eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Zimowe utrzymanie chodników dla pieszych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie w sezonie 2013/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-25

Bychawa: Zimowe utrzymanie chodników dla pieszych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie w sezonie 2013/2014
Numer ogłoszenia: 196397 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie , ul. Antoniego Budnego 5, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5661393 w. 28, faks 081 5660256.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie chodników dla pieszych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie w sezonie 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje: Zadanie Nr I -Nr 747 Chodel - Konopnica w m. Bełżyce i na odc. Kozubszczyzna - Konopnica -Nr 830 Lublin - Nałęczów m. Kol. Dąbrowica Zadanie Nr II -Nr 833 Chodel - Kraśnik w m. Kraśnik przy ul. Urzędowskiej i Lubelskiej Zadanie Nr III -Nr 834 Bełżyce - Stara Wieś w m. Kajetanówka i Bychawa Zadanie Nr IV -Nr 822 Lublin - Port Lotniczy Świdnik w m. Świdnik 2. Usługi polegać będą na: a)odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników, b)utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z ich obsługą, c)zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług. 3.Materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza Wykonawca. 4.Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy na jego koszt. 5. Termin wykonania zamówienia ustala się: a)chodniki, dojścia do przejść dla pieszych, azyle - od dnia 15.11.2013 r. do dnia 14 kwietnia 2014 r. tj. przez 151 dni, b)ścieżka rowerowa w lokalizacji zgodnej z przedmiarem - od dnia 15.11.2013 r. do dnia 14 kwietnia 2014 r., w każdy piątek danego tygodnia tj. 22 + 8 raz w razie potrzeby na wezwanie Zamawiającego - razem 30 dni. 6.Usługi w zakresie zimowego utrzymania chodników będą świadczone w zależności od występujących warunków atmosferycznych. a)Wykonawca ma obowiązek przystąpienia do pracy nie później niż 2 godziny od wezwania do pracy przez Zamawiającego. b)W razie opóźnienia w rozpoczęciu usług przekraczającego 1 godzinę, Zamawiający ma prawo powierzyć wykonywanie usług innym osobom. c)Okresowe powierzenie wykonywania usług objętych niniejszą umową innym wykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z zapłaty kar umownych. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia wykonywania usługi bez prawa wynagrodzenia w tym okresie. 8. Informacja o czasowym zawieszeniu usługi przekazywana będzie w formie faxu lub telefonicznie i potwierdzona pisemnie. 9. Przerwanie wykonywania usługi następuje w dniu następnym po dniu w którym Wykonawca otrzyma wiadomość o czasowym zawieszeniu. 10. Ustala się, że czasowe zawieszenie usługi winno nastąpić na okres nie krótszy niż 3 dni. 11.Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie usługi po 2 godzinach od momentu powiadomienia go przez Zamawiającego o odwołaniu czasowego zawieszenia. 12. W okresie ustabilizowanych warunków pogodowych Wykonawca zobowiązany jest do zamiatania chodników w każdy piątek danego tygodnia. 13. Zimowe utrzymanie chodników należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną. 14.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych prac objętych umową. 15.Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 16.Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 50 tys. zł. na jedno zdarzenie. 17.Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia. 18.W przypadku niewykonania obowiązku, o którym mowa w pkt. 17, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 19.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wielkość lub zakres zamówienia: 309074,31 zł. netto..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: - zadanie nr I - 1 000,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100), - zadanie nr II - 1 000,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100), - zadanie nr III - 300,00 zł. (słownie złotych: trzysta 00/100), - zadanie nr IV - 700,00 zł. (słownie złotych: siedemset 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1.Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2.Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w sposób: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w sposób: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w sposób: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w sposób: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w sposób: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na zmianie wynagrodzenia, w przypadku zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 8 ( cena 5,20 zł.) lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2013 godzina 11:45, miejsce: w siedzibie zamawiającego w pok. nr 5, otwarcie ofert - godz.12:00 w pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie - pocztą, za pomocą faksu nr (81) 566 02 56 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl . Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: -w sprawach technicznych - P. Paweł Zdańkowski, tel. (81) 566 13 93 w. 23, w. 21, -w sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - P. Anna Kaczor, P. Ireneusz Król tel. (81) 566 13 93 w. 23, w godz. od 700 do 1500. Uwaga: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają się ubiegać o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem na numer (81) 566-02-56 lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl, zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer telefonu i faksu). Wykonawcy którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np. zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odwołaniach dotyczących treści ogłoszenia i SIWZ, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników dla pieszych w sezonie 2013/2014, w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Zadanie Nr I -Nr 747 Chodel - Konopnica w m. Bełżyce i na odc. Kozubszczyzna - Konopnica -Nr 830 Lublin - Nałęczów m. Kol. Dąbrowica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zimowe utrzymanie chodników dla pieszych w sezonie 2013/2014, w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Zadanie Nr I -Nr 747 Chodel - Konopnica w m. Bełżyce i na odc. Kozubszczyzna - Konopnica -Nr 830 Lublin - Nałęczów m. Kol. Dąbrowica Wielkość lub zakres zamówienia: 104357,78 zł. netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników dla pieszych w sezonie 2013/2014, w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Zadanie Nr II -Nr 833 Chodel - Kraśnik w m. Kraśnik przy ul. Urzędowskiej i Lubelskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zimowe utrzymanie chodników dla pieszych w sezonie 2013/2014, w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Zadanie Nr II -Nr 833 Chodel - Kraśnik w m. Kraśnik przy ul. Urzędowskiej i Lubelskiej. Wielkość lub zakres zamówienia: 99142,37 zł. netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników dla pieszych w sezonie 2013/2014, w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Zadanie Nr III -Nr 834 Bełżyce - Stara Wieś w m. Kajetanówka i Bychawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zimowe utrzymanie chodników dla pieszych w sezonie 2013/2014, w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Zadanie Nr III -Nr 834 Bełżyce - Stara Wieś w m. Kajetanówka i Bychawa. Wielkość lub zakres zamówienia: 30703,33 zł. netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników dla pieszych w sezonie 2013/2014, w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Zadanie Nr IV -Nr 822 Lublin - Port Lotniczy Świdnik w m. Świdnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie chodników dla pieszych w sezonie 2013/2014, w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Zadanie Nr IV -Nr 822 Lublin - Port Lotniczy Świdnik w m. Świdnik. Wielkość lub zakres zamówienia: 74870,83 zł. netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.