Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Szczyrk: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją robót w ramach projektu Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Szczyrku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski w Szczyrku, do kontaktów: Mariusz Pindel, ul. Beskidzka 4, 43-370 Szczyrk, woj. śląskie, tel. 033 8295026, fax 033 8178763, e-mail: inwestycje@szczyrk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szczyrk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją robót w ramach projektu Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Szczyrku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Miasto Szczyrk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem kontraktu jest zarządzanie Projektem Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Szczyrku realizowanym w ramach Priorytetu 1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmocnieniu konkurencyjności regionów i Priorytetu 3 - Rozwój lokalny (z wyłączeniem działania 3.4 Mikroprzedsiębiorstwa) Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego 2004-2006 i współfinansowanego przez WFOŚiGW w Katowicach. Nadzór nad realizacją umowy obejmował będzie harmonogramowanie, organizację i koordynację procesu inwestycyjnego, kontrole, rozliczenie, archiwizację, prowadzenie nadzoru inwestorskiego zgodnie z polskim Prawem Budowlanym, jak również sprawozdawczość i końcowe rozliczenie Projektu w imieniu inwestora zgodnie z wymogami Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (ZPORR) oraz umową z Wojewodą Śląskim jako Instytucją Pośredniczącą i WFOŚiGW w Katowicach. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej Oryginalny kod CPV: 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem Kod CPV wg słownika 2008: 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Celem niniejszej kontraktu jest zarządzanie Projektem Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Szczyrku - obejmująca ciągi głowne i sięgacze 11203,50m, przyłącza 3076,00m realizowanym w ramach Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmocnieniu konkurencyjności regionów i Priorytetu 3 - Rozwój lokalny (z wyłączeniem działania 3.4 - Mikroprzedsiębiorstwa) Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego 2004-2006 i współfinansowanego przez WFOŚiGW w Katowicach. Wartość szacunkowa zamówienia przekracza 60 000 euro, lecz jest mniejsza od kwot określonych przepisami wydanymi na podstawie art. 11 ust.8 ustawy PZP. Szczegółowy zakres zamówienia określa Specyfikacja istotnych warunków zamówienia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.05.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wymogi art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki dodatkowe; 2. Wykonali w okresie trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie usług, których przedmiotem było: a) pełnienie nadzoru dla przynajmniej 1 zakończonej inwestycji w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego i WFOŚiGW , który zawierał nadzór nad wykonaniem kanalizacji sanitarnej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. 3. Dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, w tym : a) Inżynier Kontraktu/Inspektor Nadzoru, posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji w budownictwie, posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w nadzorowaniu prac w zakresie sieci kanalizacyjnych, w tym posiada doświadczenie w rozliczaniu i kierowaniu inwestycjami realizowanymi przy udziale środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i WFOŚiGW tj. musi wykazać się doświadczeniem przy co najmniej jednej inwestycji prowadzonej w ostatnich 3 latach przy udziale środków ZPORR i WFOŚiGW , odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. b) inspektorzy nadzoru - uprawnienia bez ograniczeń do wykonywania samodzielnej funkcji w budownictwie stosownie do nadzorowanych robót o specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych. - drogowej. 4. Kadra do pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu musi posiadać : a) doświadczenie zawodowe minimum 5 lat licząc od daty wydania uprawnień b) prowadzenie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 nadzór w swojej branży c) dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonania samodzielnej funkcji w budownictwie, 5. Zatrudnia specjalistę ds. rozliczeń finansowych - posiadającego 5 letnie doświadczenie zawodowe, uczestniczył w pracach zespołu Inżyniera/ Inspektora Nadzoru na stanowisku związanym z rozliczeniami robót budowlano-montażowych w min. 1 projekcie realizowanym ze środków ZPORR i WFOŚiGW . 6. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 250.000 PLN. 7. Udziela gwarancję/rękojmie na wymagany przez Zamawiającego okres, wynoszący minimum 36 miesięcy licząc od daty ostatecznego rozliczenia projektu i przejęcia go przez Zamawiającego jako należycie wykonanego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie (spełnia -nie spełnia). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. a)oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik Nr 3) b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; e)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. f)Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzę i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane z należycie (referencje), (załącznik nr 4) b)informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (załącznik nr 5); c)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 6); d)stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli okres ubezpieczenia jest krótszy od terminu realizacji umowy należy przedstawić oświadczenie, iż umowa ubezpieczeniowa będzie przedłużona do czasu zakończenia prac.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczyrk.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.04.2007, godzina 11:00, Urząd Miejski w Szczyrku ul. Beskidzka 4 43-370 Szczyrk.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.03.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Spraw. kompleks. nadzoru inwestor. nad realiz. zad. pn.:Budowa ronda na skrzyż. ul.Chrobrego, Sienkiewicza, Kazimierza Wielkiego i ul. od ul.Sienkiewicza do ul.Chmielniki w Świeciu wraz z infrastr.
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Remont drogi powiatowej (dawniej droga wojewódzka 366) w km 0+000 ÷ km 3+974 oraz km 7+505 ÷ km 24+176 o łącznej długości 19 505 metrów
- Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w Zieleńcu
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.