eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZAKUP SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO DLA BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH - ZIELONA GÓRA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Warszawa: ZAKUP SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO DLA BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH - ZIELONA GÓRA
Numer ogłoszenia: 196801 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji , ul. Dzielna 1, 00-162 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5360111, 5360136, faks 0-22 6351182.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.integracja.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO DLA BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH - ZIELONA GÓRA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO DLA BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH - ZIELONA GÓRA 33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia 33193100-0 - Pojazdy inwalidzkie i wózki inwalidzkie 33193200-1 - Części i akcesoria do pojazdów i wózków inwalidzkich 33193213-5 - Układy sterowania do pojazdów inwalidzkich 33193220-7 - Części i akcesoria do wózków inwalidzkich 33193221-4 - Siedziska do wózków inwalidzkich 33193222-1 - Ramy do wózków inwalidzkich 33193224-5 - Koła do wózków inwalidzkich 33193225-2 - Opony do wózków inwalidzkich 33196000-0 - Pomoce medyczne 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła 39113100-8 - Fotele 39113700-4 - Podnóżki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia 33.19.31.00 - Pojazdy inwalidzkie i wózki inwalidzkie 33.19.32.00 - Części i akcesoria do pojazdów i wózków inwalidzkich 33.19.32.13 - Układy sterowania do pojazdów inwalidzkich 33.19.32.20 - Części i akcesoria do wózków inwalidzkich 33.19.32.21 - Siedziska do wózków inwalidzkich 33.19.32.22 - Ramy do wózków inwalidzkich 33.19.32.24 - Koła do wózków inwalidzkich 33.19.32.25 - Opony do wózków inwalidzkich 33.19.60.00 - Pomoce medyczne 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.11.37.00 - Podnóżki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Z zastrzeżeniami określonymi w ustawie i w SIWZ, do oferty muszą być dołączone oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IX SIWZ dla potwierdzenia spełniania ww. warunków. 3. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale IX, według formuły: spełnia - nie spełnia. 4. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1.Żaden z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Każdy z tych wykonawców złoży wszystkie dokumenty dla potwierdzenia nie podlegania wykluczenia z postępowania, wymienione w Rozdziale IX SIWZ. Jeżeli choć jeden z tych wykonawców podlega wykluczeniu, to każdy z pozostałych wykonawców również zostaje wykluczony, a ich ofertę wspólną uznaje się za odrzuconą. 4.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnik może złożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4.3.Postanowienia SIWZ dotyczące wykonawcy, stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą złoży pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 Ustawy. Oświadczenie zostanie złożone w oryginale, podpisane przez osobę/y/ upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnione do reprezentowania wykonawcy n/w dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Uwaga! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: - w punkcie 1) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się jak wyżej. 3. Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. podpis wraz pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.integracja.org.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji , 00-215 Warszawa, ul. Sapieżyńska 10a;.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji , 00-215 Warszawa, ul. Sapieżyńska 10a;.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.