To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-21
Zabrze: Ochrona obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. wraz z usługami dodatkowymi
Numer ogłoszenia: 196928 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162374 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o., ul. Matejki 6, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2716340, 2716640 w. 102, faks 032 2716340.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. wraz z usługami dodatkowymi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie ochrony wraz z usługami dodatkowymi niżej wymienionych obiektów z wykorzystaniem istniejących urządzeń do monitoringu wizyjnego a także, w zakresie obiektu określonego w pkt I.1.1c usług sprzątania: a) Kąpielisko Leśne w Zabrzu Maciejowie przy ul. Srebrnej 10 b) Miejskie Składowisko Odpadów Komunalnych w Zabrzu przy ul. Cmentarnej c) Targowisko Miejskie w Zabrzu przy ul. Ratuszowej d) Stadion sportowy Sparta w Zabrzu przy ul.Mickiewicza 66a e) Stadion sportowy Sparta w Zabrzu przy ul. Żniwiarzy f) Hala Widowiskowo - Sportowa w Zabrzu przy ul. Matejki 6 g) Magazyny Komercyjne w Zabrzu przy ul. Handlowej 6 h) Willa Ambasador w Zabrzu przy ul. 3-go Maja 78. Ochrona wraz z usługami dodatkowymi na obiektach odbywać się będzie w następującym systemie i z uwzględnieniem następującego zakresu obowiązków: I.1.1.a) Kąpielisko Leśne w Zabrzu Maciejowie przy ul. Srebrnej 10: (pomieszczenie portierni o pow. 6,20m2) w okresie od dnia 01.06.2013 do dnia 20.06.2013: wszystkie dni tygodnia w godz. od 14.00 do 6.00 1 strażnik, w okresie od dnia 21.06.2013 do dnia 31.08.2013: we wszystkie dni tygodnia w godz. od 6.00 do 18.00 1 strażnik, w godz. od 18.00 do 6.00 1 strażnik oraz we wszystkie dni w godz. od 10.0 0 do 18:00 1 strażnik, w okresie od dnia 01.09.2013 do dnia 31.05.2014 w dni powszednie w godz. od 22.00 do 6.00 1 strażnik, sb, nd, święta w godz. od 14.00 do 06.00 1 strażnik. Dodatkowe czynności: prowadzenie dokumentacji wydawania i zdawania kluczy od poszczególnych obiektów i pomieszczeń, prowadzenie sprzedaży biletów dla osób korzystających z obiektu z obsługą kasy fiskalnej,codziennie zbieranie utargów z obiektu i ich rozliczanie w dziale księgowości, wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika obiektu, sprawdzanie zabezpieczenia drzwi, ogrodzenia, okien, dbanie o ład, estetykę i porządek w obrębie obiektu. Usługa monitorowania Kąpieliska Maciejów obejmuje obserwację bramy wejściowej, budynku stajni, zjeżdżalni i kawiarni z centralą monitoringu na portierni. Zainstalowane kamery to kamery o przekazie sygnału drogą radiową i kamery o przekazie sygnału po kablu video. Obraz przekazywany jest do centrali monitoringu gdzie zainstalowany jest videoserwer z zapisem cyfrowym pozwalający na przesłanie obrazu za pomocą sieci Internet na uprawniony komputer. Obraz z kamer obserwowany jest w dowolnej konfiguracji. I.1.1.b) Miejskie Składowisko Odpadów Komunalnych w Zabrzu ul. Cmentarna (pomieszczenie portierni o pow. 10m2). Przedmiotem ochrony jest stara i nowa kwatera składowiska wraz z jej infrastrukturą: zbiornik na odcieki, instalacja elektryczna wraz z oświetleniem, urządzenia do pomiarów wód podziemnych (tzw. piezometry 5 szt.), studnie odgazowujące 75 szt. Dni robocze w godz. od 15.00 do 7.00 1 strażnik, w dni wolne i święta w godz. od 7.00 do 7.00 1 strażnik.Usługa monitorowania MSOK ma na celu obserwację pojazdów wjeżdżających na teren wysypiska i ich ładunku, oraz