Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-22
Łódź: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy sterylnych mieszanek mlecznych i smoczków jednorazowego użytku dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi o wartości poniżej 206.000 euro.
Numer ogłoszenia: 197068 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza, ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6879997, fax 042 6879997.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.madurowicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy sterylnych mieszanek mlecznych i smoczków jednorazowego użytku dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi o wartości poniżej 206.000 euro..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I: Mleko i smoczki dla noworodków i wcześniaków poz. 1 - Mleko modyfikowane dla zdrowych niemowląt od urodzenia, początkowe z zawartością LCPUFA, butelka o poj. 90 ml - sterylne. Ilość: 20 000 butelek. poz. 2 - Mleko modyfikowane dla niemowląt z niską masą ciała oraz wcześniaków, z zawartością częściowego hydralizatu białka, butelka o poj. 60 ml - sterylne. Ilość: 13 000 butelek. poz. 3 - Sterylne smoczki jednorazowego użytku z nakrętką. Ilość: 22 000 butelek. poz. 4 - Sterylne smoczki dla wcześniaków jednorazowego użytku z nakrętką. Ilość: 20 000 butelek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.51.12.00 - Mleko sterylizowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.12.00 - Mleko sterylizowane Oryginalny kod CPV: 25.12.23.40 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt Kod CPV wg słownika 2008: 33.68.10.00 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni z art. 24 ust 1 i 2, a także spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., nr 164, poz. 1163 ze zm.) oraz złożą wymagane dokumenty i oświadczenia. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (Oświadczenia- załącznik nr 6 do SIWZ). Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, że: a) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Powyższe oświadczenie należy potwierdzić dołączając aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie (Załącznik nr 4 do SIWZ) , że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, które są wymagane w punkcie 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a)jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym b)nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, które są wymienione w rubryce powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terenie, RP w zależności od oferowanego produktu - Oświadczenie o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu na terenie RP - Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - Wykaz podwykonawców - załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy o sposobie przechowywania odżywek. 7. Formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Wzór umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający wymaga wypełnienia/podpisania i dołączenia do oferty wszystkich wskazanych przez Zamawiającego załączników do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.madurowicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych - budynek Ginekologii, III piętro, pok. 125 ul. Wileńska 37; 94-029 Łódź (po uprzednim skontaktowaniu się i umówieniu z pracownikami DZP pod nr tel. 042 687 99 97)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Szpitala (tzw. Pałacyk) - I piętro, ul. Wileńska 37; 94-029 Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.