eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CekcynBudowa drogi gminnej Nr 010327 C Łosiny - Kowalskie Błota gmina Cekcyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-17

Cekcyn: Budowa drogi gminnej Nr 010327 C Łosiny - Kowalskie Błota gmina Cekcyn
Numer ogłoszenia: 19698 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cekcyn , ul. Szkolna 2, 89-511 Cekcyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3347550, 3347564, faks 052 3364087.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cekcyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej Nr 010327 C Łosiny - Kowalskie Błota gmina Cekcyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: I. Rozbudowa drogi: Elementy zagospodarowania drogi: - proj. jezdnia z betonu asfaltowego 10824,77 m2 - proj. pobocza gruntowe 2883,49 m2 - proj. chodniki 330,60 m2 - proj. rowy przydrożne 2707,38 m2 - proj. zjazdy do posesji 286,62 m2 - proj. trawniki 66,7 m2 - proj. drenaże rozsączające 216 szt. Ogółem pow. zagospodarowania wynosi 17 099,56 m2 Długość proj. drogi wynosi L= 2030,25 m. Opis przyjętych rozwiązań projektowych- plan sytuacyjny: W zakresie inwestycji zaprojektowano rozbudowę drogi gminnej nr 010327C w miejscowości Kowalskie Błota od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1015 Tuchola - Tleń do końca obszaru zabudowanego w m. Kowalskie Błota. Zaprojektowano poszerzenie istniejącej jezdni do szer. 5,0 m z obustronnymi poboczami gruntowymi o szerokości minimum 0,75 m. Na odcinku intensywnej zabudowy mieszkaniowej zaprojektowano chodnik o szerokości minimum 1,50m. Na odcinkach, gdzie różnica wysokości wynosi ponad 10cm, a granica pasa drogowego nie pozwala na zaprojektowanie skarpy, projektuje się palisadę z elementów betonowych o wysokości 50cm. Odcinki skarp o nachyleniu większym niż 1:1,5 będą umocnione płytami ażurowymi betonowymi: Z obu stron projektowanej jezdni przewidziano wykonanie-uregulowanie istniejących rowów przydrożnych odparowujących. Na odcinku gdzie warunki terenowe nie pozwalały na zaprojektowanie rowów przydrożnych zaprojektowano drenaże rozsączające. Jezdnię projektuje się o szerokości 5m, na łukach zaprojektowano poszerzenia zgodnie z warunkami technicznymi . Projektowane zjazdy zostaną wykonane z kostki betonowej gr. 8cm. Kolidujące drzewa z projektowanym układem geometrycznym będą usunięte . Na działki zaprojektowano zjazdy, istniejące zjazdy dla powiązania z projektowaną jezdnią zostaną przebudowane. Kolidujące z rozbudową dróg istniejące ogrodzenia należy rozebrać . W km ok. 1+700 istniejące ogrodzenie kapliczki od strony jezdni (2,6mb) należy przesunąć równolegle w kierunku kapliczki do szerokości projektowanej opaski ( 0,50m ) przy jezdni. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni : Projektowana jezdnia bitumiczna: - warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC8S gr. 5 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 11W gr. 7cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20cm Łączna grubość warstw konstrukcyjnych 32cm. Projektowany zjazd z kostki betonowej: - kostka betonowa bezfazowa koloru szarego gr. 8cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28cm. Projektowany chodnik z kostki betonowej: - kostka betonowa bezfazowa koloru grafitowego gr. 6cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr.5cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni 11cm: Odwodnienie drogi: Odwodnienie będzie zapewnione poprzez wpusty deszczowe włączone do projektowanych drenaży rozsączających (na odcinku projektowanego chodnika) oraz powierzchniowo do regulowanych istniejących rowów przydrożnych. Na odcinkach, gdzie granica działki pasa drogowego nie pozwala na wykonanie skarpy rowu 1:1,5 , projektuje się umocnienie rowów betonowymi płytami ażurowymi na odcinkach. Oświetlenie uliczne: W ramach rozbudowy przewidziano zainstalowanie dodatkowych 3 lamp oświetleniowych. Uzupełnienie oświetlenia będzie wykonane przez ENEA na podstawie umowy na konserwację oświetlenia z Gminą Cekcyn. Opracowanie oświetlenia wg odrębnego opracowania. Urządzenia energetyczne: W ramach rozbudowy przewidziano przełożenie istniejących kabli energetycznych oraz przestawienie szafek energetycznych zgodnie z warunkami wystawionymi przez ENEA. Szczegóły techniczne przedstawiono w odrębnym projekcie branży elektrycznej. Urządzenia teletechniczne: Rozbudowa drogi nie koliduje z istniejącymi urządzeniami teletechnicznymi. Sieć wodociągowa: Rozbudowa drogi nie koliduje z istniejącą siecią wodociągową. Kolidujące hydranty naziemne, w obrębie projektowanej jezdni, przewidziano do przebudowy na podziemne. Szczegóły na rys. pt. Projekt zagospodarowania terenu. Organizacja ruchu: Przewidziano wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. Projekt docelowej organizacji ruchu stanowi odrębne opracowanie. Roboty ziemne: Roboty ziemne obejmują