eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa sprzêtu medycznego

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-09-13

Bia³ystok: Dostawa sprzêtu medycznego
Numer og³oszenia: 197085 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Bia³ymstoku , ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 24A, 15-276 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7468000, faks 085 746 88 80.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.usk.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: sprzêtu fotograficznego oraz wideo do dokumentacji urazów i przebiegu operacji, lup okularowych, systemu do podnoszenia i transportu chorych po ciê¿kich urazach, zestawu narzêdzi chirurgicznych, zestawu narzêdzi endoskopowych do operacji krêgos³upa do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Bia³ymstoku..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1, 38.65.00.00-6, 33.19.26.00-8, 33.16.80.00-5, 33.16.90.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci; dla ofert ca³kowitych 5 840,00 PLN (5 Pakietów ³±cznie), dla ofert czê¶ciowych w wysoko¶ci: Pakiet nr 1 - 480,00 PLN, Pakiet nr 2 - 160,00 PLN, Pakiet nr 3 - 4 100,00 PLN, Pakiet nr 4 - 550,00 PLN, Pakiet nr 5 - 550,00 PLN. 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: - pieni±dzu, - oryginalnych porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym lub oryginalnych, - bezwarunkowych i nieodwo³alnych gwarancjach bankowych, - oryginalnych, bezwarunkowych i nieodwo³alnych gwarancjach ubezpieczeniowych; - porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z pó¼n. zm.). Z tre¶ci gwarancji lub porêczeñ wadialnych musi wynikaæ bezwarunkowe, nieodwo³alne i na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, zobowi±zanie gwaranta do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego (na rachunek bankowy zamawiaj±cego) kwoty okre¶lonej w gwarancji lub porêczeniu, w przewidzianych w ustawie okoliczno¶ciach zatrzymania wadium. Niedopuszczalne jest wprowadzanie w tre¶ci gwarancji lub porêczeñ jakichkolwiek postanowieñ ograniczaj±cych Zamawiaj±cemu wyp³acenie nale¿nej kwoty wadium. 3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy, nr konta: 49 1020 1332 0000 1902 0649 0694 4. Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej w terminie sk³adania ofert, tj. do dnia 21.09.2012 r. do godz. 10:00. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie siê na koncie Zamawiaj±cego. Wi±¿±ca jest data i godzina uznania rachunku Zamawiaj±cego. 6. Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych maj± byæ udzielone do koñca terminu zwi±zania ofert±. 7. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem sytuacji wynikaj±cej z art. 46 ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Je¿eli wadium by³o wniesione w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê. 9. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium, je¿eli w wyniku ostatecznego rozstrzygniêcia protestu jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 10. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, co winno byæ wskazane w zapisach gwarancji (w przypadku wnoszenia wadiów w formie gwarancji).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniach i dokumentach, dotycz±cych posiadania wiedzy i do¶wiadczenia (zgodnie z rozdzia³em IX pkt 1 SIWZ)

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    1. W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego Wykonawca winien za³±czyæ do oferty: a) dokumenty, na podstawie których wprowadzono do obrotu i u¿ywania wyrób medyczny zgodnie z ustaw± o wyrobach medycznych (Dz. U. z dn. 20.05.2010r. o wyrobach medycznych, Nr 107, poz. 679), b) oryginalne firmowe prospekty producentów sprzêtu potwierdzaj±ce spe³nienie wszystkich parametrów technicznych. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym winny byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez wykonawcê. Zamawiaj±cy wymaga, aby parametry techniczne prezentowane w za³±czonych prospektach odpowiada³y parametrom technicznym opisanym w Za³±cznikach nr 1.1.-1.5. do SIWZ. Je¿eli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji aparatu lub warto¶ci parametru, dopuszcza siê za³±czenie do oferty innych dokumentów producenta (np. czê¶æ instrukcji obs³ugi), w których Zamawiaj±cy bêdzie w stanie zweryfikowaæ zgodno¶æ opisu funkcji lub warto¶ci danego parametru. Uwaga. W przypadku w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do za¿±dania dodatkowych dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie parametrów/warunków, które zosta³y okre¶lone Za³±cznikach nr 1.1.-1.5. Dokumenty te zostan± udostêpnione przez Wykonawców na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmniejszenia ceny okre¶lonej w umowie w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci wynikaj±cych z zasad funkcjonowania rynku takich jak np. zmniejszenie ceny producenckiej. Zmiana taka wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy, uzgodnionego i podpisanego przez obie Strony - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia terminu p³atno¶ci na zasadach uzgodnionych przez obie strony umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 24 A, 15-276 Bia³ystok, budynek Administracji, pokój nr 28.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 24 A, 15-276 Bia³ystok, budynek Administracji, pokój nr 28.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zakup przedmiotu zamówienia jest realizowany w ramach projektu pt. Utworzenie Centrum Urazów Wielonarz±dowych w USK w Bia³ymstoku, wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: tak

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Sprzêt fotograficzny oraz wideo do dokumentacji urazów i przebiegu operacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sprzêt fotograficzny oraz wideo do dokumentacji urazów i przebiegu operacji.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Lupy okularowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Lupy okularowe.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: System do podnoszenia i transportu chorych po ciê¿kich urazach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: System do podnoszenia i transportu chorych po ciê¿kich urazach.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.26.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Zestaw narzêdzi chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestaw narzêdzi chirurgicznych.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Zestaw narzêdzi endoskopowych do operacji krêgos³upa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestaw narzêdzi endoskopowych do operacji krêgos³upa.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.