eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › 1.Wyburzenie budynku mieszkalnego przy ul. Świerczewskiego 15 - teren byłego Szpitala nr 1. 2.Wyburzenie budynku dawnego Oddziału Laryngologii przy ul. Jana Pawła II - teren byłego Szpitala nr 1. 3.Wyburzenie dawnej pralnio-kotłowni szpitalnej przy ul. Kr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-17

Siemianowice Śląskie: 1.Wyburzenie budynku mieszkalnego przy ul. Świerczewskiego 15 - teren byłego Szpitala nr 1. 2.Wyburzenie budynku dawnego Oddziału Laryngologii przy ul. Jana Pawła II - teren byłego Szpitala nr 1. 3.Wyburzenie dawnej pralnio-kotłowni szpitalnej przy ul. Krasińskiego - teren byłego Szpitala nr 1.
Numer ogłoszenia: 196940 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, fax 032 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Wyburzenie budynku mieszkalnego przy ul. Świerczewskiego 15 - teren byłego Szpitala nr 1. 2.Wyburzenie budynku dawnego Oddziału Laryngologii przy ul. Jana Pawła II - teren byłego Szpitala nr 1. 3.Wyburzenie dawnej pralnio-kotłowni szpitalnej przy ul. Krasińskiego - teren byłego Szpitala nr 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wyburzenie budynku mieszkalnego przy ul. Świerczewskiego 15 - teren byłego Szpitala nr 1 - dwukondygnacyjnego o ścianach murowanych i dachu dwuspadowym o konstrukcji drewnianej w zakresie określonym przedmiarem robót stanowiącym Dodatek nr 3 do SIWZ oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Dodatek nr 6 do SIWZ. 2.Wyburzenie budynku dawnego Oddz. Laryngologii przy ul. Jana Pawła II 1 jednokondygnacyjnego o ścianach murowanych i dachu dwuspadowym o konstrukcji drewnianej w zakresie określonym przedmiarem robót stanowiącym Dodatek nr 4 do SIWZ oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Dodatek nr 7 do SIWZ. 3.Wyburzenie budynku dawnej pralnio-kotłowni przy ul. Krasińskiego - teren byłego Szpitala nr 1 - jednokondygnacyjnego o ścianach murowanych i dachu dwuspadowym o konstrukcji drewnianej w zakresie określonym przedmiarem robót stanowiącym Dodatek nr 5 do SIWZ oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Dodatek nr 8 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości : 10.000,00 PLN, słownie : dziesięćtysięcy złotych 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4.Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium: -przelew na rachunek bankowy Urzędu Miasta (dotyczy formy pieniężnej) ING Bank Śląski O/Siemianowice Nr konta: 78 1050 1214 1000 0010 0150 5856 dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert -wadium w pozostałych formach wnosi się do kasy Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II, 10 od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00 lub przy ul. Michałkowickiej 105 od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-14:30 oraz 15:00-16:00. Wniesienia wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert. 5.Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis : Wyburzenie bud. mieszkalnego, laryngologii, pralnio-kotłowni.- wadium 6.Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium, wykonawca powinien dołączyć do oferty lub przedłożyć Komisji w dniu otwarcia ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn.zm.), tj: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto każda, - dysponować osobą kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; Dla potwierdzenia kwalifikacji w/w osoby wykonawca zobowiązany jest dołączyć decyzje uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł. 4.nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania/w warunków udziału w postępowaniu: -Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. -Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. -Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych 1.2.Formularz ofertowy 1.3.Kosztorysy ofertowe wykonane w oparciu o załączone przedmiary robót. 1.4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 1.5.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 1.6.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 1.7.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 1.8.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.9.polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: 1.4, 1.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 2.1.Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2.2.Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2.3.Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Wydział Gospodarki Mieniem (pok. nr 41) po wcześniejszym dokonaniu opłaty 30zł w kasie Urzędu Miasta lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie, Biuro Obsługi Mieszkańców-Kancelaria Podawcza, ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.