Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Łęczna: Naprawa załamanej kanalizacji sanitarnej DN 250mm znajdującej się na głębokości 8,0m pod ulicą Stefanii Pawlak wraz z remontem studzienek i kanalizacji
Numer ogłoszenia: 196917 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna Sp. z o.o. , ul. Krasnystawska 54, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7521044.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.leczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa załamanej kanalizacji sanitarnej DN 250mm znajdującej się na głębokości 8,0m pod ulicą Stefanii Pawlak wraz z remontem studzienek i kanalizacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z naprawą załamanej kanalizacji sanitarnej DN 250mm znajdującej się na głębokości 8,0m pod ulicą Stefanii Pawlak wraz z remontem studzienek i kanalizacji. Szczegółowy zakres robót zawiera Formularz cenowy i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna stanowiące załącznik do siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych 90.64.00.00 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy. 2.1. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca: - co najmniej 2 zadania polegające na naprawie lub renowacji bezwykopową metodą krakingu kanalizacji o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00zł netto. - co najmniej 2 zadania polegające na renowacji bezwykopową metodą rękawa żywicznego kanalizacji o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł netto. - co najmniej 2 zadania polegające na czyszczeniu i monitoringu kanalizacji o łącznej długości co najmniej 300mb oraz wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł netto. 2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: - co najmniej 1 osoba do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych; sieci kanalizacyjnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg. W obu przypadkach wymagana jest również aktualna przynależność do izby budowlanej. Dopuszcza się, aby były to dwie osoby z odrębnymi uprawnieniami. Osoba lub osoby te muszą się wykazać co najmniej 3 letnim doświadczeniem w zakresie bezwykopowej naprawy kanalizacji pod drogami. - co najmniej 2 osoby posiadające aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym. 2.3. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu, wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: - Samochody specjalne próżniowo-ssące o pojemności zbiornika na odpady na pojeździe nie mniejszej niż 10m3 - 1szt -Pojazd specjalistyczny ciśnieniowy z recyklingiem do udrażniania i czyszczenia kanalizacji- 1szt - Specjalistyczna kamera samojezdna z obrotową głowicą do przeglądu kanalizacji - 1 szt - Zestaw urządzeń i maszyn do bezwykopowej renowacji kanalizacji metodą krakingu i rękawa żywicznego - 1 kpl - Pompę szlamową wraz z przewodami do przepompowania ścieków na czas wykonywania robót - 1kpl - Zestaw korków do zamknięcia przykanalików na czas wykonywania robót - 6 szt 2.4. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do posiadania : - Decyzji administracyjnej na transport odpadów dla wszystkich odpadów wykazanych w SST mogących powstać w wyniku prowadzonych robót, - Złożonej informacji o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami innymi niż niebezpieczne dla wszystkich odpadów wykazanych w SST mogących powstać w wyniku prowadzonych robót, 3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w rozdziale XI pkt 2 SIWZ mogą spełniać łącznie. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnianie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. 5. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale XI niniejszej specyfikacji wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4). Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5). Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6). Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 7). Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością wymaganiom Zamawiającego określonych w rozdziale XI pkt 2.1 wraz z załączonymi dokumentami (referencje) potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 8). Wykaz potencjału kadrowego odpowiadający wymaganiom Zamawiającego określonych w rozdziale XI pkt 2.2 wraz z załączonymi wymaganymi uprawnieniami i zaświadczeniami. 9). Wykaz potencjału technicznego odpowiadający wymaganiom Zamawiającego określonych w rozdziale XI pkt 2.3. 10). Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań Zamawiającego określonych w rozdziale XI pkt 2.4. 11). Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12). Wykaz podwykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie ma § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 ). Dokumenty, o których mowa w pkt 1, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy. 2. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt od 1 do 6 każdy z członków przedstawia oddzielnie. Pozostałe składają wspólny. 3. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.leczna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna ul. Krasnystawska 54 21-010 Łęczna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna sp. z o.o. 21-010 Łęczna ul. Krasnystawska 54 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. M. Piłsudskiego 12, Przedszkola Publicznego nr 1 w Łęcznej i Przedszkola Publicznego nr 2 w Łęcznej -01.09-19.12.2025r.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy kładki na rzece Świnka w miejscowości Puchaczów, droga powiatowa Nr 1716L, kilometraż 0+334"
- Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w systemie zaprojektuj i wybuduj dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego w m. Zofiówka gm. Łęczna.
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA SP ZOZ W ŁĘCZNEJ
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Szkolenia dla nauczycieli w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Budowa żłobka w Żninie
- Budowa jednokomorowego zbiornika wody czystej w miejscowości Łomnica-Zdrój".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.