Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-17
Prabuty: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Prabuty w sezonie zimowym 2007/2008
Numer ogłoszenia: 197028 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Prabuty, ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, tel. 055 2782001lub 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prabuty.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Prabuty w sezonie zimowym 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym zimowym utrzymaniu dróg na terenie gminy Prabuty obejmujaca dziłania prewencyjne, likwidacje śliskości i odśnieżanie przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, w szczególności: 1) Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg utwardzonych i gruntowych (wg wykazu) przy użyciu opłużonych pojazdów samochodowych, równiarek, spycharek oraz innych maszyn i nośników przystosowanych do w/w prac na całej szerokości dróg, 2) Zwalczanie - zapobieganie powstawaniu i likwidacja sliskości na całej szerokoci dóg przy użyciu mieszanki kruszyw naturalnych (piasku) z chlorkiem sodu (solą) o składzie wagowym 90% kruszywa + 10% soli w ilości 450 kg/km przy użyciu rozsypywarek lub rozsypywaczy rolniczych, 3) Przygotowanie mieszanki uszorstnianiącej z materiałów własnych, magazynowanie oraz jej załadunek na rozsypywarki, 4) Usuwanie zatorów śnieznych na drogach przy użyciu sprzętu ciężkiego o wydajności nie mniejszej jak pług wirnikowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zmaówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbedna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienai, tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na kompleksowym zimowym utrzymaniu dróg publicznych w zakresie i wielkości jak przedmiot zamówienia; b) dysponują potencjałem technicznym, na każde zadanie objęte przedmiotem zamówienia w minimalnych ilościach jak niżej: - sprzęt do odśnieżania: nośniki pługów odśnieżnych i rozsypywarek materiałów do likwidowania śliskości lub inne maszyny drogowe lub budowlane, które mogą być uzupełniająco użyte do odśnieżania dróg (np. równiarki, spycharki itp.) - 2 szt., - pług lemieszowy odśnieżny - 2 szt., odśnieżarka mechaniczna lub inny sprzęt umożliwiajacy usuwanie zatorów żnieznych - 1 szt. ; sprzet do likwidacji śliskości na drogach: - rozsypywarki środków uszorstniających lub inny sprzęt alternatywny, np. rolnicze rozsiewacze wapna - 2 szt..; sprzęt do załadunku mieszanki na rozsypywarki: koparko - ładowarka - 1 szt.; urządzenia łączności bezprzewodowej: telefony komórkowe - 2 szt. Wykonawca może także wymienić alternatywny sprzęt proponowany przez siebie dla poszczególonych robót oraz dołączyć uzasadnienie swojej decyzji. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 50.000,00 zł. 4) Nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków udziału w postęopowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawca musi złozyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziłu w postepowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działności gospodarczej, wystawionego nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz usług zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie i wielkości jak przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wykonane były z należyta starannością, zgodnie z warunkiem - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 4) Wykaz sprzętu przewidzianego do użycia w trakcie realizacji zamówienia, zgodnie z warunkiem - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 5) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zgodnie z warunkiem; 6) Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 7) Formularz/e cenowy/e - wg wzoru stanowiącego załączniki 2A, 2B i 2C do SIWZ; 8) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jezli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prabuty.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Prabuty ul. kwidzyńska 2 82-550 Prabuty pokój nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prabuty ul. Kwidzyńska 2 82-550 Prabuty pokój nr 9 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w północnej części gminy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje utrzymanie dróg w następujacych miejscowościach: Szramowo, Kałdowo, Sypanica Orkusz, Laskowice, Julianowo - Gąski, Julianowo - plaża, Gonty, Gontyn, Górowychy, Górowychy Małe, Antonin, Rodowo, Rodowo Małe, Gdakowo i Kamienna.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w południowej części gminy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje utrzymanie dróg w następujacych miejscowościach: Raniewo, Kleczewo, Kołodzieje, Gilwa, Pilichowo, Kowale, Trumiejki, Grodziec, Stary Kamień, Grażymowo.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg we wschodniej części gminy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje utrzymanie dróg w następujacych miejscowościach: Obrzynowo, Jakubowo, Pachutki, Julianowo, Halinowo, Stańkowo, Pałatyki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI PRABUTY
więcej: przetargi PRABUTY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.