Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-12
Kraków: Dostawa materiałów medycznych
Numer ogłoszenia: 196617 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych. Zamówienie składa się z 12 części. Część 1 - Przyrządy infuzyjne, przyrządy do podawania leków; Część 2 - Rękawice sterylne lateksowe; Część 3 - Pojemniki na zużyte odpady medyczne; Część 4 - Pojemniki na zużyte odpady medyczne; Część 5 - Elektrody; Część 6 - Drobne akcesoria medyczne; Część 7 - Tablica na karty gorączkowe; Część 8 - Patyczki z wacikiem do wymazów; Część 9 - Prześcieradło podgumowane; Część 10 - Słuchawki lekarskie, ciśnieniomierze; Część 11 - Okulary ochronne; Część 12 - Przyrząd do zaciskania i odcinania pępowiny.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.23-8, 33.19.41.00-7, 33.14.14.20-0, 33.12.32.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.16.15-4, 19.52.00.00-7, 33.14.00.00-3, 19.50.00.00-1, 18.14.20.00-6, 33.16.22.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium dla całego zamówienia wynosi 10.430,00 zł , w tym: Część 1: 1.350,00 zł; Część 2: 90,00 zł; Część 3: 4.000,00 zł; Część 4: 160,00 zł; Część 5: 250,00 zł; Część 6: 1.450,00 zł; Część 7: 90,00 zł; Część 8: 180,00 zł; Część 9: 1.340,00 zł; Część 10: 470,00 zł; Część 11: 50,00 zł; Część 12: 1.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. Oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych produktów do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 roku, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji (nie dotyczy części 3, 4, 7, 9). 2. Materiały firmowe (foldery, katalogi, karty charakterystyki, ulotki, oświadczenia producenta, itp.) potwierdzające spełnienie przez oferowane wyroby parametrów wymaganych przez zamawiającego. 3. Próbki oferowanych wyrobów w następujących ilościach: Część 1: Pozycja 1 - 11 szt.; Pozycja 2 - 11 szt.; Część 2: Pozycja 1 - 21 par; Część 3: Pozycja 1 - 2 szt.; Pozycja 2 - 2 szt.; Pozycja 3 - 2 szt.; Pozycja 4 - 2 szt.; Część 4: Pozycja 1 - 2 szt.; Część 5: Pozycja 1 - 3 zestawy; Część 6: Pozycja 1 - 2 szt.; Pozycja 2 - 2 szt.; Pozycja 3 - 2 szt.; Pozycja 4 - 3 szt.; Pozycja 5 - 3 szt.; Część 7: Pozycja 1 - 2 szt.; Część 8: Pozycja 1 - 11 szt. dla dorosłych, 6 szt. dla noworodków; Część 9: Pozycja 1 - 2 szt.; Część 10: Pozycja 1 - 2 szt.; Pozycja 2 - 2 szt.; Część 11: Pozycja 1 - 2 szt.; Część 12 : Pozycja 1 - 6 szt. Próbki muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach, z etykietami spełniającymi wymogi ustawy o wyrobach medycznych (nie dotyczy próbek w części 3, 4, 7, 9)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD. 3. Kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium, w przypadku wpłaty przelewem. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.soldea.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
reguluje wzór umowy (załącznik nr 4 do specyfikacji)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - odpłatnie (16,78 zł) lub bezpłatnie ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przyrządy infuzyjne, przyrządy do podawania leków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przyrząd infuzyjny - 4 000 szt.; 2. Przyrząd do podawania leków cytostatycznych - 5 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rękawice sterylne lateksowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice sterylne, lateksowe - 1 000 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pojemniki na zużyte odpady medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 . Pojemnik jednorazowego użycia na zużyte odpady medyczne o ostrych końcach i krawędziach - 30 000 szt. ; 2 . Pojemnik jednorazowego użycia na zużyte odpady medyczne o ostrych końcach i krawędziach - 10 000 szt. ; 3 . Pojemnik jednorazowego użycia na zużyte odpady medyczne o ostrych końcach i krawędziach - 2 000 szt. ; 4 . Pojemnik jednorazowego użycia na zużyte odpady medyczne o ostrych końcach i krawędziach - 20 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.23-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pojemniki na zużyte odpady medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemnik jednorazowego użycia na zużyte odpady medyczne o ostrych końcach i krawędziach - 2 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.23-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Elektrody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw elektrod do aparatu Niccomo - 600 zestawów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drobne akcesoria medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 . Szpatułka drewniana do kontroli jamy ustnej - 250 000 szt. ; 2 . Kieliszki szklane do leków - 8 000 szt. ; 3 . Kieliszki plastikowe do leków - 600 000 szt. ; 4 . Słój do moczu tulipan z przykrywką - 1 000 szt. ; 5 . Butla na mocz - 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.15-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Tablica na karty gorączkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tablica plastikowa na karty gorączkowe do zawieszania za łóżko - 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Patyczki z wacikiem do wymazów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Patyczki z wacikiem do wymazów - 60 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prześcieradło podgumowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prześcieradło podgumowane - 3 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.50.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Słuchawki lekarskie, ciśnieniomierze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Słuchawka lekarska - 100 szt.; 2. Ciśnieniomierz zegarowy wraz ze słuchawkami - 400 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Okulary ochronne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Okulary ochronne z powłoką nieparującą - 300 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przyrząd do zaciskania i odcinania pępowiny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przyrząd do zaciskania i odcinanaia pępowiny - 5 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa tśm - termometr do podgrzewaczy PPGW-200 oraz części do palników
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Rozświetlimy Mistrzejowice! Nowe lampy = większe bezpieczeństwo". Budżet Obywatelski edycja XI.
- 22/2025 Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 3 części
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 38 PAKIETÓW
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu i oddaniu Zamawiającemu do użytku obiektu przy ul. Golikówka 125 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy: osprzętu do urządzeń medycznych, narzędzi i akcesoriów bronchoskopowych, sprzętu do histerektomii, masek twarzowych
- Dostawa produktów z tworzyw sztucznych CPV 19520000 - 7
- Dostawa materiałów medycznych
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku - II (uzupełnienie)
- Na dostawę rękawic chirurgicznych i diagnostycznych dla potrzeb Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Hemodynamiki oraz Pracowni Urządzeń Wszczepialnych Serca - 20/TP/2025
więcej: Okulary ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.