korytowanie pod nawierzchnie jezdni, chodników, zjazdów oraz rowów przydrożnych. Technologia wykonania robót będzie następująca: najpierw należy rozebrać istniejącą nawierzchnię jezdni kolidującą z proj. jezdnią a z pozostałego terenu poza jezdnią zdjąć warstwę humusu o grubości 20cm. Następnie należy wykonać wykopy zgodnie z projektowanymi rzędnymi dna koryta. Nadmiar gruntu z korytowania należy wywieźć na wysypisko i zutylizować. W pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego w/w roboty wykonać ręcznie. Następnie należy wyprofilować koryto pod konstrukcję nawierzchni jezdni. W przypadku stwierdzenia występowania w podłożu gruntów kategorii niższej niż G1 należy powiadomić projektanta celem zmiany projektowanej konstrukcji nawierzchni jezdni. Zieleń: Drzewa kolidujące z projektowanym układem drogowym zostaną usunięte. Tabela z zestawieniem drzew do wycinki Z analizy przyrodniczej (opracowanej dla potrzeb oceny oddziaływania na środowisko dla projektowanego przedsięwzięcia) wynika, że wycinka drzew dziuplastych spowoduje utratę miejsc lęgowych i potencjalnie lęgowych i należy umieścić na drzewach przy drodze sztucznych dziupli tj. skrzynek lęgowych (szczegół skrzynki rysunek 3b) w ilości 20 sztuk. Wykonanie tych prac (wycinka drzew) należy przeprowadzić poza okresem lęgowym ptaków. II. Zatoka autobusowa: Elementy zagospodarowania zatoki: - proj. nawierzchnia zatoki autobusowej 113,80 m2 - proj. chodnik 223,00 m2 - proj. trawnik 55,10 m2 - proj. zjazd 13,40 m2 - remont istn. jezdni drogi powiatowej 30,70 m2 - rura ochronna typu Arot dwudzielna L=6m - znak D 15 1 szt. Ogółem pow. zagospodarowania wynosi 456 m2. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni : Projektowana zatoka autobusowa: - kostka betonowa bezfazowa koloru szarego gr. 8cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm - podbudowa z chudego betonu gr. 20cm - stabilizacja gruntu cementem Rm=2,5MPa gr. 20cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 51cm. Utwardzenie istniejącego zjazdu: - kostka betonowa bezfazowa koloru szarego gr. 8cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm - podbudowa z chudego betonu gr. 20cm - warstwa odcinająca z piasku gr. 15cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 46cm Projektowany chodnik: - kostka betonowa bezfazowa koloru grafitowego gr. 8cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr.5cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni 28cm..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna, że warunek wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną budowę lub przebudowę drogi o nawierzchni utwardzonej i wartości co najmniej 1.000.000,- złotych brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi, tj. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy (zgodny z zał. nr 1 do SIWZ), 2. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ, 3. podwykonawcy zgodnie z zał. nr 7 (Zamawiający żąda wskazania, jaki zakres przedmiotu zamówienia zostanie powierzony podwykonawcom), 4. harmonogram rzeczowo- finansowy zgodnie z załącznikiem nr 8.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian umowy na warunkach określonych poniżej: 1) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: a) zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej, b) zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, c) innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt. 3; 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą: a) warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie prac w wymaganych temperaturach zewnętrznych, b) uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron; 3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie konieczności wprowadzenia do zakresu przedmiotu umowy ewentualnych zamówień dodatkowych (w tym dotyczących zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej lub zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i dla których ustalenie wysokości i sposobu zapłaty wynagrodzenia odbędzie się na zasadach określonych w § 21 ust.2; 4) zmiany organizacyjnej polegającej na: zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z SIWZ i złożonej oferty, 5) nastąpi zmiana kierownika budowy po uprzednim wykazaniu, że spełnia on warunki określone w SIWZ i zaakceptowaniu go przez Zamawiającego, 6) nastąpi zmiana inspektora nadzoru inwestorskiego, 7) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cekcyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 19 lub pobrać ze strony internetowej www.bip.cekcyn.pl zakładka Przetargi ogłoszone.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Cekcyn, 89-511 Cekcyn ul. Szkolna 2, sekretariat- pokój nr 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dofinansowane jest ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój 2012-2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.