Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-28
Andrespol: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich
Numer ogłoszenia: 19632 - 2016; data zamieszczenia: 28.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu , ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, tel. 042 6772500, faks 042 6772502.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedon.lasy.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bedon.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część I- świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym: 1) List zwykły ekonomiczny krajowy gabaryt A -do 50 g - ponad 50 g do 100 g - 70 szt.,- ponad 100 g do 350 g -9000 szt., 2) List zwykły ekonomiczny krajowy gabaryt B -do 350 g - 30 szt., ponad 350 g do 1000 g - 60 szt., ponad 1000 g do 2000 g - 30 szt., 3) List zwykły priorytetowy krajowy gabaryt A - do 50 g - 120 szt., ponad 50 g do 350 g - 1700 szt., ponad 350 g -30 szt., 4) List zwykły priorytetowy krajowy gabaryt B -do 350 g - 15 szt., ponad 350 g do 1000 g - 15 szt., ponad 1000 g do 2000 g - 15 szt., 5) List polecony ekonomiczny krajowy gabaryt A - do 50 g -560 szt., ponad 50 g do 100 g - 250 szt., ponad 100 g do 350 g - 480 szt., 6) List polecony ekonomiczny krajowy gabaryt B- do 350 g - 370 szt., ponad 350 g do 1000 g -760 szt., ponad 1000 g do 2000 g -1500 szt., 7) List polecony priorytetowy krajowy gabaryt A do 50 g - 90 szt., ponad 50 g do 100 g - 20 szt., ponad 100 g do 350 g - 40 szt., 8) List polecony priorytetowy krajowy gabaryt B - do 350 g - 30 szt., ponad 350 do 1000 g - 70 szt., ponad 1000 g do 2000 g - 50 szt., 9) List krajowy polecony ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru gabaryt A (list polecony ekonomiczny) - do 50 g - 80 szt., ponad 50 g do 100 g - 60 szt., ponad 100 g do 350 g 60 szt., 10) List krajowy polecony ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru gabaryt B (list polecony ekonomiczny) - do 350 g - 40 szt., ponad 350 g do 1000 g - 20 szt., ponad 1000 g do 2000 g - 20 szt., 11) List krajowy priorytet polecony ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru gabaryt A - do 50 g - 15 szt., ponad 50 g do 100 g - 15 szt., ponad 100 g do 350 g -15 szt., 12) List krajowy priorytet polecony ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru gabaryt B -do 350 g -10 szt., ponad 350 g do 1000 g -10 szt., ponad 1000 g do 2000 g - 10 szt., 13) List zwykły ekonomiczny zagraniczny do 50g -15 szt., ponad 50g do 100g -15 szt., ponad 100g do 350 g - 15 szt., ponad 350 g do 500g -15 szt., Część II- świadczenie usług kurierskich: 1) paczki do 30 kg - 9500 szt., 2) paczki do 30 kg za pobraniem -1000 szt., 3) paczki niestandardowe powyżej 30 kg -130 szt., 4) palety do 400 kg - 50 szt..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.10.00.00 - Usługi pocztowe i kurierskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawcy wykażą, iż wykonali lub wykonują w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi pocztowe lub kurierskie o wartości nie mniej niż 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych brutto) dla części I i dla części II nie mniej niż 40 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych brutto). Wykonawca nie może dla obu części wskazać doświadczenia nabytego w ramach tożsamego zakresu usług może jednak wskazać inny zakres usług świadczony w ramach tej samej umowy;;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - ilość osob zatrudnionych w ramach umowy o pracę - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bedon.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Rozwojowo- Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu, Nowy Bedoń, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2016 godzina 09:30, miejsce: Ośrodek Rozwojowo- Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu, Nowy Bedoń, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol - sekretariat, pokój nr 19.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ANDRESPOL
więcej: przetargi ANDRESPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
- Świadczenie usług Poczty firmowej dla 26 Biur Powiatowych Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Urzędu Gminy Bochnia
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich: Zad. 1 - Usługi kurierskie
- Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu
- Świadczenie usług pocztowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach.
więcej: Usługi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.