Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-21
Kalisz: Sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu jednorazowego
do zabiegów urologicznych
Numer ogłoszenia: 196646 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu jednorazowego do zabiegów urologicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu jednorazowego do zabiegów urologicznych. Przedmiot zamówienia składa się z 13 części tzw. zadań Zadanie nr 1 Sukcesywne dostawy pętli tnących i koagulacyjnych oraz noży do uretrotomu. Zadanie nr 2 Sukcesywne dostawy zestawów do nefrostomii oraz koszyków do usuwania złogów z moczowodu. Zadanie nr 3 Sukcesywne dostawy kateterów moczowodowych oraz zestawów do szynowania moczowodu. Zadanie nr 4 Sukcesywne dostawy zestawów do szynowania moczowodu. Zadanie nr 5 Sukcesywne dostawy zestawów do cystotomii z cewnikiem. Zadanie nr 6 Sukcesywne dostawy cewników Foleya oraz pooperacyjnych trójdrożnych. Zadanie nr 7 Sukcesywne dostawy igieł do biopsji stercza. Zadanie nr 8 Sukcesywne dostawy zestawów do nakłucia torbieli nerki. Zadanie nr 9 Sukcesywne dostawy prowadnic, przewodów do cystoskopu lub resektoskopu, łączników do cewnika, oraz łączników do nefrostomii. Zadanie nr 10 Sukcesywne dostawy cewników do urodynamiki, linii perfuzyjnych do urodynamiki oraz linii przedłużających do urodynamiki. Zadanie nr 11 Sukcesywne dostawy zestawów prześcieradeł do zabiegów urologicznych. Zadanie nr 12 Sukcesywne dostawy taśm TOT. Zadanie nr 13 Sukcesywne dostawy Amplatz PCNL 26..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
materiały informacyjne zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia np. foldery, katalogi, ulotki, zdjęcia, itp. (w języku polskim) ,przy czym należy wyraźnie zaznaczyć którego oferowanego asortymentu materiały dotyczą (nr zadania, nr pozycji Formularza Asortymentowo Cenowego).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - druki w załączeniu, 2) wypełniony i podpisany Formularz Asortymentowo Cenowy - druki w załączeniu, 3) oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom - zgodnie z zapisami pkt Q SIWZ, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba/osoby działające na jego podstawie, 5) dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień przeszłej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, tj. dopuszcza się możliwość dokonania następujących zmian w umowie: a) zmiany danych stron umowy (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.), Zmiana danych stron wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy, b) zmiany w zakresie numeru katalogowego wyrobu przy zachowaniu jego parametrów lub lepszych po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Zmiana numeru katalogowego wyrobu wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy, c) zmiany wyrobu w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Zmiana wyrobu na nowy wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, Adres: ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, Dział Zamówień Publicznych, pok.16..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2013 godzina 09:00, miejsce: bezwzględnie Kancelaria Zamawiającego kond. III D, pok. 10 w godz. 7:00-14:35..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy pętli tnących i koagulacyjnych oraz noży do uretrotomu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry/wymagania i ilości poszczególnego asortymentu znajdują się w Formularzu Asortymentowo Cenowym 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów do nefrostomii oraz koszyków do usuwania złogów z moczowodu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry/wymagania i ilości poszczególnego asortymentu znajdują się w z Formularzu Asortymentowo Cenowym 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy kateterów moczowodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry/wymagania i ilości poszczególnego asortymentu znajdują się w z Formularzu Asortymentowo Cenowym 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów do szynowania moczowodu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry/wymagania i ilości poszczególnego asortymentu znajdują się w z Formularzu Asortymentowo Cenowym 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów do cystotomii z cewnikiem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry/wymagania i ilości poszczególnego asortymentu znajdują się w z Formularzu Asortymentowo Cenowym 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywne dostawy cewników Foleya oraz pooperacyjnych trójdrożnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry/wymagania i ilości poszczególnego asortymentu znajdują się w z Formularzu Asortymentowo Cenowym 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywne dostawy igieł do biopsji stercza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry/wymagania i ilości poszczególnego asortymentu znajdują się w z Formularzu Asortymentowo Cenowym 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów do nakłucia torbieli nerki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry/wymagania i ilości poszczególnego asortymentu znajdują się w z Formularzu Asortymentowo Cenowym 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sukcesywne dostawy prowadnic, przewodów do cystoskopu lub resektoskopu, łączników do cewnika, oraz łączników do nefrostomii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry/wymagania i ilości poszczególnego asortymentu znajdują się w z Formularzu Asortymentowo Cenowym 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sukcesywne dostawy cewników do urodynamiki, linii perfuzyjnych do urodynamiki oraz linii przedłużających do urodynamiki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry/wymagania i ilości poszczególnego asortymentu znajdują się w z Formularzu Asortymentowo Cenowym 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów prześcieradeł do zabiegów urologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry/wymagania i ilości poszczególnego asortymentu znajdują się w z Formularzu Asortymentowo Cenowym 11.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sukcesywne dostawy taśm TOT..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry/wymagania i ilości poszczególnego asortymentu znajdują się w z Formularzu Asortymentowo Cenowym 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sukcesywne dostawy Amplatz PCNL 26..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry/wymagania i ilości poszczególnego asortymentu znajdują się w z Formularzu Asortymentowo Cenowym 13.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Rozbudowa ul. Sulisławickiej na odcinku od ul. Romańskiej do ul. Celtyckiej w Kaliszu
- Dostawa wyposażenia do pracowni Bezpieczeństwa Wewnętrznego
- "Wykonanie izolacji i ocieplenia ścian piwnic w siedzibie Muzeum"
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Rychwał, ul. Łąkowa, Chmielna, Chabrowa, Makowa, Rumiankowa, Szałwiowa, Tymiankowa, Wrzosowa, Ziołowa, Zbożowa, gm. Rychwał - ETAP I
- Wydanie monografii naukowych
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu.
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 31/TP/ZP/D/2025 - Dostawy materiałów zużywalnych dla Laboratorium
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety
- 58/TP/ZP/D/2025 Dostawy sprzętu do operacji kręgosłupa techniką endoskopową.
- Dostawa stymulatorów i akcesoriów dla Pracowni Urządzeń Wszczepialnych Serca - 31/TP/2025
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.