Ogłoszenie z dnia 2012-09-12
Warszawa: wydrukowanie oraz dostawa folderów, broszur i książek popularyzujących wiedzę o Senacie.
Numer ogłoszenia: 196695 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6949035, faks 22 6949213.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Senatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wydrukowanie oraz dostawa folderów, broszur i książek popularyzujących wiedzę o Senacie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wydrukowanie oraz dostawa folderów i broszur popularyzujących wiedzę o Senacie, tj.: 1. Szlak parlamentarny (folder)- 1000 szt. 2. Okolice parlamentu - (folder) - 1000 szt. 3. Trudne słowa (broszura) - 500 szt. 4. Jak pracuje mój senator (broszura) - 500 szt. 5. Senat RP (gimnazjalna - broszura) - 5000 szt. 2. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wydrukowanie i dostawę następujących książek: 1. Senatorowie zamordowani, zaginieni, zmarli w latach II wojny światowej - nakład 500 egz., -2. Senatorowie losy wojenne i powojenne - nakład 1000 egz., 3. Foldery, broszury oraz książki muszą być wykonane według najwyższych standardów technicznych. 4. Dostawa wszystkich wydrukowanych folderów, broszur oraz książek powinna nastąpić do siedziby Kancelarii Senatu w Warszawie, przy ul. Wiejskiej 6. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ z załącznikami..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRUKARNIA POZKAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DRUKARNIA POZKAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- DRUKARNIA POZKAL Sp. z o.o. Spółka komandytowa, ul. Cegielna 10/12, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84485,00
Oferta z najniższą ceną: 84485,00 / Oferta z najwyższą ceną: 88830,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania, powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, a wartość przedmiotu zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówienm publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Brak jest specyficznych cech przedmiotu zamówienia mogących mieć wpływ na wybór trybu postępowania zmierzającego do wyłonienia Wykonawcy. Realizacja zamówienia może być powierzona każdemu Wykonawcy działającemu w branży związanej ze świadczeniem usług w zakresie drukowania. Zapytanie o cenę zostało skierowane do wybranych przez Zamawiającego Wykonawców, których zaproszono do składania ofert - zgodnie z art. 71 ust. 1 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.11.2025 Świadczenie usługi druku offsetowego i dystrybucji czasopism FRSE: "Europa dla Aktywnych" (i wydania specjalnego) i "Języki Obce w Szkole" oraz dodatku "Twój Eurodesk".
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Druk materiałów informacyjno - promocyjnych dla Wydziału Promocji i Sportu Urzędu Miasta Płocka na rok 2025
- Druk i dostawa miesięcznika Lubelskie Aktualności Rolnicze
- Usługi drukarskie na potrzeby realizacji operacji pn. "Opracowanie innowacyjnych produktów i technologii pozyskiwania, produkcji i przetwórstwa mleka typu A2 w nowym kompleksie hodowlano-wdrożeniowym"
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (3 części)"
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.