eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa elementów wyposażenia łazienek, kranów, kurków sanitarnych i części zamiennych, ceramiki łazienkowej oraz elementów instalacji wodnokanalizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-13

Katowice: Dostawa elementów wyposażenia łazienek, kranów, kurków sanitarnych i części zamiennych, ceramiki łazienkowej oraz elementów instalacji wodnokanalizacyjnych
Numer ogłoszenia: 196712 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128998 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów wyposażenia łazienek, kranów, kurków sanitarnych i części zamiennych, ceramiki łazienkowej oraz elementów instalacji wodnokanalizacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, w najlepszym gatunku jakości elementów wyposażenia łazienek, kranów, kurków sanitarnych i części zamiennych, ceramiki łazienkowej oraz elementów instalacji wodno-kanalizacyjnych.
Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia będzie Magazyn Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach przy ul. Bankowej 14. Zamówienie obejmuje dostarczanie oraz rozładunek artykułów w pomieszczeniach ww. magazynu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ.
Wskazana w opisie przedmiotu zamówienia ilość artykułów jest wielkością maksymalną. Zamawiający zastrzegł sobie możliwość niewykorzystania całości przedmiotu zamówienia, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
Zamówienie będzie realizowane od daty zawarcia umowy do 31.12.2011 r. albo do wyczerpania całości przedmiotu zamówienia (jeżeli nastąpi przed upływem tego terminu) sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego i złożonych na podstawie zawartej umowy.
Realizacja każdego z zamówień złożonych przez Zamawiającego w formie faksu, w formie elektronicznej lub w formie pisemnej nastąpi w terminie każdorazowo uzgodnionym przez strony, jednak nie dłuższym niż 7 dni od daty otrzymania zamówienia.
Dostarczanie artykułów w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 12:00.
W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianych artykułów.
SIWZ wraz z załącznikami dostępna była na stronie Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.25.00 - Uszczelki 39.72.20.00 - Części piecyków, kuchenek, podgrzewaczy oraz sprzętu gospodarstwa domowego 42.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura 42.13.10.00 - Krany, kurki i zawory 42.13.12.60 - Zawory kulowe 44.16.32.40 - Łączniki do przewodów rurowych 44.16.74.00 - Kolanka 44.21.23.13 - Wsporniki 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 44.41.13.00 - Umywalki 44.41.17.10 - Deski sedesowe 44.41.17.40 - Miski klozetowe 44.41.17.50 - Rezerwuary 44.53.15.10 - Śruby i wkręty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Milo - Pol Sp. z o.o., ul. Spartańska 8/10, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47859,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58267,25

  • Oferta z najniższą ceną: 43220,36 / Oferta z najwyższą ceną: 59139,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.