Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-22
Olsztyn: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego makroniwelacji oraz sieci wodociągowej od ul. Wołodyjowskiego do ul. Czarnieckiego
Numer ogłoszenia: 197106 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax (089) 5349375.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego makroniwelacji oraz sieci wodociągowej od ul. Wołodyjowskiego do ul. Czarnieckiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano - wykonawczego makroniwelacji oraz sieci wodociągowej od ul. Wołodyjowskiego do ul. Czarnieckiego. Zakres prac obejmuje wykonanie: a) dokumentacji projektowej (projekty budowlane i wykonawcze wszystkich branż) zgodnie z wymogami ustawy z dn. 7.07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) zgodnie z obowiązującymi normami i aktualnymi warunkami technicznymi, tj.: - projekt makroniwelacji pasów drogowych, - projekt sieci wodociągowej zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez PWiK Sp. z o.o, Gminę Jonkowo b) inwentaryzacji zieleni uzgodnionej z Wydziałem Ochrony Środowiska U.M. Olsztyn oraz Gminy Jonkowo c) projektów przebudowy ewentualnych kolizji z sieciami i urządzeniami naziemnymi i podziemnymi uzbrojenia technicznego, wg warunków, o które należy wystąpić do dysponentów sieci. d) do zakresu zamówienia należy również: - uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, opinii, decyzji, uzgodnień branżowych i instytucjonalnych oraz uzyskanie przez Projektanta decyzji o pozwolenie na budowę z upoważnienia Zamawiającego. - pełnienie, w ramach ceny ofertowej, nadzoru autorskiego nad realizacją robót zawartych w w/w opracowaniach. Projekty budowlane i wykonawcze wszystkich branż należy wykonać zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane ( tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 118 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202/2004 poz. 2072). Przedmiary robót powinny zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych. Spis działów przedmiaru powinien przedstawiać podział wszystkich robót budowlanych na grupy wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Przedmiary należy wykonać jako oddzielne opracowanie z podziałem na branże. Kosztorysy inwestorskie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót powinny zawierać zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót budowlanych, obejmować w szczególności wymagania dotyczące właściwości materiałów, sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz określać zakres prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy wykonać jako oddzielne opracowania, w których należy wydzielić tomy zgodnie z przyjętą systematyką podziału robót budowlanych. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy opracować z uwzględnieniem podziału wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Prace przedprojektowe wykonywane przez projektanta i na jego koszt: a) aktualna mapa do celów projektowych, b) techniczne badania podłoża gruntowego do celów projektowych b) mapa własnościowa terenu z zaznaczonymi granicami działek, numerami i wykazem właścicieli (w przypadku konieczności wejścia na grunty inne niż Gminy Olsztyn w celu budowy lub przebudowy urządzeń lub sieci uzbrojenia technicznego, Projektant ma obowiązek załączyć do projektu budowlanego oświadczenia właścicieli , zawierające ich zezwolenia na prowadzenie robót na ich gruntach) c) przygotowanie niezbędnych materiałów i załączników do wniosku ora uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia Opracowanie należy wykonać w : a) 8 egz. - dokumentacja projektowa, b) 4 egz. - przedmiary robót, specyfikacje techniczne i kosztorysy inwestorskie i dostarczyć do siedziby Zamawiającego. c) Całość opracowania należy dostarczyć w 4 egzemplarzach w wersji elektronicznej na płycie CD dla komputerów PC ( kosztorysy inwestorskie na oddzielnym nośniku) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej sieci wod.-kan. o wartości tego opracowania, co najmniej równej kwocie 50.000 zł (z VAT) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2) dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej : a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności: drogowej bez ograniczeń do projektowania obiektu budowlanego, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do projektowania obiektu budowlanego, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dostarczyć: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały należycie wykonane (opinie, referencje, protokoły itp ), - wykaz osób, - dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia, tj.: decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do projektowania obiektów budowlanych bez ograniczeń w specjalności: drogowej wydaną na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub uprawnień budowlanych do projektowania tego rodzaju obiektu budowlanego wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów osoby przewidzianej do realizacji zamówienia. decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do projektowania obiektów budowlanych bez ograniczeń w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydaną na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub uprawnień budowlanych do projektowania tego rodzaju obiektu budowlanego wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów osoby przewidzianej do realizacji zamówienia. aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest do odbioru w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 w godz. 8 - 15 lub zostanie przesłana za pośrednictwem poczty.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych, 10-101 Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, pok. 402..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a). 2. Otwarcie ofert nastąpi 04.09.2008 r. o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych, Pl. Jana Pawła II 1 , 10-101 Olsztyn, pok. 402 (IV p.). 3. Znak sprawy: ZP.c.3410- 118/2008
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Różne implanty stosowane w chirurgii do zabiegów klatki piersiowej lejkowatej u dzieci.
- Dostawy sukcesywne napojów i wody na potrzeby jednostek UWM w Olsztynie
- Organizacja wizyty studyjnej do Hiszpanii.
- Usługi utrzymania czystości biur i pomieszczeń oraz otoczenia budynku Radia Olsztyn
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych na skórę i śluzówkę - powtórka
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprawowanie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. "Przebudowa drogi krajowej nr 42 w m. Radomsko.
- Modernizacja ul. Mirkówki w miejscowości Brzyczyna - opracowanie dokumentacji projektowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Tarnawa Dolna i Tarnawa Górna"
- Opracowanie dokumentacji projektowych przebudowy dróg na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, z podziałem na 3 części
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dot. remontu i modernizacji infrastruktury wodno - ściekowej w gminie Brześć Kujawski
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa drogi dojazdowej do ulicy Szczęść Boże wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.