznie swój bieg od dnia pisemnego potwierdzenia wymiany rośliny przez Zamawiającego; - inne zabiegi niezbędne do zachowania roślin w dobrej kondycji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.