Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-17
Osielsko: Budowa oraz przebudowa dróg na terenie Gminy Osielsko w 2009 roku, II etap.
Numer ogłoszenia: 196692 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oraz przebudowa dróg na terenie Gminy Osielsko w 2009 roku, II etap..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Osielsko w 2009 roku II etap Zakres: Część 1 - Przebudowa ulicy Kwiatowej w Osielsku na odcinku od km 0+000 do km 0+625,05 polegająca na wykonaniu: a) nowej nawierzchni bitumicznej jezdni o szer. 6,00 m od km 0+000 do km 0+128,60 b) wykonaniu poszerzenia istniejącej nawierzchni do 6,00 m od km 0+128,60 do km 0+627,50 oraz wykonanie remontu istniejącej nawierzchni poprzez ułożenie warstwy profilowej ścieralnej, c) wykonanie chodnika po stronie lewej z kostki brukowej betonowej o szerokości 2,00 m, na całej długości projektowanego odcinka ulicy d) wykonanie wjazdów do posesji, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w oparciu o opracowany we własnym zakresie i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu. Część nr 2 - Przebudowa ulicy Polnej w Osielsku na odcinku od km 0+000 do km 0+293,4 polegająca na wykonaniu: pieszo-jezdni szerokości 5,00 m z kostki brukowej betonowej, elementów uspokojenia ruchu- wyniesione skrzyżowanie ul. Polnej i Tuberozy, wykonanie wjazdów do posesji, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w oparciu o opracowany we własnym zakresie i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu. Część nr 3 - Budowa ulicy Leśnej w Maksymilianowie, II etap na odcinku 145 mb, polegająca na wykonaniu: a) pieszo-jezdni szerokości 5,00 m z kostki brukowej betonowej, b) budowie przepustu rurowego c) wykonaniu stałej organizacji ruchu Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w oparciu o opracowany we własnym zakresie i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Część 1: 35.000 PLN Część 2: 25.000 PLN Część 3: 20.000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że, mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia, nie spełnia. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty. 2) W przypadku posiadania pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia należy dołączyć to zobowiązanie. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3 oraz 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. Warunki szczegółowe Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże: - uprawnienia drogowe do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń 2) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę usług) UWAGA: Przedłożone dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej ze stron. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Oprócz ww. dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oferta powinna zawierać także: 1) Wypełniony Formularz, Oferta 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych Zamawiającemu w trakcie niniejszego postępowania. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. 3) Listę podwykonawców na zał. Nr 2 do formularza oferty - w przypadku gdy zamówienie będzie realizowane z udziałem podwykonawców. 4) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy 5) kosztorys ofertowy 6) aktualna polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 7) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty budowlane 8) potwierdzenie wniesienia wadium, polecenie przelewu bądź inny dokument.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Osielsko
ul. Szosa Gdańska 55A
86-031 Osielsko
pokój 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Przebudowa ulicy Kwiatowej w Osielsku na odcinku od km 0+000 do km 0+625,05 polegająca na wykonaniu: a) nowej nawierzchni bitumicznej jezdni o szer. 6,00 m od km 0+000 do km 0+128,60 b) wykonaniu poszerzenia istniejącej nawierzchni do 6,00 m od km 0+128,60 do km 0+627,50 oraz wykonanie remontu istniejącej nawierzchni poprzez ułożenie warstwy profilowej ścieralnej, c) wykonanie chodnika po stronie lewej z kostki brukowej betonowej o szerokości 2,00 m, na całej długości projektowanego odcinka ulicy d) wykonanie wjazdów do posesji, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w oparciu o opracowany we własnym zakresie i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - Przebudowa ulicy Polnej w Osielsku na odcinku od km 0+000 do km 0+293,4 polegająca na wykonaniu: a) pieszo-jezdni szerokości 5,00 m z kostki brukowej betonowej, b) elementów uspokojenia ruchu- wyniesione skrzyżowanie ul. Polnej i Tuberozy c) wykonanie wjazdów do posesji, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w oparciu o opracowany we własnym zakresie i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - Budowa ulicy Leśnej w Maksymilianowie, II etap na odcinku 145 mb, polegająca na wykonaniu: a) pieszo-jezdni szerokości 5,00 m z kostki brukowej betonowej, b) budowie przepustu rurowego c) wykonaniu stałej organizacji ruchu Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w oparciu o opracowany we własnym zakresie i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI OSIELSKO
więcej: przetargi OSIELSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.