To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-12
Sieradz: Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej Integracyjnej Nr 8 w Sieradzu
Numer ogłoszenia: 196631 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287154 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, pl. Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. (043) 8266165, faks 043 822-30-05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej Integracyjnej Nr 8 w Sieradzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dydaktycznych z zakresu edukacji szkolnej w ramach projektu Każdy uczeń jest ważny współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nr umowy: UDA-POKL.09.01.02-10-063/11-00), na rzecz dzieci w wieku szkolnym obejmujących następujące zajęcia: - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i w pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, - zajęcia rewalidacyjne dla uczniów niepełnosprawnych intelektualnie, - zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z matematyki, - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych. 2. Usługi dydaktyczne świadczone będą na terenie Szkoły Podstawowej Integracyjnej Nr 8, ul. Szlachecka 11, 98-200 Sieradz. 3. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a. przeprowadzenia następujących zajęć: - dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i w pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w łącznej liczbie 120 godz. (w tym 48 godz. w 2012 roku oraz 72 godz. w 2013 roku), - logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie 90 godz. (w tym 36 godz. w 2012 roku oraz 54 godz. w 2013 roku), - rewalidacyjnych dla uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w łącznej liczbie 70 godz. (w tym 30 godz. w 2012 roku oraz 40 godz. w 2013 roku), - dydaktyczno- wyrównawczych z matematyki dla dzieci w łącznej liczbie 60 godz. (w tym 24 godz. w 2012 roku oraz 36 godz. w 2013 roku), - rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w łącznej liczbie 90 godz. (w tym 36 godz. w 2012 roku oraz 54 godz. w 2013 roku), b. opracowania programu zajęć; c. prowadzenia zajęć, w oparciu o opracowany przez siebie program, zgodnie z ustalonym i zaakceptowanym przez dyrektora szkoły harmonogramem zajęć; d. rozwijania zainteresowań i umiejętności dziecka w tematyce prowadzonych zajęć; e. prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć: dzienniki zajęć z wpisem liczby godzin, tematyką zajęć i obecnością dzieci; f. wykorzystywania powierzonych pomocy dydaktycznych podczas prowadzonych dodatkowych zajęć; g. dbać o stan powierzonych pomocy dydaktycznych, w szczególności umieszczania ich, niezwłocznie po zakończeniu zajęć dodatkowych, w przeznaczonym na nie miejscu; h. opracowania i wykorzystania gotowych narzędzi diagnostycznych do badania efektów zajęć; i. prowadzenia obserwacji dzieci uczestniczących w zajęciach pod kątem postępów i rozwoju; j. przedstawiania dyrektorowi szkoły sprawozdania dotyczącego postępów dzieci po każdym zakończonym kwartale (w terminie do 5 dni roboczych po zakończeniu danego kwartału) na podstawie: - w przypadku zajęć ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - kart pracy i testów sprawdzających; - w przypadku zajęć logopedycznych - indywidualnych kart pracy, kart badania mowy, sprawozdania nauczyciela prowadzącego; - w przypadku zajęć rewalidacyjnych - kwestionariusza umiejętności prospołecznych; - w przypadku zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki - kart pracy i testów sprawdzających; - w przypadku zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - karty obserwacji ucznia, raportów końcowych. k. przestrzegania tajemnicy w zakresie powierzonych zadań, dokumentacji i danych osobowych uczestników projektu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.); 4. Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 11.40 do 14.00.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Każdy uczeń jest ważny współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci Niepełnosprawnych UŚMIECH DZIECKA przy Szkole Podstawowej Integracyjnej Nr 8, ul. Szlachecka 11, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29383,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17630,00
Oferta z najniższą ceną: 17630,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24510,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Dostawa materiałów do sterylizacji
- "Sukcesywne dostawy mleka i produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
- Udostępnianie pomieszczeń do przeprowadzania sekcji i przechowywania zwłok
- Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców poprzez rozbudowę systemu monitoringu w Sieradzu
więcej: przetargi w Sieradzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.