To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-19
Łódź: Wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach Miejskiej Przychodni Widzew w Łodzi przy al. Piłsudskiego 157
Numer ogłoszenia: 197107 - 2011; data zamieszczenia: 19.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156731 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia "Widzew", Al. Piłsudskiego 157, 92-332 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6747588, faks 42 6748636.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach Miejskiej Przychodni Widzew w Łodzi przy al. Piłsudskiego 157.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach Miejskiej Przychodni Widzew w Łodzi przy al. Piłsudskiego 157, zgodnie z przedstawioną dokumentacją projektową przedmiotu zamówienia - Załączniki w części B SIWZ. Roboty budowlane dotyczą przebudowy Poradni Rehabilitacji dla Dzieci Miejskiej Przychodni Widzew w Łodzi. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: prace remontowo - budowlane, sanitarne oraz elektryczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia poniższa dokumentacja projektowa, zawierająca : - Projekt architektoniczno - konstrukcyjny, - Projekt wewn. instalacji elektrycznych - spec. techn. wykonania i odbioru robót, - Projekt wewn. instalacji wodnokanalizacyjnych - spec. techn. wykonania i odbioru robót, - Projekt robót okładzinowych - płytki ceramiczne, - Projekt budowlany - spec. techn. wykonania i odbioru robót - prace malarskie, - Projekt ścianek działowych z płyt g-k. - Rzut parteru - Kosztorys nakładczy: przebudowa magazyny i hollu, - Kosztorys nakładczy: przebudowa gabinetu hydromasażu, - Kosztorys nakładczy: roboty instalacyjno elektryczne. Wymagania Zamawiającego -Wykonawca winien zapoznać się z terenem planowanej inwestycji, wnieść ewentualne uwagi na etapie i w terminie ogłoszonego przetargu. - Prace będą się odbywały w godz. pracy przychodni (pomieszczenia do remontu usytuowane są na parterze budynku). - Wykonawca otrzyma pomieszczenie socjalne. - Prace muszą być prowadzone sukcesywnie. Zamawiający ze względów organizacyjnych, nie ma możliwości przekazania całego frontu robót w jednym czasie. - Prace winny odbywać się w dni robocze. - Prace mają być prowadzone w warunkach czynnej Poradni, bez wprowadzania zakłóceń w normalnym funkcjonowaniu Przychodni. Terminy wykonywania prac wyjątkowo uciążliwych należy uzgadniać ze służbami Przychodni. Na Wykonawcy ciąży zapewnienie bezpieczeństwa prowadzonych robot. - Prace muszą być prowadzone w sposób zapewniający bezkolizyjne funkcjonowanie pozostałych pomieszczeń Przychodni. - Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią, Polskimi Normami Budowlanymi oraz z zaleceniami nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego. - Wykonawca urządzi zaplecze budowy we własnym zakresie i poniesie koszty z tym związane (m.in. zapewni kontener na odpady). - Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. - Wszystkie zakupione przez wykonawcę materiały muszą posiadać zaświadczenia o zgodności z Polskimi Normami a także wymagane prawem atesty i aprobaty techniczne dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Wszystkie rury i urządzenia mające styczność z wodą pitną musza mieć atest higieniczny. - Materiały muszą być dostarczane w opakowaniach oryginalnych , na których muszą znajdować się informacje o terminie przydatności do stosowania , nazwie producenta oraz muszą być sygnatury Aprobat Technicznych Instytutu Techniki Budowlanej oraz Państwowego Zakładu Higieny. - Materiały muszą być przechowywane w warunkach ustalonych przez producenta. W przypadku dostarczania materiałów luzem Wykonawca musi posiadać powyższe atesty dla każdego z zastosowanych materiałów. - Atesty muszą znajdować się w dyspozycji kierownika budowy i na każde żądanie inspektora nadzoru lub przedstawiciela inwestora muszą być udostępniane do wglądu, przed podpisaniem protokołu odbioru robót . - Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie przez dostępem osób postronnych terenu budowy i przechowywanych tam materiałów budowlanych. - Oferta oraz kosztorys ofertowy muszą uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym również usługi towarzyszące inwestycji jak: badania, sprawdzenia, odbiory itp. - Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat na wykonane roboty