wytypowanej części składowiska, w tym celu zainstalowane są kamery w obudowach zewnętrznych i videoserwer umieszczony wraz z monitorem w pomieszczeniu dozoru. Dodatkowe czynności: dbanie o ład, estetykę i porządek w obrębie obiektu (zbieranie śmieci, grabienie liści, odśnieżanie). I.1.1.c) Targowisko Miejskie w Zabrzu przy ul. Ratuszowej: w godz. od 1600 do 1800 1 osoba wykonująca w dni targowe (od pon do sob) czynności związane ze sprzątaniem terenu targowiska o powierzchni sprzątania około 600,00 m2 . Zakres obowiązków: wykonywanie czynności porządkowych (zamiatanie, grabienie, odśnieżanie), sprzątanie terenu targowiska, a w szczególności bieżące usuwanie opakowań, kartonów i innych odpadów gromadzonych przez handlujących, dbanie o ład, estetykę i porządek w obrębie obiektu. Obiekt nie posiada urządzeń do monitoringu wizyjnego. Zamawiający dopuszcza w razie zaistnienia takiej konieczności możliwość zmiany godzin rozpoczynania i kończenia pracy osób ochraniających i sprzątających targowiska, jednak z zachowaniem obowiązującego te osoby wymiaru czasu pracy. I.1.1.d) Stadion Sportowy Sparta w Zabrzu przy ul. Mickiewicza 66a: dni robocze w godz. od 22.00 do 6.00 1 strażnik, sob, ndz, św. w godz. do 6.00 do 6.00 1 strażnik. Dodatkowe czynności: obsługa kasy fiskalnej, obsługa portierni i bieżące kontrolowanie terenu wokół obiektu, wykonywanie czynności porządkowych w obrębie obiektu (zamiatanie, grabienie, odśnieżanie), obsługa kotłów centralnego ogrzewania (wymagane uprawnienia do obsługi kotłów wodnych na paliwa stałe o mocy pow. 50KW wraz z urządzeniami pomocniczymi), wydawanie kluczy do szatni i łaźni oraz kontrolowanie stanu technicznego po każdorazowym użytkowaniu pomieszczeń. Obiekt nie posiada urządzeń do monitoringu wizyjnego. I.1.1.e) Stadion Sportowy Sparta w Zabrzu przy ul. Żniwiarzy: dni robocze w godz. od 22.00 do 6.00 1 strażnik, w godz. od 6.00 do 14.00 1 strażnik, sob, ndz, św. w godz. od 6.00do 6.00 1 strażnik. Dodatkowe czynności: obsługa portierni i bieżące kontrolowanie terenu wokół obiektu, wykonywanie czynności porządkowych w obrębie obiektu (zamiatanie, grabienie, odśnieżanie) i sprzątanie pomieszczeń wewnątrz obiektu, obsługa kotłów centralnego ogrzewania (wymagane uprawnienia do obsługi kotłów wodnych na paliwa stałe o mocy pow. 50KW wraz z urządzeniami pomocniczymi), wydawanie kluczy do szatni i łaźni oraz kontrolowanie stanu technicznego po każdorazowym użytkowaniu pomieszczeń. Obiekt nie posiada urządzeń do monitoringu wizyjnego. I.1.1.f) Hala Widowiskowo Sportowa w Zabrzu przy ul. Matejki 6: (pomieszczenie portierni o pow. 10m2 i pomieszczenie socjalne o pow. 9,60m2 ) od poniedziałku do piątku w godz. od 1400 do 2200 1 strażnik, w godz. od 2200 do 600 1 strażnik , w soboty, niedziele i święta w godz. od 600 do 1800 1 strażnik, w godz. od 1800 do 600 1 strażnik. Dodatkowe czynności: obsługa centrali telefonicznej, obsługa centrali monitoringu p.poż. obsługa urządzeń monitoringu wizyjnego, pobieranie opłat za korzystanie z pomieszczeń HWS z obsługą kasy fiskalnej oraz ich codziennie rozliczanie w dziale księgowości; udostępnianie pomieszczeń zgodnie z przedstawionym grafikiem, ewidencjonowanie wydawania i zdawania kluczy do pomieszczeń w hali np. do biur, magazynków, przygotowanie do gry kortów tenisowych, wypożyczanie sprzętu sportowego, włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego, dbanie o powierzony sprzęt, utrzymanie czystości w recepcji, dbanie o ład, estetykę i porządek