Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-20
Elbląg: DOSTAWA MATERIAŁÓW OGÓLNOBUDOWLANYCH
Numer ogłoszenia: 196414 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu , ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 230 25 72, faks 55 230 33 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW OGÓLNOBUDOWLANYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ogólnobudowlanych z podziałem na 3 części do magazynów zlokalizowanych na terenie garnizonów: Braniewo, Bartoszyce, Elbląg i Morąg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr I do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.18.00-9, 44.11.12.00-3, 44.92.11.00-3, 44.83.12.00-6, 44.92.12.00-7, 44.11.32.20-7, 44.42.42.00-0, 44.11.15.20-2, 44.22.10.00-5, 44.17.00.00-2, 44.11.37.00-2, 44.11.11.00-2, 44.33.40.00-0, 44.22.12.11-7, 44.53.15.10-9, 44.53.11.00-2, 14.81.00.00-2, 44.80.00.00-8, 44.92.21.00-0, 44.21.25.00-4, 44.53.14.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełnienia tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma sidzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 mniesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2013 godzina 11:30, miejsce: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg, kancelaria budynek nr 2, pok. 206.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 - MATERIAŁY OGÓLNOBUDOWLANE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów ogólnobudowlnych: wapno budowlne, gipsowa zaprawa tynkarska, biała uniwersalna masa szpachlowa, biała szoachlówka gipsowa, gips szpachlowy szary, gips budowlany, klej gipsowy, zaprawa murarska cementowa, cement portlandzki, folia izolacyjna w płynie, preparat gruntujący, zaprawa klejowa do mocowania płytek, zaprawa klejąca, mączka ceglana, kreda malarska, płytki ceramiczne, płytki gresowe, taśma antyrysowa smoprzylepna, płyta z wełny mineralnej, profil stalowy, kątownik równoramienny aluminiowy, folia budowlana czarna, ościeżnica stalowa, skrzydło drzwiowe, płyta gipsowo-kartonowa, półciekły lepik sfaltowy, papa asfaltowa termozgrzewalna wierzchniego krycia, mieszanka mineralno-bitumiczna, dwuskładnikowa poliuretanowa pianka montażowo-uszczelniająca, masa do drewna szpachlowa -akrylowa-biała, w ilościch określonych w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.18.00-9, 44.11.12.00-3, 44.92.11.00-3, 44.83.12.00-6, 44.92.12.10-7, 44.11.32.00-7, 44.42.42.00-0, 44.11.15.20-2, 44.22.10.00-5, 44.17.00.00-2, 44.11.37.00-2, 44.80.00.00-8, 44.92.21.00-0, 44.33.40.00-0, 44.21.25.00-4, 44.22.12.11-7, 44.11.36.20-7, 44.19.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 - MATARIAŁY OGÓLNOBUDOWLANE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych: prefabrykowana betonowa kostka brukowa tzw. polbruk, obrzeże trawnikowe, beton komórkowy, bloczek betonowy fundamentowy, cegła ceramiczna, cegła dziurawka, gąsior dachowy, dachówka ceramiczna holenderka esówka, w ilościach określonych w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.11.00-2, 44.11.42.00-4, 44.11.13.00-4, 44.11.42.50-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 3 - MATERIAŁY OGÓLNOBUDOWLANE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych: śruby posadzane, wkręty rigips, wkręty do drewna, , wkręty samowiercące, kołki rozporowe, nit zrywalny, zszywki tapicerskie, szczotka druciana 4 rzędowa, szczotka druciana 5 rzędowa, kotwa stalowa rozporowa, taśma montażowa, papier ścierny, papier ścierny wodoodporny, w ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.53.15.10-9, 44.53.11.00-2, 14.81.00.00-2, 44.53.14.00-5, 44.53.21.00-9, 30.19.71.00-7, 44.53.17.00-8, 44.42.42.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- "Usługa sprzątania budynków Sądu Okręgowego w Elblągu, Sądu Rejonowego w Działdowie i w Nowym Mieście Lubawskim " 2026-2027, 12 miesięcy
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Elblągu
- Zakup i montaż wykładziny mobilnej do piłki ręcznej i piłki siatkowej z wymiennym środkiem
- Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
- Świadczenie usługi całodobowej teleopieki domowej dla mieszkańców Gminy Miasto Elbląg na urządzeniach, które posiada Zamawiający.
- Usprawnienie obsługi kontrahentów poprzez wdrożenie systemu e-usług w obszarze zarządzania mediami
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa wapna o bardzo wysokiej reaktywności
- Modernizacja energetyczna budynku Nasielskiego Ośrodka Kultury w Nasielsku
- "Zakup produktów betonowych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w 2026"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych, baterii i akumulatorów
- Tworzenie i uzupeł. magazynów OLiOC, zakup sprzętu kwatermistrzowski., utworzenie i wyposaż. bazy magazynowej, zapewnienie ciągłości dostaw energii elekt., paliwa, usług teleinf., transp. i łączności
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku szpitala (A); przebudowa i remont budynku szpitala (B) oraz budowa nadziemnego łącznika komunikacyjnego (C) łączącego budynki szpitalne (A) i (D)
więcej: Wyroby ścierne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





