Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-10
Puławy: Oczyszczanie ulic położonych wzdłuż dróg wojewódzkich na terenie miast: Puławy, Nałęczów i Dęblin
Numer ogłoszenia: 19656 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach , ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, faks 081 8863163.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie ulic położonych wzdłuż dróg wojewódzkich na terenie miast: Puławy, Nałęczów i Dęblin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a. oczyszczanie jezdni na szerokości 1m od każdej z dwóch krawędzi wraz z opaskami oraz chodników, ścieżek rowerowych oraz wysp rozdzielających oraz azyli dla pieszych na całej szerokości; b. oczyszczanie nawierzchni parkingów i zatok przystankowo - postojowych zlokalizowanych przy drogach objętych zamówieniem c. ręczne oczyszczenie chodników oraz innych miejsc, w których nie jest to możliwe przy użyciu sprzętu d. realizacja zleconego zakresu usług w terminie 14 dni od daty protokolarnego ich zlecenia e. zagospodarowanie na własny koszt i we własnym zakresie zebranych zanieczyszczeń f. realizowanie usługi z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, w szczególności oznakowanie prowadzonych robót, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. Zakres usług dla poszczególnych zadań obejmuje: Zadanie nr 1 - miasto Puławy: 1. Jezdnie - 10 175 mb; 20 350 m2 2. Chodniki i ścieżki rowerowe - 18 190 mb ; 36 724,40 m2 3. Wyspy rozdzielające i azyle dla pieszych - 5 208,5 m2 4. Krotność czyszczeń: a. 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach, ścieżek rowerowych, chodników, wysp rozdzielających i azyli dla pieszych po zakończeniu sezonu zimowego 2010-2011 b. 7-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie kwiecień - listopad 2011 c. 4-krotne oczyszczenie nawierzchni ścieżek rowerowych i chodników w okresie kwiecień - listopad 2011 d. 4-krotne oczyszczenie wysp rozdzielających i azyli dla pieszych w okresie kwiecień - listopad 2011 Zadanie nr 2 - miasto Nałęczów 1. Jezdnie - 5 880 mb ; 11760 m2 2. Chodniki - 6 800 mb; 10 938 m2 3. Krotność czyszczeń: a. 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni i chodników wraz z opaskami po zakończeniu sezonu zimowego 2010-2011 b. 7-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie kwiecień - listopad 2011 c. 4-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników w okresie kwiecień - listopad 2011 Zadanie nr 3 - miasto Dęblin 1. Jezdnie - 4 345 mb; 8690 m2 2. Chodniki i ścieżki rowerowe - 5 637 mb; 13 459 m2 3. Krotność czyszczeń: a. 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni i chodników wraz z opaskami oraz ścieżek rowerowych po zakończeniu sezonu zimowego 2010-2011 b. 7-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie kwiecień - listopad 2011 c. 4-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych w okresie kwiecień - listopad 2011. 2) Szczegółowy obmiar dróg objętych usługą zawiera załącznik J Przedmiar usług. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości usług poprzez zmniejszenie krotności lub powierzchni oczyszczeń. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub kilku wybranych przez siebie zadań. 5) Zgodnie z art. 30 ust 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Wartość zamówienia - 95 243,37 zł netto..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca winien wykazać się posiadaniem ważnej decyzji wydanej na podstawie art. 1 ust. 6 ustawy z dnia 13.09.1996 o utrzymaniu porządku i czystości w gminach uprawniającej do prowadzenia działalności w zakresie zgodnym z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.09.1996 r. ww. ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum 2 usługi polegające na oczyszczaniu nawierzchni jezdni, chodników, parkingów, ścieżek rowerowych, pasów startowych itp. o wartości co najmniej 2 000,00 zł brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował nastepującymi jednostkami sprzętu: 1. zamiatarka uliczna 2. smochód samowyładowczy (również gdy wchodzi w skład zestawu z zamiatarką) 3. ciągnik z przyczepą
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 5 osobami wyznaczonymi do realizacji niniejszego zamówienia, których zadaniem będzie oczyszczanie ręczne, z wyłączeniem osób przewidzianych do obsługi sprzętu (samochodu, zamiatarki, ciągnika).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: 1. Zmianie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (długotrwałych, obfitych opadów deszczu lub śniegu itp) uniemożliwiających wykonanie usługi. 2. Zmianie wynagrodzenia w przypadku, gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy pok. nr 11 (cena 6,00 zł) lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 08:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy, pok. nr 12. Otwarcie ofert nastapi w dniu 18.02.2011 o godz. 8:30 w pok. nr 11..