Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-22
Marki: Wykonanie nawierzchni ulic Fiołkowej i Długiej w Markach z powierzonego materiału.
Numer ogłoszenia: 196936 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Marki, al. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, woj. mazowieckie, tel. 7811003 w. 118, fax 7811378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni ulic Fiołkowej i Długiej w Markach z powierzonego materiału..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni jezdni ulic Fiołkowej i Długiej w Markach z frezu asfaltowego dostarczonego przez Zamawiającego, o grubości warstwy (po zagęszczeniu) - 20 cm, o szerokości 4,0 m., o łącznej długości 760,0 m., o łącznej powierzchni - 3040,0 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną ofertę oraz : - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - spełniają wymogi określone art. 22 i art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - wykażą się doświadczeniem zawodowym z okresu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia /co najmniej 2 zadania/ z wykonania robót o charakterze i złożoności odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie (referencje ); - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy; c) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy; d) wykaz wykonanych co najmniej 2-ch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej dwa zadania obejmujące roboty budowlane o łącznej powierzchni 5000 m2 o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca wykonania; e) wykaz sprzętu, znajdującego się w dyspozycji Wykonawcy niezbędnego do prawidłowej realizacji zamówienia tj. ładowarko spycharka - 1 szt., równiarka samojezdna min 140 KM - 1 szt., walec wibracyjny min 10 T - 1 szt., samochód samowyładowczy min 25 T - min 1 szt.; f) kserokopię ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Marki, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, pokój nr 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Marki, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, Kancelaria pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MAREK
więcej: przetargi w Markach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa ulic Jesionowej, Sosnowej i Leśnej w Ozimku wraz z odwodnieniem"
- "Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Łambinowice w miejscowościach Jasienica Dolna i Drogoszów."
- Budowa drogi wewnętrznej usytuowanej na działce nr 1605/3
- Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych gminnych ul. Różana, Bratkowa i Liliowa w miejscowości Jonkowo wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej przy ul Różanej
- "Remont nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 103349 O - ul. Cmentarnej, pętli autobusowej na działce 126/36 i drogi gminnej nr 103339 O - ul. Gen. Wł. Sikorskiego w m. Ozimek".
- Przebudowa chodnika po południowej stronie ul. Kwiatowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.