Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-03
Szaflary: Przebudowa-Remont dróg gminnych w Gminie Szafla
Numer ogłoszenia: 197094 - 2015; data zamieszczenia: 03.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Zakopiańska 18, 34-424 Szaflary, woj. małopolskie, tel. 018 2754703, faks 018 2754977.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa-Remont dróg gminnych w Gminie Szafla.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Remont drogi gminnej K364788 ul. Polna w miejscowości Szaflary Zakres robót obejmuje: - wykonanie wykopu i podbudowy na poszerzonym odcinku drogi - frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej na gł.6cm - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowej - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - ułożenie geosiatki - nawierzchnię asfaltową gr.8cm - wykonanie poboczy z klińca, gr. 8cm Zadanie 2 Przebudowa drogi gminnej Koło Lipy w miejscowości Skrzypne Zakres robót obejmuje: - wyprofilowanie i nadanie spadków istniejącej drodze - podbudowę dolną z tłucznia 25-40mm gr.20cm - podbudowę górną z klińca 4-20mm gr.8cm - frezowanie, oczyszczenie i skropienie nawierzchni asfaltowej na gł.6c - nawierzchnię asfaltową gr.6cm - pobocze z klińca, gr. 6cm - pobocze betonowe, gr. 10cm - niwelacja terenu wokół drogi wraz z wywiezieniem urobku - przedłużenie przepustu żelbetowego Zadanie 3 Przebudowa drogi gminnej K364777 ul. Stopki w miejscowości Maruszyna Zakres robót obejmuje: - wykonanie wykopu i podbudowy na poszerzonym odcinku drogi - wykonanie podbudowy na całej powierzchni drogi - frezowanie, oczyszczenie i skropienie nawierzchni asfaltowej na gł.6cm - wykonanie pobocze z klińca, gr. 6cm.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy. Łączna wartość zleconych zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu mogą spełnić wspólnie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych dotyczących przedmiotu zamówienia obejmujące przynajmniej trzy realizacje robót polegających na remoncie, modernizacji lub budowie, odbudowie, przebudowie drogi lub dróg o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde zadanie, oraz wykazać, że co najmniej dwie najważniejsze z tych robót zostały wykonane w sposób należyty i zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu mogą spełnić wspólnie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu mogą spełnić wspólnie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu mogą spełnić wspólnie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu mogą spełnić wspólnie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz ofertowy /załącznik nr 1/; - kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie dostarczonych przedmiarów robót,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Okres gwarancji - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W związku z przepisem art. 144 Ustawy, zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: 1. zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie - na pisemny wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody, 2. ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu, 3. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy na pisemny, udokumentowany wniosek wykonawcy w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności: - wstrzymanie robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, - działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w należyty sposób, - wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonawcy wykonanie robót, - opóźnienie w przekazaniu terenu budowy, - opóźnienie w przekazaniu dokumentacji budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których Zamawiający był zobowiązany), - w przypadku wystąpienia kolizji między elementami wykonywanych robót a niezinwentaryzowanymi obiektami budowlanymi, - w przypadku wystąpienia obiektów archeologicznych, geologicznych lub przyrodniczych podlegających obowiązkowi badania i ochrony na podstawie właściwych przepisów, - w przypadku wystąpienia przeszkód geologicznych, których nie wykryto podczas badań poprzedzających projektowanie, - w przypadku wystąpienia niewypałów i niewybuchów oraz substancji niebezpiecznych dla zdrowia i życia osób wykonujących budowę, - zmiany danych teleadresowych wykonawcy, nazwy wykonawcy, osób reprezentujących firmę, - na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego, - zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek wykonawcy, w postaci pisemnej zgody zamawiającego, - rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie wykonawcy - na wniosek wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szaflar.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Szaflary
ul. Zakopiańska 18
34-424 Szaflary
pokój nr 8a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Szaflary ul. Zakopiańska 18 34-424 Szaflary Sekretariat pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SZAFLARY
więcej: przetargi SZAFLARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżącą konserwację nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Choszczno
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Przebudowa drogi gminnej w Niechłoninie na działce nr 921
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Michałów
- Przebudowa drogi gminnej nr 191039C w miejscowości Zakrzewo Parcele od km 1+580 do km 2+449
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 177 ul. Kolejowa w m. Człopa (Etap I)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.