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr 81 886 41 03, 886 31 63, drogą elektroniczną na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl lub pocztą za zwrotnym poświadczeniem odbioru. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 1. W sprawach technicznych - inż. Tomasz Kwiatkowski, tel. 81 886 31 63, 2. W sprawach formalno - prawnych, związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Artur Wiak - Sekcja techniczna, Tel. 81 886 31 63. UWAGA! Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w innych sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem (81 886 41 03) lub pocztą elektroniczną na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl , zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa adres nr telefonu i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np. zapytaniach wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich Wykonawców przedłużeniu terminu składania ofert..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Oczyszczanie nawierzchni jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, wysp rozdzielających i azyli dla pieszych, położonych wzdłuż dróg wojewódzkich na terenie miasta Puławy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krotność czyszczeń: a. 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach, ścieżek rowerowych, chodników, wysp rozdzielających i azyli dla pieszych po zakończeniu sezonu zimowego 2010-2011 b. 7-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie kwiecień - listopad 2011 c. 4-krotne oczyszczenie nawierzchni ścieżek rowerowych i chodników w okresie kwiecień - listopad 2011 d. 4-krotne oczyszczenie wysp rozdzielających i azyli dla pieszych w okresie kwiecień - listopad 2011 Zakres usług obejmuje: 1. Jezdnie - 10 175 mb; 20 350 m2 2. Chodniki i ścieżki rowerowe - 18 190 mb ; 36 724,40 m2 3. Wyspy rozdzielające i azyle dla pieszych - 5 208,5 m2 Wartosc zadania netto 55 056,98 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Oczyszczanie nawierzchni jezdni i chodników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich na terenie miasta Nałęczów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krotność czyszczeń: a. 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni i chodników wraz z opaskami po zakończeniu sezonu zimowego 2010-2011 b. 7-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie kwiecień - listopad 2011 c. 4-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników w okresie kwiecień - listopad 2011 Zakres usług obejmuje: 1. Jezdnie - 5 880 mb ; 11760 m2 2. Chodniki - 6 800 mb; 10 938 m2 Wartosc zadania netto 20 945,40 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Oczyszczanie nawierzchni jezdni, chodników i ścieżek rowerowych położonych wzdłuż dróg wojewódzkich na terenie miasta Dęblin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krotność czyszczeń: a. 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni i chodników wraz z opaskami oraz ścieżek rowerowych po zakończeniu sezonu zimowego 2010-2011 b. 7-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie kwiecień - listopad 2011 c. 4-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych w okresie kwiecień - listopad 2011. Zakres usług obejmuje: 1. Jezdnie - 4 345 mb; 8690 m2 2. Chodniki i ścieżki rowerowe - 5 637 mb; 13 459 m2 Wartosc zadania netto 19 241,00 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa środków ochrony roślin na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Nowych Syntez Chemicznych
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW I SPRZĘTU LAPAROSKOPOWEGO Z PODZIAŁEM NA 11 ZADAŃ DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- DOSTAWA URZĄDZEŃ DO WYMIANY TELEFONII STACJONARNEJ NA TELEFONIĘ REALIZOWANĄ W TECHNOLOGII VOIP WRAZ Z JEJ KONFIGURACJĄ, SZKOLENIEM PRACOWNIKÓW ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG TELEFONICZNYCH/36 miesięcy
- Dostawa nawozów azotowych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz -Instytut Nowych Syntez Chemicznych.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW I SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG-PIB w Puławach, RZD Borusowa w podziale na 3 części zamówienia
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Okręgowej w Kielcach oraz Prokuratur Rejonowych w Starachowicach, Ostrowcu Świętokrzyskim i Włoszczowie.
- Usługa utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ArcelorMittal Park w Sosnowcu, ul. gen. Mariusza Zaruskiego 2
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI DRÓG MIEJSKICH
- Mechaniczne zamiatanie jezdni w obrębie pasów drogowych na terenie miasta Włocławek
- Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeźno.
- "Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2024 / 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.