w obrębie obiektu, wykonywanie odczytów wodomierzy i liczników energii elektrycznej i cieplnej w dni wolne od pracy. System monitoringu obejmuje kamery z rejestracją cyfrową i możliwością podglądu w sieci Internet i LAN. Centrala monitoringu z serwerem znajduje się na portierni. Dodatkowo zainstalowany jest po sieci LAN monitoring obiektu Willi Ambasador. I.1.1.g) Magazyny Komercyjne w Zabrzu przy ul. Handlowej 6: (1 pomieszczenie portierni o pow. 5 m2 ) ochrona całodobowa w soboty, niedziele i święta w następującym systemie: w godz. od 6.00 do 18.00 1 strażnik, w godz. od 18.00 do 6.00 1 strażnik, ochrona w dni powszednie w następującym systemie: w godz. od 15.00 do 6.00 1 strażnik. Dodatkowe czynności: sprawdzanie kłódek, plomb i innych zabezpieczeń na wszystkich bramach wjazdowych, magazynowych i oknach, dbanie o ład, estetykę i porządek w obrębie obiektu, w tym zamiatanie, odśnieżanie, grabienie liści, prowadzenie rejestru parkujących pojazdów w godzinach nocnych, kierowanie ruchem samochodów na terenie bazy, wykonywanie odczytów wodomierzy i liczników energii elektrycznej w dni wolne od pracy, wykonywanie innych poleceń kierownika. System monitoringu obejmuje kamery z rejestracją cyfrową i możliwością podglądu w sieci Internet i LAN. Centrala monitoringu z serwerem znajduje się na portierni. I.1.1.h) Willa Ambasador w Zabrzu przy ul. 3-go Maja 78: we wszystkie dni tygodnia w godz. od 22.00 do 6.00 1 strażnik, sb, ndz, św w godz. od 14.00 do 22.00 1 strażnik. Dodatkowe czynności: kulturalna, grzeczna i rzeczowa obsługa gości, w wypadku zgłoszenia przez gości kradzieży lub innej szkody , uszkodzenia lub kradzieży wyposażenia obiektu niezwłoczne poinformowanie o zaistniałej sytuacji kierownika obiektu lub osobę pełniącą zastępstwo, przestrzeganie zakazu przebywania w recepcji i na terenie obiektu osób postronnych oraz pracowników nie będących aktualnie na dyżurze, przestrzeganie przepisów o zachowaniu tajemnicy służbowej, w sezonie zimowym odśnieżanie terenu przyległego do obiektu, (tj. wejścia, chodnika prowadzącego do posiadłości od strony parkingu oraz ulicy 3 Maja), obsługa centrali telefonicznej, obsługa centrali monitoringu p.poż., obsługa urządzeń monitoringu wizyjnego, pobieranie opłat za korzystanie z pokoi gościnnych z obsługą kasy fiskalnej, udostępnianie pomieszczeń zgodnie z przedstawionym grafikiem, włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego, dbanie o powierzony sprzęt, utrzymanie czystości w recepcji, dbanie o ład, estetykę i porządek w obrębie obiektu, wykonywanie odczytów wodomierzy i liczników energii elektrycznej i cieplnej. System monitoringu obejmuje kamery z rejestracją cyfrową i możliwością podglądu w sieci Internet i LAN. Centrala monitoringu z serwerem znajduje się w recepcji. Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie, iż pracownicy Wykonawcy świadczący usługi dla Zamawiającego na obiekcie wymienionym w pkt I.1.1.d. i I.1.1.e. będą posiadali wymagane uprawnienia, jako załącznik nr 11. Wykonawca winien załączyć do oferty również oświadczenie, iż pracownicy Wykonawcy świadczący usługi dla Zamawiającego na obiekcie wymienionym w pkt I.1.1. a, I.1.1.d, I.1.1.f i I.1.1.h zostaną poddani na koszt Wykonawcy przeszkoleniu w zakresie obsługi kas fiskalnych, jako załącznik nr 12. Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłączenia z usług ochrony obiektu, co do którego Gmina Zabrze nie powierzy mu zarządzania nieruchomością w 2014 r. Ochrona na obiektach oznacza: stałą obecność strażników na terenie obiektów w celu udaremniania lub odparcia bezpośredniego i bezprawnego zamachu na osoby i mienie znajdujące się na tych obiektach, udaremnienie zaboru bądź uszkodzenia mienia, zapobieganie wypadkom losowym jak np. pożar lub zalanie wodą. Przyjmowanie i zdawanie służby powinno być odnotowywane w książce służby i odbywać się powinno po dokonaniu kontroli stanu obiektu w momencie zmiany strażników. Strażnicy muszą być umundurowani i wyposażeni w środki łączności zapewniające komunikację między strażnikami, jak również między strażnikami a Wykonawcą oraz Zamawiającym, w razie potrzeby również w inne środki techniczne. Wykonawca musi zagwarantować przybycie w ciągu 10 min. od zgłoszenia do obiektów Zamawiającego patrolu interwencyjnego wyposażonego w środki przymusu bezpośredniego (min. 4 osoby) oraz zapewnić funkcjonowanie telefonu interwencyjnego (całodobowego) w celu bezpośredniego, natychmiastowego kontaktu. Wykonawca, który wygra niniejszy przetarg będzie zobowiązany do podpisania z Zamawiającym odrębnej umowy ważnej w okresie wykonywania zadania, w której określone będą warunki korzystania pracowników Wykonawcy z pomieszczeń i mediów na chronionych obiektach wzór umowy załącznik nr 13. Zamawiający przewiduje odpłatne korzystanie przez Wykonawcę z pomieszczeń wg stawki nie mniejszej niż 6,70 zł/m2 brutto i mediów wg. wskazań podliczników. Wykonawca jest zobowiązany w ciągu nie dłużej niż 2 (dwóch) tygodni od dnia zawarcia umowy opracować regulamin wewnętrzny ochranianego obiektu. Regulamin winien zwięźle określać obowiązki strażnika, sposób spełnienia służby, dokumentację i sposób jej prowadzenia oraz tryb postępowania w razie wystąpienia szkody lub innych zdarzeń (tj. kradzież, kradzież z włamaniem, zniszczenie , uszkodzenie, podłożenie ognia, zalanie). Regulamin winien także uwzględniać postanowienia zawartej umowy, niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zarządzenia wewnętrzne Zamawiającego. Regulamin winien być zatwierdzony przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10 - Usługi dozoru 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
JOLANTA RATKOWSKA-PAPIEROWSKA "KONDOR" BIURO OCHRONY OSÓB I MIENIA
- KONDOR Biuro Ochrony Osób i Mienia, ul. Pawliczka 5/1, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 354060,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 250595,80
Oferta z najniższą ceną: 250595,80 / Oferta z najwyższą ceną: 386318,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup oprogramowania do archiwizacji badań wraz urządzeniami towarzyszącymi
- "ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃ W ZABRZU w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. "
- "Sukcesywne dostawy paliw do pojazdów i urządzeń na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w latach 2025-2026 nr 3".
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Tczew oraz budynku CUW-u.
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W KOŁOBRZEGU
- Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w obiektach Muzeum Miejskiego Wrocławia
- Bieżące utrzymanie zieleni i publicznych terenów gminnych wraz z utrzymaniem toalety, przystanków komunikacyjnych, koszy wolnostojących i koszeniem pasa drogowego
- Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2025 roku
- Sprzątanie obiektów Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu.
więcej: Usługi dozoru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.