To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-16
Garwolin: Dostawa protez oraz implantów wraz z instrumentarium w podziale na zadania dla SP ZOZ w Garwolinie
Numer ogłoszenia: 196703 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142261 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, faks 25 6844700 w.619; 684 37 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa protez oraz implantów wraz z instrumentarium w podziale na zadania dla SP ZOZ w Garwolinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa protez oraz implantów wraz z instrumentarium w podziale na zadania dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50 w okresie 12 miesięcy. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie zadanie (pakiet) stanowi: ZADANIE NR 1 - Implanty do alloplastyk dużych stawów; ZADANIE NR 2 - Implanty do leczenia schorzeń kręgosłupa; ZADANIE NR 3 - Implanty do zespoleń kości drobnych; ZADANIE NR 4 - Implanty do artroskopii; ZADANIE NR 5 - Proteza stawu ramiennego; ZADANIE NR 6 - Syntetyczny substytut do uzupełniania ubytków kostnych z systemem ssąco - płuczącym ran operacyjnych i systemem odzyskiwania krwi; ZADANIE NR 7 - Ortobiologia; ZADANIE NR 8 - Proteza bipolarna stawu biodrowego; ZADANIE NR 9 - Implanty do alloplastyk cementowych stawu biodrowego; ZADANIE NR 10 - Implanty do drobnych zabiegów ortopedycznych; ZADANIE NR 11 - Implanty do osteosyntezy minimalnej; ZADANIE NR 12 - Implanty do osteotomii; ZADANIE NR 13 - Implanty do leczenia złamań stawu biodrowego. 3. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety, a jeżeli pakiet obejmuje więcej niż jedną pozycję oferta dla swojej ważności w tym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. 4. Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących załącznikach: - Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga właściwe opakowanie i oznakowanie na opakowaniu w języku polskim. 7. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producentów produktów, ich nazw handlowych i numerów katalogowych. Uwaga: W przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą (dot. formularza asortymentowo - cenowego). 8. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw i pochodzenia, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na protezy oraz implanty równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna protezy i implanty o parametrach takich samych lub lepszych od pierwowzoru, posiadające minimum funkcje, zastosowanie i przeznaczenie jakie posiada pierwowzór. Udowodnienie równoważności będzie należało do Wykonawcy. 9. Oferowany asortyment musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności od daty dostawy. 10. Zamówienie obejmuje także obowiązek Wykonawcy do: a) zapewnienia nieodpłatnie (w formie użyczenia lub innej) pełnego instrumentarium niezbędnego do zakładania asortymentu objętego zamówienia i jego serwis, tj. wymiana uszkodzonych elementów, naprawy, ostrzenie, itp. - dostawa instrumentarium do Szpitala w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy (o ile dotyczy asortymentu wymagającego instrumentarium), b) uzupełnienia zużytych elementów instrumentarium w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia, c) przeszkolenia nieodpłatnie personelu Zamawiającego (lekarze/pielęgniarki) w zakresie technik operacyjnych dotyczących oferowanych systemów. 11. Dostawy będą się odbywać transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, na zasadzie stworzenia na Bloku Operacyjnym Zamawiającego depozytu zestawów protez i implantów po 1sztuce/komplecie z każdej pozycji wymienionej w formularzu asortymentowo - cenowym i każdego rozmiaru), uzupełnianego sukcesywnie po wykorzystaniu przez Zamawiającego poszczególnych elementów depozytu, w terminie 36 godzin od chwili powiadomienia - przesłania faksem stosownego zamówienia stanowiącego informację, co należy uzupełnić. 12. Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia na Bloku Operacyjnym Zamawiającego depozytu przedmiotu zamówienia nie później niż do 10 dni od daty podpisania umowy oraz do utrzymywania go przez cały czas trwania umowy. 13. Wykonawca winien załączyć do oferty materiały informacyjne - pełne aktualne katalogi producenta tłumaczone na język polski, foldery, specyfikacje techniczne, informacje od producenta, potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia (zakreślone z opisem: nr zadania i nr pozycji). 14. Oferowany asortyment powinien posiadać dopuszczenie do użytkowania w placówkach publicznej służby zdrowia spełniające co najmniej wymogi określone przez: Ustawę z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.) 15. Wykonawca na własny koszt i ryzyko winien dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. 16. Oferowany asortyment winien posiadać dopuszczenie do użytkowania w placówkach publicznej służby zdrowia. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w części dotyczącej ilości w zależności od potrzeb Zamawiającego i odpowiednio do warunków kontraktu zawartego z NFZ lub wskazań medycznych o maksymalnie 20 % bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie danej części zamówienia, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu asortymentowo-cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy. 19. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie produkcji, strony dopuszczają możliwość zmiany asortymentu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametry oraz zakresu działania w cenie nie wyższej niż w ofercie. 20. Zamawiający wymaga stałość cen ofertowych przez cały okres od dnia podpisania umowy. Ponadto dopuszcza się zmiany cen w następujących przypadkach: a) obniżenia cen; b) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; c) zmian stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE NR 1 - Implanty do alloplastyk dużych stawów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRYKER POLSKA Sp. z o.o., ul. Poleczki 35, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 209480,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 192780,00
