Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-28
Warszawa: SUKCESYWNA DOSTAWA KSIĄŻEK KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W WERSJI DRUKOWANEJ, LUB NA NOŚNIKU ELEKTRONICZNYM ( AUDIOBOOK)
DO BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ AKADEMII OBRONY NARODOWEJ Nr sprawy 8/2015
Numer ogłoszenia: 19656 - 2015; data zamieszczenia: 28.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Obrony Narodowej , al. Gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6813780, faks 022 6813175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aon.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA KSIĄŻEK KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W WERSJI DRUKOWANEJ, LUB NA NOŚNIKU ELEKTRONICZNYM ( AUDIOBOOK) DO BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ AKADEMII OBRONY NARODOWEJ Nr sprawy 8/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa książek krajowych i zagranicznych w wersji drukowanej lub na nośniku elektronicznym (audiobook) do Biblioteki Głównej Akademii Obrony Narodowej wg podziału na 2 części..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: na Część I - 400000 PLN; na Część II - 140000 PLN Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Sposób wniesienia wadium: wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pekao S.A. X Oddział Warszawa nr rachunku: 70 1240 6074 1111 0010 5240 0581 z dopiskiem wadium w postępowaniu 8-2015 a kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty,pozostałe formy wadium - oryginał należy złożyć w kasie AON (budynek nr 1 I piętro; kasa czynna we wtorki i piątki w godz. 10:00 - 13:00) lub w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 4 pokój 115 (I piętro) lub w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 4 - pokój nr 115 (I piętro) każdego dnia tygodnia w godzinach 8.00 do 11.00 i od 13.00 do 15.00 a kserokopię zamieścić w ofercie.Uwaga: Gwarancja wniesienia wadium zobowiązuje Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 1a oraz 2 ustawy.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy.Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę musi wykazać że wykonał lub nadal wykonuje w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, jedną dostawę której przedmiotem zamówienia była dostawa książek, (przy czym wartość tej dostawy była nie mniejsza niż: dla części I zamówienia - 100.000,00 zł brutto, dla części II zamówienia - 50.000,- zł. W przypadku składania oferty na część I i II - wartość dostawy nie może być mniejsza niż : 100.000,00 zł brutto) z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie (poświadczenia, lub oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie może uzyskać poświadczenia) . Informacje w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ , Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania warunku, nastąpi na podstawie złożonego dokumentu oraz oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt 1, metodą spełnia - nie spełnia,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aon.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak na wstępie, budynek nr 4 pokój 128. Koszt SIWZ - 7,00 PLN + koszty wysyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej Zamawiającego jest bezpłatna..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 101 - pokój nr 210a (II piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa książek krajowych, w wersji drukowanej lub na nośniku elektronicznym (audiobook), do Biblioteki Głównej AON.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa książek krajowych, w wersji drukowanej lub na nośniku elektronicznym (audiobook), , określonych opisem bibliograficznym: autor, tytuł, miejsce i rok wydania w jednym lub wielu egzemplarzach na podstawie dostarczonych zamówień wraz z wykazami tytułów sporządzonych przez Zamawiającego z zakresu literatury naukowej, popularnonaukowej. Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień książek, złożonych przez Bibliotekę Główną AON.Książki będące przedmiotem zamówienia dotyczą poniżej wymienionych dziedzin: nauki humanistyczne, nauki matematyczno - przyrodnicze, nauki społeczne, nauki ekonomiczno - prawne, nauki inżynieryjne i techniczne, nauki o bezpieczeństwie i obronności, pozostałe dziedziny, nie wymienione powyżej. Po złożeniu zamówienia (fax-em lub drogą elektroniczną) przez Bibliotekę Główną AON, Wykonawca potwierdzi, w nieprzekraczalnym terminie 2 dni roboczych, odbiór zamówienia wraz z informacją o dostępności tytułów łącznie z wyceną, podając cenę książki do zapłaty przez Zamawiającego, cenę detaliczną netto sugerowaną przez Wydawcę i zastosowany rabat (zgodnie z ofertą). Dostawa książek nastąpi w ciągu 7 dni od dnia przekazania Zamawiającemu potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Dostawa tytułów trudnodostępnych (niskonakładowych, specjalistycznych książek krajowych wydawanych przez uczelnie wyższe, instytuty naukowe, muzea, stowarzyszenia, fundacje i inne instytucje, a także nie będące w obiegu księgarskim) nastąpi po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Dostawa następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. Miejscem dostawy będzie siedziba Biblioteki Głównej AON. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli przestrzegania uzgodnionych warunków dostawy i udzielania Wykonawcy w razie potrzeby niezbędnych wskazówek. Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego każdej dostarczonej partii książek. W przypadku niezgodności z zamówieniem Zamawiający powiadamia o tym fakcie Wykonawcę (drogą elektroniczną lub fax-em). Wykonawca potwierdzi przyjęcie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych. W przypadku dostarczenia książek uszkodzonych lub niezgodnych z umową, Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia reklamacji i ich wymiany, na własny koszt, w terminie 7 dni roboczych od momentu uzyskania zgłoszenia (drogą elektroniczną lub fax-em). Usunięcie wady lub wymiana w ramach gwarancji następuje w terminie wskazanym w pkt. 9 lub w terminie uzgodnionym z bezpośrednim użytkownikiem, gdy wymaga tego specyfika albo złożoność naprawy. W przypadku nie podjęcia naprawy gwarancyjnej przez Wykonawcę, Wykonawca zwraca koszty naprawy dokonanej u innego Usługodawcy. Okres gwarancji na książki wynosi min. 12 miesięcy nie dłużej niż 15 miesięcy i obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady, w tym uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji.Wykonawca dostarcza do Biblioteki Głównej AON (wraz z dostawą książek), fakturę wystawioną na Akademię Obrony Narodowej, która poza wymogami księgowymi musi zawierać dodatkowe informacje: cenę detaliczną netto książki sugerowaną przez Wydawcę, procent rabatu udzielonego przez Wykonawcę od tej ceny (zgodnie ze złożoną ofertą), nazwę jednostki organizacyjnej Zamawiającego oraz imię i nazwisko osoby dokonującej zakupu. Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury. Wykonawca dostarczy przedstawicielowi Zamawiającego wykaz z nowościami, 4 razy w miesiącu drogą elektroniczną lub fax-em. Szacunkowa (przewidywana) ilość zamawianych książek przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może wynosić ok. 10.500 szt. Rzeczywista ilość książek wynikać będzie z bieżących dostaw zleconych przez Zamawiającego. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana na wartość brutto jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikało z faktycznej liczby książek zakupionych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do informowania przedstawiciela Zamawiającego o stanie zrealizowanych i przyjętych do realizacji zamówień, w formie raportu przesyłanego raz w miesiącu (ostatni dzień miesiąca) za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji i gwarantuje zamówienie 20% wartości umowy, pozostałe 80% zostanie opcjonalnie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania środków finansowych zabezpieczonych na ten cel. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy. Zamówienia będą realizowane w siedzibie Biblioteki Głównej Akademii Obrony Narodowej, Al. gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa Realizacja dostaw będzie się odbywała w godzinach: od 8.00 do 14.00..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa książek zagranicznych, w wersji drukowanej lub na nośniku elektronicznym (audiobook), do Biblioteki Głównej AON.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa książek zagranicznych, w wersji drukowanej lub na nośniku elektronicznym (audiobook), do Biblioteki Głównej AON, określonych opisem bibliograficznym: autor, tytuł, miejsce i rok wydania w jednym lub wielu egzemplarzach na podstawie dostarczonych zamówień wraz z wykazami tytułów sporządzonych przez Zamawiającego z zakresu literatury naukowej, popularnonaukowej. Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień książek, złożonych przez Bibliotekę Główną AON. Książki będące przedmiotem zamówienia dotyczą poniżej wymienionych dziedzin: nauki humanistyczne, nauki matematyczno - przyrodnicze, nauki społeczne, nauki ekonomiczno - prawne, nauki inżynieryjne i techniczne, nauki o bezpieczeństwie i obronności, pozostałe dziedziny, nie wymienione powyżej. Po złożeniu zamówienia (fax-em lub drogą elektroniczną) przez Bibliotekę Główną AON, Wykonawca potwierdzi, w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych, odbiór zamówienia wraz z informacją o dostępności tytułów łącznie z wyceną, podając cenę książki do zapłaty przez Zamawiającego, cenę detaliczną netto sugerowaną przez Wydawcę i zastosowany rabat (zgodnie z ofertą). Dostawa książek nastąpi w ciągu 3 do 6 tygodni od dnia przekazania Zamawiającemu potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Dostawa tytułów trudnodostępnych (niskonakładowych, specjalistycznych książek wydawanych przez uczelnie wyższe, instytuty naukowe, muzea, stowarzyszenia, fundacje i inne instytucje, a także nie będące w obiegu księgarskim) nastąpi po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Dostawa następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. Miejscem dostawy będzie siedziba Biblioteki Głównej AON. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli przestrzegania uzgodnionych warunków dostawyi udzielania Wykonawcy w razie potrzeby niezbędnych wskazówek. Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego każdej dostarczonej partii książekW przypadku niezgodności z zamówieniem Zamawiający powiadamia o tym fakcie Wykonawcę (drogą elektroniczną lub fax-em). Wykonawca potwierdzi przyjęcie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych. W przypadku dostarczenia książek uszkodzonych lub niezgodnych z umową, Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia reklamacji i ich wymiany, na własny koszt, w terminie 30 dni roboczych od momentu uzyskania zgłoszenia (drogą elektroniczną lub fax-em). Usunięcie wady lub wymiana w ramach gwarancji następuje w terminie wskazanym w pkt. 9 lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, gdy wymaga tego specyfika albo złożoność naprawy.W przypadku nie podjęcia naprawy gwarancyjnej przez Wykonawcę, Wykonawca zwraca koszty naprawy dokonanej u innego Usługodawcy. Okres gwarancji na książki wynosi min 12 miesięcy nie więcej niż 15 miesięcy i obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady, w tym uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji. Wykonawca dostarcza do Biblioteki Głównej AON (wraz z dostawą książek), fakturę wystawioną na Akademię Obrony Narodowej, która poza wymogami księgowymi musi zawierać dodatkowe informacje: cenę detaliczną netto książki sugerowaną przez Wydawcę, procent rabatu udzielonego przez Wykonawcę od tej ceny (zgodnie ze złożoną ofertą), nazwę jednostki organizacyjnej Zamawiającego oraz imię i nazwisko osoby dokonującej zakupu. Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury. Wykonawca dostarczy przedstawicielowi Zamawiającego wykaz z nowościami, 1 razy w miesiącu drogą elektroniczną lub fax-em. Szacunkowa (przewidywana) liczba zamawianych książek przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może wynosić ok. 540 szt. Rzeczywista liczba książek wynikać będzie z bieżących dostaw zleconych przez Zamawiającego. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana na wartość brutto jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikało z faktycznej liczby książek zakupionych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do informowania przedstawiciela Zamawiającego o stanie zrealizowanych i przyjętych do realizacji zamówień, w formie raportu przesyłanego raz w miesiącu (ostatni dzień miesiąca) za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji i gwarantuje zamówienie 20% wartości umowy, pozostałe 80% zostanie opcjonalnie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania środków finansowych zabezpieczonych na ten cel. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy. Zamówienia będą realizowane w siedzibie Biblioteki Głównej Akademii Obrony Narodowej, Al. gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa. Realizacja dostaw będzie się odbywała w godzinach: od 8.00 do 14.00..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.