eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDOSTAWA NARZĘDZI LAPAROSKOPOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-16

Katowice: DOSTAWA NARZĘDZI LAPAROSKOPOWYCH
Numer ogłoszenia: 196497 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach, ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7894131, fax 032 2526727, 7894001-02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NARZĘDZI LAPAROSKOPOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wartość zamówienia poniżej 137 tys euro

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest: a) przedstawienie oferty zgodnej z treścią SIWZ oraz ustawą z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 06.164.1163 z późn. zm.), b) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. Opis oceny spełnienia warunków: - wykazanie wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (co najmniej jedno zamówienie powyżej 20 000 PLN) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, - dołączenie do oferty opisu przedmiotu zamówienia w formie np. katalogu lub innego dokumentu w celu zweryfikowania zgodności przedmiotu zamówienia (dokument winien być opisany, jakich pozycji przedmiotu zamówienia dotyczy), - wykazanie dokumentów potwierdzających, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. tj. certyfikat CE lub deklaracja zgodności a w przypadku gdy wyrób medyczny jest wprowadzany po raz pierwszy na terenie Polski również wpis do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z art. 52 i 54 ustawy z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych Dz.U.93 z 2004r. Poz. 896 z późn. zm cytowanej ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków, uprawniających do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożył następujące dokumenty: - wypełniony formularz oferty - zał. nr 2 SIWZ, - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 3 SIWZ, - Oświadczenie art. 22 ust 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 SIWZ, - Oświadczenie art. 24 ust 1 pkt. 1-10 oraz ust.2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 5 SIWZ, - wykaz dostaw - zał. Nr 6 SIWZ, - Oświadczenie zgodne zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm. - zał. nr 7 SIWZ, - zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 8 SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: A Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniem ofert. B Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia oferowanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: C Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: D Opisów lub fotografii. E Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 4. Cudzoziemcy 4.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 4.1.1 - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. A, B, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.1.1 a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 4.1.1 b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt 4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający uzna ofertę za ważną Wykonawcy, który do oferty dołączy wszystkie wyżej wymienione dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający odnotuje spełnienie powyższych warunków na druku ZP-17 - spełnia/nie spełnia. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach 40-752 Katowice, ul. Medyków 14, Dział zamówień publicznych, pokój PP104.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach 40-752 Katowice, ul. Medyków 14, kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 22.11.2007.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trokar bezpieczny 11mm, z blokowanym ostrzem, z aktywacją dopasowany do kaniul typu ACKERMANN. Trokar bezpieczny 5,5mm, rozpychający (3,5mm średnicy ostrze, kaniula poszerzająca się do 5,5mm średnicy, dostosowany do kaniul typu ACKERMANN. Kaniula 11mm, metalowy korpus, silikonowy zawór, gładka, kranik CO2. Kaniula 11mm, metalowy korpus, silikonowy zawór, gwintowana, kranik CO2 Kaniula 5,5 mm, metalowy korpus, silikonowy zawór, gładka, LuerL port CO2. Kaniula 5,5 mm, metalowy korpus, si.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt wielorazowego użycia Lp Opis przedmiotu zamówienia Ilość szt. 1 Trokar bezpieczny 11mm, z blokowanym ostrzem, z aktywacją dopasowany do kaniul typu ACKERMANN. 3 2 Trokar bezpieczny 5,5mm, rozpychający (3,5mm średnicy ostrze, kaniula poszerzająca się do 5,5mm średnicy, dostosowany do kaniul typu ACKERMANN. 4 3 Kaniula 11mm, metalowy korpus, silikonowy zawór, gładka, kranik CO2. 