To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Lublin: Dostawy odczynników i sprzętu medycznego dla Pracownii Serologii Banku Krwi - umowa na okres 1-go roku EO-2733/63/09
Numer ogłoszenia: 196595 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325838 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, faks 081 5329486.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy odczynników i sprzętu medycznego dla Pracownii Serologii Banku Krwi - umowa na okres 1-go roku EO-2733/63/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zad. 1 Odczynnik LISS - 1 pozycja;Zad. 2 Papaina STL - 1 pozycja;Zad. 3 Standard anty-D - 1 pozycja;Zad. 4 Probówki z polistyrenu - 1 pozycja;Zad. 5 Jednorazowe płyty do oznaczana grup krwi - 1 pozycja;Zad. 6 Odczynniki na kasetach Ortho BioVue system - 6 pozycji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 33.19.25.00 - Probówki 37.43.71.10 - 37.43.71.10 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 150801.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Farmator Sp. z o.o., ul. Szosa Lubicka 36, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 500.00
- Oferta z najniższą ceną: 500.00 oferta z najwyższą ceną: 1000.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Farmator Sp. z o.o., ul. Szosa Lubicka 36, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2796.00
- Oferta z najniższą ceną: 2796.00 oferta z najwyższą ceną: 3720.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Farmator Sp. z o.o., ul. Szosa Lubicka 36, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1800.00
- Oferta z najniższą ceną: 1800.00 oferta z najwyższą ceną: 2500.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 4
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medan, ul. Grodowa 1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3290.00
- Oferta z najniższą ceną: 3290.00 oferta z najwyższą ceną: 3500.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 5
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hydrex Sp. z o.o., T. Zana 4, 04-313 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2400.00
- Oferta z najniższą ceną: 2400.00 oferta z najwyższą ceną: 3300.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie 6
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
- Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 140015.00
- Oferta z najniższą ceną: 140015.00 oferta z najwyższą ceną: 140015.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.3.2025)
- Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w części budynku Kuratorium Oświaty w Lublinie od strony dziedzińca oraz od strony ul. Żołnierzy Niepodległej - na poziomie piwnic.
- Usługa transportu materiałów medycznych : wyrobów medycznych i produktów leczniczych
- Dostawa sprzętu medycznego do insuflacji wraz z użyczeniem aparatu
- Dostawa podkładów chłonnych i szczoteczek jednorazowego użytku dla potrzeb Jednostek USK.
- Dostawa papieru do urządzeń drukujących i powielających dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/242-26/2025 Dostawa systemu oczyszczania przeznaczonego do automatycznego transferu i przetwarzania cząstek magnetycznych w formacie mikropłytki.
- DOSTAWA AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego, nakłuwaczy, naczyń j.u. do maceratora, worków stomijnych, mankietów udowych, worków do zwłok, fartuchów i rękawic foliowych.
- Zakup i dostawa laboratoryjnej platformy edukacyjnej z wyposażeniem w postaci zestawów do badań.
- Dzierżawa kamizelek defibrylujących
- Dostawa automatycznego analizatora koagulologicznego wraz z usługą serwisową i dostawą odczynników, akcesoriów, materiałów kontrolnych oraz kalibratorów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.