Oferta z najniższą ceną: 192780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 225957,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 1A - Implanty do alloplastyk dużych stawów II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SMITH&NEPHEW Sp. z o.o., ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 158848,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 171050,40
Oferta z najniższą ceną: 171050,40 / Oferta z najwyższą ceną: 171050,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 2 - Implanty do leczenia schorzeń kręgosłupa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NovaSpine Sp. z o.o., ul. Piaskowa 31, 55-040 Tyniec Mały, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36790,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39733,20
Oferta z najniższą ceną: 39733,20 / Oferta z najwyższą ceną: 39733,20
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 3 - Implanty do zespoleń kości drobnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOFER GMBH & CO KG SPÓŁKA KOMANDYTOWA ODDZIAŁ W POLSCE
jakie przetargi wygrała firma
HOFER GMBH & CO KG SPÓŁKA KOMANDYTOWA ODDZIAŁ W POLSCE
- HOFER GmbH&Co KG Spółka Komandytowa, Oddział w Polsce, ul. Radkowska 9, 57-402 Nowa Ruda, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115454,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 124689,76
Oferta z najniższą ceną: 124689,76 / Oferta z najwyższą ceną: 124689,76
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 4 - Implanty do artroskopii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARKS-MED WIOLETTA KOJTYCH-FLAK
jakie przetargi wygrała firma
MARKS-MED WIOLETTA KOJTYCH-FLAK
- MARKS-MED. Wioletta Kojtych - Flak, ul. Irysów 8, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 91562,40
Oferta z najniższą ceną: 91562,40 / Oferta z najwyższą ceną: 91562,40
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 5 - Proteza stawu ramiennego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIOMET Polska Sp. z o.o., ul. Płowiecka 75, 04-501 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6480,00
Oferta z najniższą ceną: 6480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6480,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 7 - Ortobiologia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CASIOMED s.c., ul. Lublańska 34, 31-476 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13554,00
Oferta z najniższą ceną: 13554,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13554,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie nr 8 - Proteza bipolarna stawu biodrowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESCULAP Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29375,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31725,00
Oferta z najniższą ceną: 31725,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31725,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Zadanie nr 12 - Implanty do osteotomii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIOMET Polska Sp. z o.o., ul. Płowiecka 75, 04-501 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17496,00
Oferta z najniższą ceną: 17496,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17496,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Zadanie nr 13 - Implanty do leczenia złamań stawu biodrowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIOMET Polska Sp. z o.o., ul. Płowiecka 75, 04-501 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11556,00
Oferta z najniższą ceną: 11556,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11556,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Miasta Garwolina wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- ROZWÓJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ I AKTYWNEGO WYPOCZYNKU NA TERENIE GMINY GARWOLIN - CZYSZKÓWEK
- ROZWÓJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ I AKTYWNEGO WYPOCZYNKU NA TERENIE GMINY GARWOLIN - UNIN KOLONIA
- Budowa i przebudowa dróg i chodników na terenie miasta Garwolina w celu poprawy dostępności komunikacyjnej na terenie Miasta Garwolina.
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu nr JNI 1001836 na rzece Wilga w miejscowości Miastków Kościelny w km 0+288 drogi powiatowej nr 1337W Miastków Kościelny - Ryczyska -Gózdek wraz z dojazdami
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych (implantów) do operacji ortopedycznych - II postępowanie
- Dostawa endoprotezy stawu skokowego dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o. o. w Kamiennej Górze
- Endoproteza stawu kolanowego jednopromieniowa pierwotna i rewizyjna II.
- Dostawa endoprotez dla SPZOZ w Krotoszynie
- Dostawy sukcesywne implantów i materiałów zużywalnych.
- "Dostawa materiałów, implantów ortopedycznych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.