Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-16
Słubice: dostawa 1 szt. fortepianu klasy mistrzowskiej
Numer ogłoszenia: 19681 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Słubicki Miejski Ośrodek Kultury , ul. 1 Maja 1, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 0-95 758 24 39, faks 0-95 758 83 28.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.smok.slubice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 1 szt. fortepianu klasy mistrzowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fortepianu klasy mistrzowskiej - sztuk 1 dla Zamawiającego - instrument klasy mistrzowskiej - fortepian referencyjny Jamaha S6 - długość minimum 210 cm - kolor - czarny pełen połysk - podwójne koła - 3 pedały - brak elementów plastikowych mechanizmu - instrument wykonany ręcznie, w technologii tradycyjnej - naturalnie sezonowane drewno - czarne klawisze wykonane z kompozytu drewnianego - białe klawisze pokryte tworzywem imitującym kość słoniową - klawisze indywidualnie ważone, balansowane i poziomowane laserowo - kołki stroikowe niklowane i wykonane metodą toczenia - młoteczki na trzonkach o baryłkowym przekroju - szyny korpusu mechanizmu tłoczenia z aluminium - mechanizm łagodnego opadania klawiatury Dodatkowe wymagania - Ława fortepianowa w kolorze czarnym - pełen połysk - Pokrowiec na fortepian - Nieodpłatne strojenie i intonacja instrumentu po dostawie oraz po upływie 12 miesięcy od dostawy - gwarancja 60 miesięcy W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatną prezentację oraz możliwość wyboru jednego, z minimum trzech sztuk zaproponowanego modelu w terminie i miejscu uzgodnionym pomiędzy stronami..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00 - Instrumenty muzyczne i ich części .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp a także spełniają poniższe warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) dostarczą oświadczenia lub dokumenty wymienione w rozdz. VII SIWZ; 2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi indywidualnie spełniać warunki udziału w postępowaniu wskazane w ust. 1 za wyjątkiem lit. b). 3. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy dołączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków. 4. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki Wykonawca spełnił. 5. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów wg formuły: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (Wykonawcy występujący wspólnie składają jedno wspólne oświadczenie, które musi być podpisane przez Pełnomocnika ustanowionego do ich reprezentowania); b) wykazu co najmniej 2 wykonanych i udokumentowanych dostaw instrumentów klasy mistrzowskiej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 3 do SIWZ), oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. c) Oświadczenie o gotowości przedstawienia instrumentów do oceny. 3. Wykonawcy obowiązani są złożyć ponadto: a) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób do podpisywania oferty (pełnomocnictwa), o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; b) pełnomocnictwo Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smok.slubice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Słubicki Miejski Ośrodek Kultury
ul. 1 Maja 1
69-100 Słubice
woj. lubuskie
tel. 095/ 758 24 39.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Słubicki Miejski Ośrodek Kultury ul. 1 Maja 1 69-100 Słubice woj. lubuskie (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- "ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa i rewitalizacja ul. Kochanowskiego między ul. M. Konopnickiej a ul. Wodną"
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku na placówkę Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Cybince
- Dostawy oleju napędowego do celów grzewczych w 2025 r.
- Usuwanie pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych
- Dowozy uczniów do przedszkoli i szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Słubice w roku 2025
więcej: przetargi w Słubicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.