Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-21
Rawa Mazowiecka: Uporządkowanie koryta rzeki Rawki od km 59+700 do km 62+300 w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
Numer ogłoszenia: 196586 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Rawa Mazowiecka, pl. Piłsudskiego 5, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8144201, fax 046 8142628.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawamazowiecka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie koryta rzeki Rawki od km 59+700 do km 62+300 w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest uporządkowanie koryta rzeki Rawki od km 59+700 do km 62+300 w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowieckany Planowany zakres prac obejmuje: - wykoszenie porostów ręcznie ze skarp i dna rzeki w km 59+700 do 62+300, - usunięcie krzaków i podcięcie zwisających gałęzi i konarów drzew utrudniających swobodny przepływ wody w korycie i zatrzymujących śmieci w km 59+700 do 62+300, - rozszerzenie koryta rzeki do 8-10m w km 59+700 do 62+300, - wykonanie palisady z kołków lub słupków o śr. 7-9 cm wbitych na 1m jako zabezpieczenie brzegu w km 59+700 do 61+000, 61+500 do 62+300 - naprawy ubezpieczenia skarp przy moście na ulicy Łowickiej i ulicy Fawornej poprzez ułożenie polnych kamieni zatopionych w betonie na długości 5 m po obu stronach mostu o grubości umocnienia 20 cm w km 61+000do 61+500, - naprawy ubezpieczenia skarp z podwójnych opasek z kiszek faszyn. o śred. 20+20 cm w km 61+000 do 61+500, 62+300. - usunięcie śmieci i innych zanieczyszczeń z koryta rzeki w km 59+700 do 62+300.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia; 5) udzielą co najmniej 36 miesięcy gwarancji. Wykonanie robót ujętych w przedmiocie zamówienia nie może być powierzone Podwykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące informacje, dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji /załącznik nr 2/. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone potwierdzone notarialnie pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie wymienione w punkcie 6.3. nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. .4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie wymienione w punkcie 6.4. nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz usług dotyczących wykonania czynności przewidzianych w przedmiocie umowy, wykonanych w latach 2005 - 2007 (załącznik nr 3), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania. Każdą z wymienionych w wykazie robót należy poprzeć dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia wykonane zostały należycie z podaniem kwoty. UWAGA: Do dalszego postępowania zakwalifikowani będą Wykonawcy, którzy w załączniku nr 3 wykażą się co najmniej dwoma robotami o wartości nie mniej niż 50.000 zł łącznie, każda o podobnym zakresie i charakterze do przedmiotu zamówienia. 6. Wykaz pracowników, którymi dysponuje Wykonawca, przewidzianych do wykonania zamówienia (załącznik nr 4). UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania: - pracownikiem uprawnionym do kierowania robotami posiadającym kwalifikacje w zakresie prowadzenia prac stanowiących przedmiot zamówienia, - pracownikiem wykwalifikowanym jako operator spycharki do rozplantowania urobku (z niezbędnymi uprawnieniami). Należy przedłożyć kserokopię zaświadczenia kwalifikacyjnego. 7. Wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca, przewidziany do realizacji zamówienia (załącznik nr 5). 8. Wykonawca składając ofertę musi parafować wzór umowy załącznik nr 6) jako znak jej akceptacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.rawamazowiecka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, 96-200 Rawa Mazowiecka, Plac Piłsudskiego 4, pokój 18.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Rawie Mazowieckiej , Plac Piłsudskiego 5, Sekretariat pok. nr 12, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RAWY MAZOWIECKIEJ
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Miejskim z Oddziałami Integracyjnymi "Tuptuś" przy ul. Murarskiej 1 w Rawie Mazowieckiej
- "Świadczenie dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu Gminy Rawa Mazowiecka usług opiekuńczych"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
więcej: przetargi w Rawie Mazowieckiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace utrzymaniowe rzeki Troja w km 7+800-10+800 w m. Kietrz gm. Kietrz
- Usuwanie szkód powodziowych - skutków powodzi z września 2024 r. -obszar nadzorów Wodnych Pszczyna i Bieruń - gm. Bieruń, Bojszowy, Goczałkowice Zdrój, Miedźna, Pawłowice, Pszczyna, Suszec, Tychy
- Usuwanie szkód powodziowych - skutków powodzi z września 2024 r.-obszar nadzoru Wodnego Bielsko-Biała-gm. Bestwina, Brzeszcze, Czechowice-Dziedzice, Jasienica, Wilkowice - części od 1 do 5
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
- Roboty naprawcze na wałach przeciwpowodziowych na terenie gminy Bolesławiec (nakaz bud.)
- Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach ZZ Nysa powiat nyski i brzeski - cz. od 1 do 3.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.