Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-16
Lubartów: Usługa pogwarancyjnego serwisowania tomografu komputerowego aquilion s16 firmy toshiba należącego do SPZOZ w Lubartowie
Numer ogłoszenia: 196669 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 66 08, faks 81 855 66 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa pogwarancyjnego serwisowania tomografu komputerowego aquilion s16 firmy toshiba należącego do SPZOZ w Lubartowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pogwarancyjna usługa serwisowania tomografu komputerowego AQUILION S16 na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie. 2.Usługa obejmuje: dojazdy serwisantów, przeglądy okresowe, konserwacje, regulacje, naprawy oraz testy akceptacyjne po wymianie części mających wpływ na jakość i poziom promieniowania jonizującego. 3.Usługa serwisowania tomografu nie obejmuje urządzeń peryferyjnych będących pod opieką innych autoryzowanych Serwisów (np.: KODAK, Medrad, Agfa, Pulsar itp.) oraz stacji opisowych. 4.Obowiązki Serwisu: - Przeglądy okresowe tomografu wykonywane co 3 miesiące obejmują regulacje, sprawdzanie parametrów, smarowanie, kalibrowanie i ogólne czynności zapewniające prawidłową pracę aparatu. - Wezwania serwisowe - Serwis zobowiązuje się do przeprowadzania napraw na wezwanie Zleceniodawcy, w możliwie krótkim czasie. Inżynier Serwisu zobowiązany jest do przeprowadzenia diagnozy uszkodzenia w ciągu 24 godzin i usunięcia go w czasie do 48 godzin, o ile nie zachodzi konieczność sprowadzenia części zamiennych od producenta. 5.Na wykonywane usługi serwisowe Serwis udziela 6 miesięcznej gwarancji, a na wymienione części zamienne zgodnie z gwarancją producenta. 6.W przypadku wykonania usługi w siedzibie Serwisu, Serwis dokonuje transportu sprzętu medycznego do swojej siedziby i z powrotem do Zleceniodawcy na własny koszt. 7.Zgłoszenia awarii następować będą w formie pisemnej faxem bądź e-mailem. 8.Części zamienne - Serwis zobowiązany jest do dostarczenia oryginalnych, fabrycznie nowych części zamiennych niezbędnych do zapewnienia właściwej pracy aparatu. Instalacja części dokonywana jest w ramach ceny kontraktu, bez dodatkowych opłat. Umowa nie obejmuje ceny i kosztu sprowadzenia części zamiennych. Wyżej wymienione części dostarczane są przez Serwis na podstawie pisemnego zamówienia oraz na koszt Zleceniodawcy. 9.Prace zgodne z Umową będą wykonywane przez wykwalifikowany personel Serwisu lub upoważnionego przez Serwis przedstawiciela firmy krajowej lub zagranicznej. 10.Serwis w ramach zawartej umowy przeprowadzi szkolenie użytkowników (8 osób) w zakresie obsługi i zasad konserwacji tomografu komputerowego AQUILION S16. 11.Szkolenie odbędzie się w dniu przeprowadzenia pierwszego przeglądu urządzenia. 12.Po przeprowadzeniu szkolenia sporządzony zostanie protokół szkolenia. Lista osób do przeszkolenia zostanie dołączona serwisowi przez zleceniodawcę przed terminem szkolenia. 13.Obowiązki Zleceniodawcy 14.Zleceniodawca odpowiada za użytkowanie sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem. 15.Naprawy spowodowane niewłaściwym użytkowaniem albo błędami operatorskimi mogą podlegać oddzielnej opłacie. 16.Zleceniodawca zobowiązuje się nie udostępniać aparatu trzecim osobom w czasie trwania Umowy bez zgody Serwisu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia, przy czym wartość każdej z usług wynosi minimum 85.000 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Zamówienia Publiczne pokój nr 15..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Lubartowie
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz mieszkańców Miasta Lubartów
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 170101, 170102, 170103, 170107, 200203, 200399ex, 200199ex, oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 170380, 170604, 130208*, 200132, 200110, 200111
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy aparatury medycznej w Szpitalu Wolskim
- Usługa wzorcowania sprzętu medycznego.
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- "Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego na rzecz "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o."
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.