eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PułtuskPrzebudowa ul. Komisji Edukacji Narodowej, ul. ppkł. Nowaka i Al. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Pułtusku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-21

Pułtusk: Przebudowa ul. Komisji Edukacji Narodowej, ul. ppkł. Nowaka i Al. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Pułtusku
Numer ogłoszenia: 196598 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158826 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pułtusk, ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6920391, faks 023 6924296.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Komisji Edukacji Narodowej, ul. ppkł. Nowaka i Al. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Pułtusku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Komisji Edukacji Narodowej, ul. ppkł. Nowaka i Al. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Pułtusku według dokumentacji projektowych autorstwa Władysława Jakubczaka, upr. bud. do proj. i kier. rob. w specjalności dróg Nr 300/66, Pułtusk, ul. Tysiąclecia 37/6. 2. Szczegółowy zakres wykonania robót zawierają dokumentacje projektowe, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgłoszenia robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. 3. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia przez okres 5 lat od dnia dokonania odbioru końcowego. 2) Rękojmia za wykonany przedmiot zamówienia - 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego. 3) Wykonawca zobowiązany będzie w okresie 5 lat od odbioru końcowego do realizacji corocznych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację przebudowanych ulic. 4) Wykonawca zapewni w okresie gwarancyjnym czas reakcji serwisowej - maksymalnie 24 godziny od pisemnego lub nadanego faksem zgłoszenia. 5) W okresie gwarancyjnym koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi ponosić będzie Wykonawca. 5 Rozwiązania równoważne. 1) Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego wykonawcę do ich stosowania. 2) Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej. 3) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości) oraz dokumentację techniczno - ruchową. 4) Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: spełnienia tych samych właściwości technicznych, przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania). 6. Wykonanie przedmiotu zamówienia. 1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiOR), wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami Inspektora nadzoru i Nadzoru Autorskiego. 2) Przed rozpoczęciem robót na danym terenie wykonawca zawiadomi skutecznie właścicieli nieruchomości na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem robót o terminach prowadzenia robót i ograniczeniach ruchu kołowego. 3) Przed rozpoczęciem robót wykonawca przedłoży atesty i świadectwa na podstawowe materiały przewidziane do wbudowania i uzyska akceptacje Zamawiającego (Inspektora nadzoru) na ich wbudowanie. 4) Wykonawca dokona odbudowy dróg dojazdowych do miejsc wykonywania robót objętych zamówieniem do stanu sprzed wejścia na budowę z zachowaniem technologii drogi odtwarzanej, odtworzenia ogrodzeń prywatnych posesji i innych uszkodzonych urządzeń terenowych. 5) Wykonywanie tyczenia robót i kontrolę ich wykonania w czasie robót prowadzić należy pod stałym nadzorem uprawnionego geodety. 6) Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy upewnić się czy na terenie inwestycji nie występują urządzenia podziemne (kable, rurociągi itp.) mogące ulec uszkodzeniu w czasie robót. 7) Opracować szczegółowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. Dz. U. Nr. 120 poz. 1126). 8) Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez istotnych wad i obiekt będzie spełniał wymagania projektowe. 9) Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą być pracujące, posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności CE. 10) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 11) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości) oraz dokumentację techniczno - ruchową. 12) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 13) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót do organu nadzoru budowlanego, w tym dokumentację powykonawczą i powykonawczą inwentaryzację geodezyjną oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej. 14) Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację projektową oraz przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej oraz na nośniku cyfrowym operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzić będą:a) dziennik budowy, b) oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót i gotowości do odbioru, zgodnie z postanowieniami art. 57 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, c) atesty, certyfikaty CE lub deklaracje zgodności na wbudowane materiały i zamontowane urządzenia ruchome i nieruchome, d) dokumentację powykonawczą,e) powykonawczą inwentaryzację i dokumentację geodezyjną, f) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, g) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. Wykonawca wykona dwa komplety (kopia i oryginał) wymienionego operatu. 15) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Inspektora Nadzoru.16) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów. 17) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach. 18) Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych podwykonawcom, z uwzględnieniem następujących postanowień: a) warunkiem podzlecenia wykonania robót podwykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu projektu umowy, na warunkach której będą regulowane wzajemne stosunki pomiędzy wykonawcą, a podwykonawcą. b) jeżeli w ciągu 14 dni Zamawiający nie wniesie uwag do projektu umowy, uważać się będzie za jego zaakceptowanie;c) uwagi Zamawiającego do projektu umowy wykonawcy z podwykonawcą muszą być wniesione niezwłocznie przed zawarciem umowy;d) za wykonane roboty przez podwykonawcę pełna odpowiedzialność spoczywa na wykonawcy; e) wykonawca nie może się uchylić od odpowiedzialności za roboty zlecone do wykonania podwykonawcy; f) podwykonawca nie może powierzyć zleconej roboty kolejnemu podwykonawcy. 7. Dodatkowe obowiązki wykonawcy: 1) Uzyskania wszelkich wymaganych przepisami obowiązującego prawa oraz przepisami szczegółowymi oraz decyzjami dotyczącymi przedmiotu niniejszego zamówienia zezwoleń, decyzji, postanowień, ich pełna realizacja z poniesieniem wynikających z nich opłat i kosztów włącznie. 2) Po stronie wykonawcy leży wykonanie i poniesienie kosztów (o ile zostały pominięte w dokumentacji projektowej - uwzględnić należy w kosztach ogólnych budowy):a) prowadzenia nadzoru archeologicznego i obserwacja archeologiczna podczas prowadzenia robót ziemnych, b) nadzoru saperskiego, c) zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót budowlanych, d) uregulowanie opłat i kosztów nadzoru budowy i odbioru elementów przedmiotu Zamówienia prowadzonego przez służby utrzymania sieci (wod.-kan., gaz, telekomunikacyjne, teletechniczne, drogowe, elektroenergetyczne, kolejowe, sanepidu i ochrony środowiska), e) czasowe zajęcie gruntów nie należących do zamawiającego i koszty, opłaty i odszkodowania z tym związane,poniesienie kosztów odszkodowań za szkody wyrządzone podczas prowadzenia robót budowlanych. 3) Wytyczenie, bieżąca obsługa geodezyjna budowy, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - z naniesieniem w państwowych zasobach map archiwalnych. 4) Wykonanie powykonawczej dokumentacji. 5) Zapewnienie i utrzymanie wszystkich niezbędnych elementów tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem, barierami, oświetleniem, sygnalizacją świetlną i objazdami tymczasowymi. 6) Usunięcie po zakończeniu robót wszystkich niezbędnych elementów tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem, barierami, oświetleniem, sygnalizacją świetlną i objazdami tymczasowymi. 7) Zaplecze wykonawcy: urządzenie i utrzymanie zaplecza wykonawcy, likwidacja zaplecza wykonawcy. 8) Skompletowanie wszystkich wymaganych przepisami obowiązującego prawa dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 8. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Wynagrodzenie wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z pkt 1 niniejszego rozdziału i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność oceny oferty. 2) Postawą ustalenia wynagrodzenia wykonawcy (ceny brutto oferty) będzie kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej SIWZ, STWiOR. Kosztorys ofertowy ma jedynie znaczenie kalkulacyjne i pomocnicze. Ceną oferty jest kwota wynagrodzenia ryczałtowego zaoferowana przez Wykonawcę w formularzu oferty. 3) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia za wykonane części robót. 4) Warunkiem zapłaty należności dla Wykonawcy za wykonane roboty będzie otrzymanie przez Zamawiającego pokwitowanych przez podwykonawców potwierdzeń otrzymania zapłaty zgodnie z zawartymi z nimi umowami. Jeżeli pojawią się uzasadnione roszczenia podwykonawcy, to Zamawiający dokona zapłaty dla podwykonawcy i pomniejszy należne wynagrodzenie dla wykonawcy o kwotę zapłaconą podwykonawcy.5) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 977296,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 682263,70

  • Oferta z najniższą ceną: 682263,70 / Oferta z najwyższą ceną: 809556,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.