To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-21
Tuszyn: Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Osiedlowej w Tuszynie wraz z łącznikiem pomiędzy ul. Osiedlową i ul. Blokową
Numer ogłoszenia: 196544 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129116 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, faks 042 6143069.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Osiedlowej w Tuszynie wraz z łącznikiem pomiędzy ul. Osiedlową i ul. Blokową.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej zatwierdzonej Zawiadomieniem Nr 16/2012 o braku sprzeciwu w sprawie zamiaru wykonania robót budowlanych - Starosty Powiatu Łódzkiego Wschodniego z dnia 16.10.2012 roku znak: BGiGN.T.6743.518.79.2012 na przebudowę nawierzchni jezdni ulicy Osiedlowej w Tuszynie wraz z utwardzeniem nawierzchni terenu na łączniku pomiędzy ulicą Osiedlową i Blokową i przekazaniu do eksploatacji kompletnego zadania inwestycyjnego - Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Osiedlowej w Tuszynie wraz z łącznikiem pomiędzy ul. Osiedlową i ul. Blokową - o długości 204 mb. - w zakres którego wchodzi m. in.: Zakres robót : a) roboty pomiarowe, b) roboty rozbiórkowe, c) korytowanie, d) wykonanie warstwy stabilizacji gruntu cementem gr. 15 cm - 2,5MPa - z węzła, e) ustawienie krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej z betonu B-15, f) wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego 0-63mm gr.20cm, g) wykonanie podsypki cementowo - piaskowej gr.5cm, h) ułożenie kostki brukowej, betonowej gr.8cm. - 764 m2 i) oznakowanie pionowe, j) wykonanie zieleńców - 320 m2 k) regulacja pionowa armatury wod-kan. 2. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, STWiOR lub w przedmiarze robót występują nazwy firmowe urządzeń, materiałów lub nazwy producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń, materiałów i rozwiązań równoważnych do opisanych ( o parametrach nie gorszych niż wskazane ) - art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2) Pełna obsługa geodezyjna tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Starostwie Powiatowym w 3 egz., dokumentacja powykonawcza budowy w 2 egz. 3) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. 4) Sporządzenie dokumentacji organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, wszystkimi opłatami. Przedmiotowa dokumentacja winna być także uzgodniona z Referatem Dróg i Zieleni Urzędu Miasta w Tuszynie, w celu zminimalizowania utrudnień w funkcjonowaniu ulicy. 5) Wykonanie przejść i dojazdów do posesji, zapewniających bezkolizyjny dostęp do użytkowanych obiektów. 6) Wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia. 7) Pisemne powiadomienie przed planowanym rozpoczęciem robót gestorów uzbrojenia technicznego o rozpoczęciu inwestycji, w tym należy : a) powiadomić PGE Dystrybucja S.A. Rejon w Piotrkowie Trybunalskim - na trzy tygodnie przed rozpoczęciem prac, b) wystąpić na 30 dni przed rozpoczęciem prac do Telekomunikacji Polskiej w Katowicach o wyznaczenie przedstawiciela do sprawowania nadzoru nad prowadzonymi robotami, c) powiadomić na 14 dni przed rozpoczęciem prac RDG Pabianice celem umożliwienia nadzoru służb MSG Sp. z o.o. nad pracami ziemnymi w rejonie gazociągu - d) złożyć Wniosek o prowadzenie nadzoru archeologicznego do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi w nieprzekraczalnym terminie 21 dni przed rozpoczęciem inwestycji, e) powiadomić ZWiK w Tuszynie w terminie 14 dni przed rozpoczęciem robót, 8) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji. Przy wykonaniu robót zachować warunki podane przez gestorów sieci w uzgodnieniach branżowych, 9) Odtworzenie terenu po wykopach do stanu pierwotnego i zagęszczenie gruntu po wykopach wraz z udokumentowaniem wskaźnika zagęszczenia badaniami laboratoryjnymi. 10) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową i innych wraz z poniesieniem kosztów opłat z nich wynikających, 11) Ewentualna niezbędna wycinka krzewów i drzew po uprzednim uzyskaniu zezwolenia właściwego organu wraz z poniesieniem kosztów. 12) Przywrócenie stanu istniejącego sprzed robót w przypadku prowadzenia prac na terenie prywatnym wraz z odszkodowaniami za powstałe z winy wykonawcy zniszczenia i uszkodzenia. 13) Sporządzenie planu BIOZ 14) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. 15) Protokolarne przekazanie do Referatu Dróg i Zieleni w Tuszynie materiałów pochodzących z rozbiórki..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U."KAM-CZAR" SŁAWOMIR JEŻAK
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U."KAM-CZAR" SŁAWOMIR JEŻAK
- PPHU KAM - CZAR, Ludowa 1/3/3, 95-040 Koluszki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 226694,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 104150,08
Oferta z najniższą ceną: 104150,08 / Oferta z najwyższą ceną: 193042,19
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI TUSZYN
więcej: przetargi TUSZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070123C w miejscowości Bielawy
- NAPRAWY I REMONTY DRÓG ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SŁUPSKA ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH NALEŻĄCYCH DO MIASTA SŁUPSKA.
- Remont i naprawa nawierzchni dróg gminnych w Konstantynowie Łódzkim w roku 2025
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Olszewnicy Starej
- BIEŻĄCE REMONTY I USUWANIE AWARII MIEJSKIEGO SYSTEMU GOSPODAROWANIA WODAMI OPADOWYMI W LATACH 2025 - 2028
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.