1 4 Kaniula 11mm, metalowy korpus, silikonowy zawór, gwintowana, kranik CO2 2 5 Kaniula 5,5 mm, metalowy korpus, silikonowy zawór, gładka, LuerL port CO2. 2 6 Kaniula 5,5 mm, metalowy korpus, silikonowy zawór, gwintowana, LuerL port CO2 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nożyczki typu Metzenbaum systemu SecuLock, 5mm, zagięte, wąskie - wkład roboczy, 360mm typu ACKERMANN Wkład roboczy - Preparator typu Maryland 5mm, 360mm. system SecuLock typu ACKERMANN Wkład, roboczy typu Strong Forceps, 5mm, 360mm, system SecuLock typu ACKERMANN Grasper typ Retraction Forceps 5mm, wkład roboczy system SecuLock typu ACKERMANN Płaszcz 5mm z portem do mycia, 360mm, system SeculLock typu ACKERMANN Uchwyt (rączka) systemu SecuLock z portem HF 45 stopni, bez blokady typu AC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt wielorazowego użycia 1 Nożyczki typu Metzenbaum systemu SecuLock, 5mm, zagięte, wąskie - wkład roboczy, 360mm typu ACKERMANN 2 2 Wkład roboczy - Preparator typu Maryland 5mm, 360mm. system SecuLock typu ACKERMANN 2 3 Wkład, roboczy typu Strong Forceps, 5mm, 360mm, system SecuLock typu ACKERMANN 1 4 Grasper typ Retraction Forceps 5mm, wkład roboczy system SecuLock typu ACKERMANN 2 5 Płaszcz 5mm z portem do mycia, 360mm, system SeculLock typu ACKERMANN 9 6 Uchwyt (rączka) systemu SecuLock z portem HF 45 stopni, bez blokady typu ACKERMANN 5 7 Uchwyt (rączka) systemu SecuLock z blokadą i portem HF 45 stopni typu ACKERMANN 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Igła Veressa, 120mm, wielorazowa. Igła Veressa, 150mm, wielorazowa. Kabel wys. częstotliwości HF, monopolarny (typ ERBE do narzędzi systemu SecuLock). Elektroda laparoskopowa typu SZPATUŁKA, 5mm, z uchwytem, bolec 4mm. Elektroda laparoskopowa typu haczyk L, 5mm, z uchwytem, bolec 4mm. Imadło Laparoskopowe, wielorazowe, autoklawowalne, średnica 5mm, dł. szczęk 10mm.- proste.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt wielorazowego użycia 1 Igła Veressa, 120mm, wielorazowa. 3 2 Igła Veressa, 150mm, wielorazowa. 1 3 Kabel wys. częstotliwości HF, monopolarny (typ ERBE do narzędzi systemu SecuLock). 3 4 Elektroda laparoskopowa typu SZPATUŁKA, 5mm, z uchwytem, bolec 4mm. 2 5 Elektroda laparoskopowa typu haczyk L, 5mm, z uchwytem, bolec 4mm. 1 6 Imadło Laparoskopowe, wielorazowe, autoklawowalne, średnica 5mm, dł. szczęk 10mm.- proste 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ssanie-płukanie - uchwyt pistoletowy duży do kaniul 5 i 10mm typu ACKERMANN. Ssanie-płukanie - kaniula ssąco płucząca 5mm typu ACKERMANN..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt wielorazowego użycia 1 Ssanie-płukanie - uchwyt pistoletowy duży do kaniul 5 i 10mm typu ACKERMANN. 2 2 Ssanie-płukanie - kaniula ssąco płucząca 5mm typu ACKERMANN. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Optyka 10 mm, 0 st., autoklaw owalna 134o C szafirowe soczewki - fabrycznie nowa (nie rekondycjonowana) wraz z 1szt pojemnika do sterylizacji w autoklawie z uchwytami dla optyki 10mm, 0 st., 134 o C..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt wielorazowego użycia 1 Optyka 10 mm, 0 st., autoklaw owalna 134o C szafirowe soczewki - fabrycznie nowa (nie rekondycjonowana) wraz z 1szt pojemnika do sterylizacji w autoklawie z uchwytami dla optyki 10mm, 0 st., 134 o C. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Trokar 10/12mm z ostrzem, kaniula o powierzchni ułatwiającej stabilizację w powłoce ( np. rowkowana) Reduktor otwierany 5-12 mm do kaniuli 10/12 mm typu Multiseal Reduktor uniwersalny 5-12 mm do kaniuli 10/12 mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użycia Lp Opis przedmiotu zamówienia Ilość szt. 1 Trokar 10/12mm z ostrzem, kaniula o powierzchni ułatwiającej stabilizację w powłoce ( np. rowkowana) 4 2 Reduktor otwierany 5-12 mm do kaniuli 10/12 mm typu Multiseal 3 3 Reduktor uniwersalny 5-12 mm do kaniuli 10/12 mm 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Trokar 5 mm z ostrzem, kaniula o powierzchni ułatwiającej stabilizację w powłoce ( np. rowkowana) Igła insuflacyjna Nożyczki 5 mm zakrzywione,koagulacja monopolarna Grasper 5 mm (chwytak prosty) Dissector 5 mm zakrzywiony, koagulacja monopolarna Babcock 5 mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użycia 1 Trokar 5 mm z ostrzem, kaniula o powierzchni ułatwiającej stabilizację w powłoce ( np. rowkowana) 6 2 Igła insuflacyjna 4 3 Nożyczki 5 mm zakrzywione,koagulacja monopolarna 4 4 Grasper 5 mm (chwytak prosty) 4 5 Dissector 5 mm zakrzywiony, koagulacja monopolarna 4 6 Babcock 5 mm 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: .
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.