eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasneBudowa zbiorczego kolektora ścieków na odcinku Krasne - Krasiniec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-21

Krasne: Budowa zbiorczego kolektora ścieków na odcinku Krasne - Krasiniec
Numer ogłoszenia: 196504 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasne, ul. Adama Mickiewicza 23, 06-408 Krasne, woj. mazowieckie, tel. 023 6710017, fax 023 6710017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zbiorczego kolektora ścieków na odcinku Krasne - Krasiniec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: - kolektor grawitacyjny z rur z PCV o średnicy nominalnej 200 i 250 mm - 296 m - kolektor tłoczny z rur z PE d=140 mm - 2351 m - przepompownia o średnicy 1500 mm, wysokość 4210 mm z dwoma pompami wirnikowymi i szafą sterowniczą - 1 kpl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium. 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie zł: dziesięć tysięcy). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w formie: pieniężnej - przelewem na konto zamawiającego Nr 36892400070030015620030001 w Banku Spółdzielczym Przasnysz O/Krasne lub w kasie Urzędu Gminy Krasne przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego, potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym termin składania ofert. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. - poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancji bankowych, - gwarancji ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające złożenie wadium w innej formie niż pieniężna, winny być złożone przed upływem terminu składania ofert w oryginale w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 4, a w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność kserokopię. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców dokument poręczenia lub gwarancji wadialnej powinien być podpisany przez Pełnomocnika. 3.Wszelkie dokumenty zabezpieczające wadium winny być ważne, co najmniej przez okres związania ofertą tj. 30 dni. 4.Zamawiający dokonuje zwrotu wadium: a)po upływie terminu związania ofertą, b)po zawarciu umowy z wybranym wykonawcą, c)w przypadku unieważnienia postępowania (a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia), d)na pisemny wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, lub którego oferta została odrzucona lub który został wykluczony z postępowania. 5.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców w przypadku, o którym mowa w art. 46 ust 3 pzp. 6.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez wykonawcę. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust.5 pzp..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy pzp, niniejszej specyfikacji i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu wykonał co najmniej dwa zamówienia o podobnym rodzaju i wartości. Za podobne zamówienia Zamawiający uzna budowę rurociągów tłocznych lub ciśnieniowych lub podciśnieniowych z rur PE systemem zgrzewania, z podaniem ich wartości oraz datą i miejscem ich wykonania, udokumentowanych pozytywną opinią inwestora. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone dokumentami (referencje lub protokóły odbioru końcowego lub inne). b)wykonawca musi mieć do dyspozycji min. jedną osobę posiadającą podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmującą co najmniej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane w specjalności sanitarnej oraz posiadającą zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (ustawa z dn.15.XII.2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz U Nr 5/2001 poz. 42 z późn. zm.) i która jako kierownik budowy kierowała co najmniej dwoma budowami. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a)wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000 zł. b)wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ponadto wykonawca złoży deklarację, że polisa będzie odnawialna na okres wykonywania obowiązków umownych. 4.udzielą gwarancji na wykonane roboty - 3 lata Oferty składane wspólnie. 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanowią Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Oryginał pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 1, musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. 3.Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: a.oferowane warunki realizacji zamówienia muszą być złożone na załączonym formularzu ofertowym (form. nr 1) podpisanym przez Pełnomocnika. b.do oferty zostaną dołączone dokumenty wymienione w pkt X a) 1-4 dotyczące każdego Wykonawcy (Wspólnika), podpisane przez jego upełnomocnionych przedstawicieli i Pełnomocnika oraz pozostałe dokumenty wymienione w pkt X a) 5-8, które łącznie będą potwierdzały spełnienie przez wykonawców występujących wspólnie warunków udziału w przetargu, o których mowa w pkt IX 2 i 3, podpisane przez Pełnomocnika. c.wadium może być wniesione przez jednego z Wykonawców lub Pełnomocnika, a dokument potwierdzający wniesienie wadium (złożony w ofercie) musi być podpisany przez Pełnomocnika. 4.Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 5.Wszyscy wspólnicy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6.Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez jednego ze wspólników lub od wszystkich wspólników łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie. 7.Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt IX a). Jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie, na podstawie odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden podmiot (jedna jednostka organizacyjna) - dokumenty te powinien złożyć niezależnie także ten podmiot. 8.Przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia (w przypadku wybrania oferty wspólnej) Zamawiający będzie żądał przedłożenia umowy wspólników (patrz pkt XIX SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa wyżej w pkt IX 2i 3, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Stosownie do treści art. 26 ust. 3 ustawy pzp Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub którzy złożyli dokument, o których mowa w art. 25.ust 1 ustawy zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. 1.Podpisane oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. ustawy pzp. Wzór oświadczenia stanowi formularz - form. 0 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum dwa zamówienia), oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub protokóły odbiorów lub inne) - zgodnie z form. nr 2. 6.Informację o kwalifikacjach i doświadczeniu podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót potwierdzającą, że kierownik budowy posiada odpowiednie uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanymi, doświadczenie (kierował co najmniej dwiema budowami) i przynależy do I.I.B - zgodnie z treścią form. nr 3. 7.Informacja o sytuacji finansowej wykonawcy: a.informacja Banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie 300 000 zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 8.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z deklaracją wykonawcy o jej odnawianiu na okres wykonywania obowiązków umownych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krasne.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krasne, ul. Adama Mickiewicza 23, 06-408 Krasne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krasne (sekretariat) Adres: ul. Adama Mickiewicza 23, 06-408 Krasne..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztow udziału w postępowaniu. Zamówienie nie jest finansowane ześrodków Unii europejskiej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.