Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-12
Jastrzębie-Zdrój: Dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Dar Serca w Jastrzębiu- Zdroju
Numer ogłoszenia: 197070 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Dar Serca" , ul. Kaszubska 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4719622.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Dar Serca w Jastrzębiu- Zdroju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Dar Serca w Jastrzębiu- Zdroju przy ul. Kaszubskiej 6, w okresie 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia dostawy produktów żywnościowych, w niżej wymienionych pakietach: Pakiet nr 1 - Dostawa mięsa i wędlin. Pakiet nr 2 - Dostawa warzyw i owoców. Pakiet nr 3 - Dostawa pieczywa. Pakiet nr 4 - Dostawa ciasta. Pakiet nr 5 - Dostawa ryb i przetworów rybnych. Pakiet nr 6 - Dostawa mrożonek. Pakiet nr 7 - Dostawa pozostałych artykułów spożywczych. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach od 1 do 7 pn.: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio do pakietu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy- załacznik nr 1a do SIWZ, Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie- jeżeli dotyczy. Przed podpisaniem umowy należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:1.Dokument lub dokumenty rejestrowe wydany/e przez właściwy organ, z których treści będzie wynikać uprawnienie do podpisywania umowy np.: odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut lub rejestr handlowy. 2. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej umowę (jeśli uprawnienie tej/tych osób/osoby nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 14.1.1 SIWZ).3. Decyzję lub zaświadczenie wydane przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dopuszczający środek transportu do przewozu przedmiotu zamówienia.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uzupełniony o wartości jednostkowe netto zaoferowanych produktów odpowiednio do pakietu- załącznik nr 1 zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla pakietów od 1 do 7.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Dar Serca ul. Kaszubska 6, 44-335 Jastrzębie - Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Dar Serca, ul. Kaszubska 6, 44-335 Jastrzębie - Zdrój, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część składa się z 61 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część składa się z 56 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pieczywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część składa się z 16 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa ciasta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część składa się z 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa ryb i przetworów rybnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część składa się z 9 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6, 15.20.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mrożonek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część składa się z 11 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa pozostałych artykułów spożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część składa się z 120 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Sukcesywne dostawy chleba do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
- Remont sal rozpraw, pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Sądu Rejonowego w Jastrzębiu - Zdroju (I etap)
- Przebudowa zatoki autobusowej ul. Pszczyńska w rejonie ul. Wierzyńskiego w Jastrzębiu-Zdroju
- Przebudowa oświetlenia przy ul. 1 Maja w Jastrzębiu - Zdroju
- Budowa chodnika i schodów przy ul. Zielonej 33 w Jastrzębiu-Zdroju.
- Wykonanie oznakowania poziomego na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Dostawa artykułów spożywczych
- ZP/29/2025 - Dostawa konserw mięsnych II
- Zakup i dostawę artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- Sukcesywna dostawa mięsa na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli
- "Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Goworowo"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.