eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › System do archiwizacji próbek osocza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-21

Słupsk: System do archiwizacji próbek osocza
Numer ogłoszenia: 196412 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Szarych Szeregów 21, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8422021 do 23, fax 059 8427449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.slupsk.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: System do archiwizacji próbek osocza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Automatyczna stacja pipetująca - automatyczne rozpipetowywanie z próbek macierzystych na płytki archiwizacyjne, - dystrybucja różnej wielkości porcji materiału: min. po 500 mikrol do mikroprobówek archiwizacyjnych, - rozpipetowywanie materiału z jednej próbki macierzystej do dowolnej liczby mikroprobówek archiwizacyjnych, - możliwość nakropienia minimum 48 próbek jednocześnie w jednym cyklu pracy aparatu, - adapter na próbki macierzyste o średnicy od 8 do12 mm, - pozytywna identyfikacja w każdym momencie procedury pipetowania, - detekcja skrzepu, - detekcja poziomu w próbce, - pełna kontrola pracy aparatu poprzez oprogramowanie, - dwustronna komunikacja z komputerem centralnym, - możliwość transferu danych do systemu BANK KRWI Spin, - zastosowanie jednorazowych sterylnych końcówek pipetujących, zabezpieczające przed kontaminacją innych materiałów; - wydajność: rozpipetowywanie min. 48 próbek w czasie do 10 min., min. 300 próbek w ciągu godziny, 2. Zestaw do manualnej archiwizacji próbek /back-up manualny, obejmujący także pipetę / 3. Czytnik kodów mikroprobówek archiwizacyjnych - zespolony z bazą danych archiwizowanych próbek, - identyfikacja /potwierdzenie tożsamości/ każdej mikroprobówki archiwizacyjnej poprzez indywidualny barcode, 4. UPS o napięciu nie mniejszym niż 1 000 VA, 5. Skaner barkodów /ISBT 128/, 6. Drukarka laserowa, 7. Drukarka kodów kreskowych, 8. Zestaw PC: komputer z systemem Windows XP, monitor LCD /minimum 17cali/, klawiatura, mysz, 9. Statyw roboczy, 10. Przyrząd do zamykania płytek archiwizacyjnych. B. Zestaw startowy - płytki , końcówki, papier do etykiet itd , pozwalający na archiwizację minimum 192 podwójnych porcji osocza po 500 mikrol C. Płytki archiwizacyjne - archiwizacja minimum 24 donacji na jednej płytce archiwizacyjnej, - płytki archiwizacyjne umożliwiające przechowywanie materiału biologicznego w temperaturze do -80ºC, - podwójna identyfikacja każdej płytki archiwizacyjnej /2 identyczne kody kreskowe/, - płytka archiwizacyjna posiadająca minimum 48 niezależnych mikroprobówek, - możliwość wyjęcia pojedynczych mikroprobówek z płytki bez rozmrażania całej płytki, - każda mikroprobówka oznaczona kodem kreskowym pozwalającym potwierdzić jej tożsamość przy użyciu oprogramowania komputerowego i czytnika mikroprobówek, - każda mikroprobówka znaczona tłoczonym symbolem wskazującym pozycję na płytce archiwizacyjnej, - mikroprobówki zamykane szczelnie korkiem z wytłoczonym oznaczeniem pozycji na płytce archiwizacyjnej, - zamykanie i pobieranie pojedynczych mikroprobówek z płytki archiwizacyjnej, - zamykanie całej płytki archiwizacyjnej, - oznaczenie płytek archiwizacyjnych kodami barwnymi dla łatwiejszej identyfikacji płytki archiwizacyjnej, - możliwość zastosowania plomby zabezpieczającej pokrywę płytki archiwizacyjnej przed nieuprawnionym dostępem, - objętość mikroprobówki archiwizacyjnej do 500 mikrol, - możliwość zastosowania pojemników z plombą do transportu mikroprobówek archiwizacyjnych. D. Oprogramowanie systemu archiwizacyjnego - monitorowanie każdego kroku procedury archiwizacyjnej poprzez oprogramowanie, - podłączenie do działającego w RCKiK w Słupsku Systemu Informatycznego / BANK KRWI Spin / z uwzględnieniem tworzenia w tej bazie danych z listą numerów donacji archiwizowanych próbek w danym dniu , - możliwość indywidualnego dostosowania poziomu dostępu dla poszczególnych użytkowników /np. kody dostępu, hasła, loginy itp./, - zarządzanie zintegrowaną bazą danych i aparaturą archiwizacyjną poprzez oprogramowanie, - wyszukiwanie próbek w bazie danych na podstawie żądanych kryteriów wg numeru donacji, daty donacji, użytkownika, magazynu itd., - statystyka archiwizacji, - automatyczne generowanie kodów kreskowych dla pojemników do transportu mikroprobówek archiwizacyjnych, - wykonywanie kopii bezpieczeństwa - pełna kontrola bezpieczeństwa danych, - możliwość podglądu historii operacji wykonanych przez poszczególnych użytkowników, - generowanie raportów statystycznych. E. Materiały zużywalne do archiwizacji próbek osocza na 25 000 donacji. F. Dodatkowe wymagania - kompletne szkolenie personelu w zakresie obsługi - czas trwania w zależności od potrzeb Zamawiającego, - instrukcja obsługi w języku polskim, - certyfikat CE

