To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-16
Zawoja: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zawoja III
Numer ogłoszenia: 197105 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177423 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty w Zawoi, Zawoja 1307, 34-222 Zawoja, woj. małopolskie, tel. 033 877 54 00 w. 110, faks 033 877 50 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zawoja III.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, oraz winny być dopuszczone do kontaktu z dziećmi (tam gdzie taki kontakt jest uprawdopodobniony)i posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Wykonawca jest obowiązany wydać Zamawiającemu wraz z towarem między innymi instrukcje obsługi, konserwacji. Powinny być one sporządzone w języku polskim lub, o ile rodzaj informacji na to pozwala, w powszechnie zrozumiałej formie graficznej. Wymogu używania języka polskiego nie stosuje się do nazw własnych, znaków towarowych, nazw handlowych, oznaczeń pochodzenia towarów oraz zwyczajowo stosowanej terminologii naukowej i technicznej. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ - wg zapotrzebowania dla poszczególnych oddziałów przedszkolnych i z podziałem na poszczególne zadania, a także przygotować dokumenty rozliczeniowe i protokoły odbioru zachowując wskazany powyżej podział. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostaw dla umeblowania i wyposażenia oraz dla prac dostosowawczych, a 12 miesięcy dla materiałów dydaktycznych i naukowych. A. Część 1. 1)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci . 2)modernizacja toalet dla personelu . B. Część 2. 1)zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach . 2)zakup wyposażenia kuchni szkolnej . 3)zakup kompletu wyposażenia BHP zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi . 4)zakup i montaż rolet okiennych . C. Cześć 3. 1)zakup mebli i wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych wraz z montażem . 2)zakup wyposażenia wypoczynkowego dla oddziałów przedszkolnych . 3)zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych. 4)zabezpieczenie grzejników zabudową wraz z montażem . Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany- z nazwy- przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przedmiot zamówienia zrealizowany będzie na terenie Gminy Zawoja. Wykaz oddziałów przedszkolnych biorących udział w w/w projekcie i miejsce wykonania zamówienia: Oddziały przedszkolne przy: Zespół Szkół w Zawoi Centrum- Szkoła Podstawowa nr 1 -2 oddziały 34-222 Zawoja 1551; Zespół Szkół w Skawicy- Szkoła Podstawowa nr 1 -2 oddziały 34-221 Skawica 278; Zespół Szkół Zawoja Wilczna- Szkoła Podstawowa nr 2 -2 oddziały 34-223 Zawoja 1570; Szkoła Podstawowa nr 4 w Zawoi Przysłop -1 oddział 34-222 Zawoja 886; Szkoła Podstawowa nr 5 w Zawoi Gołynia - 1 oddział 34-222 Zawoja 35A;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 42.99.90.00 - Odkurzacze i froterki do podłóg inne niż używane w gospodarstwie domowym .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zawoja współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytetu IX-Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty;Poddziałanie 9.1.1Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1. 1)Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci 2)modernizacja toalet dla personelu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21486,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26106,75
Oferta z najniższą ceną: 26106,75 / Oferta z najwyższą ceną: 26106,75
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3 1)zakup mebli i wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych wraz z montażem 2)zakup wyposażenia wypoczynkowego dla oddziałów przedszkolnych 3)zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych 4)Zabezpieczenie grzejników zabudową wraz z montażem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino sp. zo.o. Sp.K, ul. Graniczna 46, 93-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116699,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 131446,89
Oferta z najniższą ceną: 131446,89 / Oferta z najwyższą ceną: 159900,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Krokowa
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.