eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyślusługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów medycznych i innych odpadów wytwarzanych przez szpital

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-06

Przemyśl: usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów medycznych i innych odpadów wytwarzanych przez szpital
Numer ogłoszenia: 196932 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129891 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6775065, faks 016 6775064.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów medycznych i innych odpadów wytwarzanych przez szpital.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zad. I. Usługa odbioru, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych o kodzie: 1. 18 01 02 - 1,800 Mg; 2. 18 01 03 - 62,000 Mg; 3. 18 01 08 - 1,500 Mg; 4. 18 01 82 - 2,000 Mg. Dla zad. I: razem do utylizacji przeznaczonych jest rocznie około 67,300 Mg odpadów. Zad. II. Usługa odbioru, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych, tj. przeterminowane odczynniki o kodzie: 18 01 06. 1. Zlewki ksylenu: ok. 0,069 Mg; 2. Przeterminowane środki odurzające: ok. 0,001 Mg. Dla zad. II: razem do utylizacji przeznaczonych jest rocznie około 0,070 Mg odpadów. Zad. III. Usługa odbioru, transport i zagospodarowanie odpadów innych o kodzie: 1. 16 02 13 - zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 - ilość odpadów: 0,300 Mg; 2. 16 02 14 - zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 - ilość odpadów: 0,200 Mg; 3. 16 02 16 - elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15 - ilość odpadów: 0,100 Mg; 4. 16 06 01 - baterie i akumulatory - ilość odpadów: 0,015 Mg; 5. 06 04 04 - rtęć ze zbitych termometrów - ilość odpadów: 0,002 Mg; 6. 16 02 11 - zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC, HFC - ilość odpadów: 0,200 Mg; 7. 08 03 17 - odpadowy toner drukarski zawierający substancje niebezpieczne - ilość odpadów: 0,030 Mg; 8. 15 01 11 - opakowania z metali zawierające niebezpieczne porowate elementy - ilość odpadów: 0,060 Mg - zużyte butle gazowe COMPACT 2 o pojemności 2,00 l niezbędne przy pracy analizatora do równowagi kwasowo-zasadowej: a) calibration gas 1 /5,5 % CO2 , 20 % O2 , reszta N2 /; b) calibration gas 2 /10 % CO2 , reszta N2 /. Dla zad. nr III - razem do utylizacji przeznaczonych jest ok. 0,907 Mg odpadów innych o kodach jak powyżej. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa na realizację przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany również do nieodpłatnego dostarczania zamawiającemu opakowań do gromadzenia wytwarzanych odpadów. Ilość oraz rodzaj opakowań określa załącznik nr 2 umowy stanowiącej z kolei załącznik nr 4 do SIWZ. Dostawa opakowań do magazynu zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: usługa odbioru, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych o kodzie: 1. 18 01 02 - 1,800 Mg; 2. 18 01 03 - 62,000 Mg; 3. 18 01 08 - 1,500 Mg; 4. 18 01 82 - 2,000 Mg. Łącznie: 67,300 Mg.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa EKO - TOP Sp. z o.o., ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86144,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92174,08

  • Oferta z najniższą ceną: 92174,08 / Oferta z najwyższą ceną: 100095,29

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: usługa odbioru, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych, tj. przeterminowane odczynniki o kodzie: 18 01 06. 1. Zlewki ksylenu: ok. 0,069 Mg; 2. Przeterminowane środki odurzające: ok. 0,001 Mg. Razem do utylizacji przeznaczonych jest rocznie około 0,070 Mg odpadów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SERWIMED, ul. Brogi 6, 31-431 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110,10

  • Oferta z najniższą ceną: 110,10 / Oferta z najwyższą ceną: 749,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: usługa odbioru, transport i zagospodarowanie odpadów innych o kodzie: 1. 16 02 13-zużyte urz. zawierające niebezpieczne elem. inne niż wym. w 16 02 09 do 16 02 12 ; 2. 16 02 14 - zużyte urz. inne niż wym. w 16 02 09 do 16 02 13 ; 3. 16 02 16 - elem. usunięte z zużytych urz. inne niż wym. w 16 02 15 ; 4. 16 06 01 - baterie i akumulatory ; 5. 06 04 04 - rtęć ze zbitych termometrów ; 6. 06 02 11 - zużyte urz. zawierające freony ; HCFC, HFC ; poz. 7- 8 odpady z ozn. kod. 08 03 17 i 15 01 11.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa EKO - TOP Sp. z o.o., ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2909,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3112,63

  • Oferta z najniższą ceną: 3112,63 / Oferta z najwyższą ceną: 3112,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.