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent musi spełniać następujące warunki: 1) Posiadać doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia. 2) Znajdować się w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia wg umowy. 3) Przyjąć jako wymóg, że płatność za czynności określone niniejszym postępowaniem nastąpi na podstawie faktury VAT, po zrealizowaniu dostawy. 4) Zamówić od Zamawiającego SIWZ na podstawie czynności określonych w części I pkt. 6. 5) Sporządzić ofertę w języku polskim na podstawie i w sposób zgodny z SIWZ. 6) Dostarczyć w ofercie wszystkie formularze, oświadczenia i dokumenty zgodnie ze Formularzem Ofertowym to jest: - załącznik nr 1 - formularz asortymentowo - cenowy. - załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia. - załącznik nr 3 - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy i art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 4 - oświadczenie Oferenta dostarczeniu przedmiotu zamówienia transportem na koszt i ryzyko własne. - Załącznik nr 5- oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i projektu umowy. - załącznik nr 6 - projekt umowy - dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. W przypadku, jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, należy przedstawić oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 lub art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić zaświadczenie właściwego organy sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy lub dokument potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. W przypadku, jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, należy przedstawić oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą otwarcia ofert) W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić dokument potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że zyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku, jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, należy przedstawić oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w podatkach składkami (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą otwarcia ofert) W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić dokument potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że zyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku, jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, należy przedstawić oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostarczyć w ofercie wszystkie formularze, oświadczenia i dokumenty zgodnie ze Formularzem Ofertowym to jest: - załącznik nr 1 - formularz asortymentowo - cenowy. - załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia. - załącznik nr 3 - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy i art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 4 - oświadczenie Oferenta dostarczeniu przedmiotu zamówienia transportem na koszt i ryzyko własne. - Załącznik nr 5- oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i projektu umowy. - załącznik nr 6 - projekt umowy - dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. W przypadku, jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, należy przedstawić oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 lub art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić zaświadczenie właściwego organy sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy lub dokument potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. W przypadku, jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, należy przedstawić oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą otwarcia ofert) W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić dokument potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że zyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku, jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, należy przedstawić oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w podatkach składkami (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą otwarcia ofert) W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić dokument potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że zyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku, jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, należy przedstawić oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krwiodawstwo.slupsk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku ul. Szarych Szeregów 21 76-200 Słupsk.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku ul. Szarych Szeregów 21 76-200 Słupsk siedziba Zamawiającego pokój 82 (Sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.