eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraRemont dachu budynku strzelnicy pneumatycznej ZKS Gwardia Zielona Góra w ramach zadania inwestycyjnego Remont dachów obiektów w KS Gwardia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-13

Zielona Góra: Remont dachu budynku strzelnicy pneumatycznej ZKS Gwardia Zielona Góra w ramach zadania inwestycyjnego Remont dachów obiektów w KS Gwardia
Numer ogłoszenia: 196839 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146225 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku strzelnicy pneumatycznej ZKS Gwardia Zielona Góra w ramach zadania inwestycyjnego Remont dachów obiektów w KS Gwardia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku strzelnicy pneumatycznej ZKS Gwardia Zielona Góra w ramach zadania inwestycyjnego Remont dachów obiektów w KS Gwardia. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ, z uwzględnieniem postanowień pkt 3.5. SIWZ. 3. Zamawiający informuje, iż w załączniku nr 9 do SIWZ zamieszczone są przedmiary robót, które udostępnione są Wykonawcom wyłącznie w celach informacyjnych (materiał pomocniczy). 4. Obiekt, którego dotyczy przedmiot niniejszego zamówienia zlokalizowany jest w Zielonej Górze przy ul. Strzeleckiej, dz. nr 179/4. 5. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem ocieplenia z warstwowych płyt styropianowych wg wariantu A dokumentacji technicznej, obejmujący następujący zakres robót: 5.1. roboty przygotowawcze, w tym: a) demontaż instalacji odgromowej, b) demontaż central wentylacyjnych wraz z wykonaniem podwyższeń z cegły pełnej pod podporami central o min. 15cm; c) nadmurowanie attyk w ścianach szczytowych o ok. 16cm z bloczków z betonu komórkowego wraz wykonaniem tynków cem-wap.; d) podwyższenie istniejących kominków wentylacyjnych o min. 15cm rurą PVC d=110mm; e) podwyższenie wyłazu dachowego; f) przygotowanie podłoża pod wykonanie nowego pokrycia poprzez naprawę większych pęcherzy oraz nawiercenie otworów w istniejącym ociepleniu 10szt/m2; g) rozbiórka pokrycia papowego w rejonie koryt wraz z wyrównaniem ubytków w podłożu zaprawą szybkowiążącą; h) rozbiórka pokrycia papowego i obróbek attyk; 5.2. ocieplenie stropodachu i koryt z płyt warstwowych styropianowych wraz z wykonaniem pokrycia z papy zgrzewalnej i montażem kominków wentylacyjnych, w tym: a) wykonanie trzywarstwowej paraizolacji z masy dyspersyjnej w rejonie koryt na wyrównanym podłożu; b) gruntowanie istniejącego podłoża papowego asfaltowym roztworem gruntującym; c) montaż krawędziaków drewnianych 2*12/7cm przy korytach do podłoża wkrętami do betonu; d) przyklejenie klejem kauczukowo-bitumicznym płyt styropianowych rolowanych i laminowanych papą podkładową typu EPS 100 gr.50mm na ścianach skośnych koryt i 150mm na powierzchniach poziomych wraz z przymocowaniem łącznikami wkręcanymi; e) zamontowanie kominków wentylacyjnych podwójnych o średnicy O75mm i wysokości h=400mm; f) ułożenie dwuwarstwowego pokrycia z papy termozgrzewalnej podkładowej gr. min. 3mm i nawierzchniowej gr. min. 5mm, modyfikowanej SBS z wkładką z tkaniny poliestrowej na powierzchni dachu i attyk i w korycie. 5.3. wykonanie nowych obróbek z blachy ocynkowanej i papy termozgrzewalnej, w tym: a) montaż wsporników z płaskownika stalowego ocynkowanego o wym.50*3mm na ścianach attyki wraz z wykonaniem obróbek z blachy stalowej ocynkowanej gr.0,75mm na rąbek; b) obróbka włazu dachowego z papy termozgrzewalnej modyfikowanej SBS z wkładką z tkaniny poliestrowej. 5.4. odtworzenie instalacji odgromowej, w tym: a) montaż wsporników w rozstawie co 1,5m i przewodów poziomych naprężanych (~70% z demontażu); b) montaż złączy odgałęźnych i zwodów pionowych; c) badania i pomiary instalacji odgromowej. 5.5. wymiana wpustów dachowych i przewodów odprowadzających wodę deszczową do kanalizacji wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej zasilającej wpusty dachowe, w tym: a) montaż wpustów dachowych podgrzewanych=150mm z mankietem montażowym wraz z wykonaniem dodatkowych przebić w konstrukcji koryt stropodachu; b) montaż rur deszczowych z PVC d=160mm w przestrzeni stropodachu wraz z ociepleniem wełną mineralną gr. 6cm i d=110mm wewnątrz pomieszczeń i na zewnątrz budynku; c) obudowa pionów w pomieszczeniach I piętra płytami GK wraz z dwukrotnym malowaniem farbą emulsyjną; d) montaż instalacji zasilającej wpusty wraz podłączeniem urządzeń i wykonaniem pomiarów. 6. Sposób wynagrodzenia: 6.1. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania zgodnie z dokumentacją projektową i SIWZ, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia. 6.2. Ustalona wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. 6.3. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca (zalecana wizja w terenie). 7. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: 7.1. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; 7.2. pełnego ubezpieczenia budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 7.3. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; 7.4. wykonanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej; 7.5. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 7.6. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; 7.7. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 7.8. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; 7.9. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób i badań niezbędnych do odbioru robót zanikających. 8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000 zł. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram realizacji i płatności robót. 10. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.19.10 - Naprawa dachów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Blacharstwo - Dekarstwo H.T.Z. Tomys s.c., ul. Brzozowa 16, 66-120 Kargowa, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143006,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130185,24

  • Oferta z najniższą ceną: 130185,24 / Oferta z najwyższą ceną: 199875,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.