i zastosowane materiały licząc od dnia bezusterkowego odbioru przez Zamawiającego wykonanego przedmiotu umowy. - Wykonawca jest zobowiązany posiadać na dzień technicznego odbioru końcowego robót wymaganą i niezbędną dokumentację powykonawczą (certyfikaty, atesty, karty techniczne, autoryzacje) która winna zawierać dane techniczne (wielkości) oraz dokumenty wymagane przez Prawo budowlane. - Zamawiający ustanowił Nadzór Inwestorski, który winien być informowany na bieżąco o czynnościach Wykonawcy zgodnie z szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. - W razie ewentualnych zmian w stosunku do dokumentacji projektowej Wykonawca na własny koszt sporządzi dokumentację powykonawczą z ewentualnymi zmianami oraz kosztorys powykonawczy. - Wykonawca dostarczy wszelkie niezbędne i wymagane przepisami dokumenty dotyczące materiałów użytych w trakcie realizacji inwestycji. - Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (jeżeli ich opisanie w dokumentacji nastąpiło poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy traktować je jako przykładowe, odpowiadające typowi) lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji projektowej, za zgodą projektanta i pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia w celu aprobaty Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć inspektorowi nadzoru odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem. - Zamawiający wyjaśnia, że zgodnie z obowiązującymi przepisami za roboty dodatkowe uznaje się wyłącznie te roboty, które nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Dokładne warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowi projekt umowy - patrz część C SIWZ. Zamawiający wymaga przed podpisaniem umowy uzgodnienia przez Wykonawcę harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia oraz sukcesywnego dostarczania materiałów do pomieszczeń w których wykonywane będą prace, bezpośrednio przed ich wykorzystaniem, w celu uniknięcia składowania w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składowane przez Wykonawcę urządzenia i inne wyposażenie należące do Wykonawcy. Wszystkie prace będą wykonywane na terenie czynnego obiektu ochrony zdrowia - wykonawca będzie zobowiązany do: a. etapowania wykonania robót budowlanych, tak aby umożliwić normalne funkcjonowanie Przychodni. b. zabezpieczenia rejonu wykonywanych prac oraz do prowadzenia robót w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu zatrudnionych pracowników i użytkowników placówki, zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. c. realizowania robót w sposób jak najmniej uciążliwy dla placówki, utrzymania należytego porządku w miejscu pracy i otoczeniu - utrzymania go w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania i składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci a także niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych, d. Bieżącej współpracy z inspektorem nadzoru Zamawiającego przy realizacji robót. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała pod nadzorem Inspektora - Pana mgr inż Andrzeja Wiadernego. Roboty dodatkowe wynikające z remontowego charakteru robót rozliczane będą w następujący sposób: - jeżeli planowana wartość robót nie przekroczy 1 % dla jednostkowego zadania, to roboty te nie podlegają dodatkowemu fakturowaniu i zapłaty za te roboty. - jeżeli planowana wielkość tych robót przekroczy kwotę 1 % w danym zadaniu jednostkowym to Wykonawca wystąpi przed rozpoczęciem tych robót do Zamawiającego z protokółem konieczności wykonania robót wraz z ich wyceną. Przed złożeniem oferty Wykonawcy zobowiązani są do przeprowadzenia wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego, w celu dokonania niezbędnych sprawdzeń, obliczeń, ekspertyz, uzgodnień aby rozstrzygnąć ewentualne wątpliwości i zapewnić jednoznaczność składanej oferty, zarówno w zakresie cenowo-przedmiotowym jak również odnośnie do terminu wykonania robót. Całkowite koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej należy ustalić z Zamawiającym, a odbycie wizji potwierdzić w formie oświadczenia. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności do przestrzegania zasad bezpieczeństwa. W celu realizacji powyższego obowiązku zobowiązany jest do realizacji zamówienia przy udziale osób o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym a także posiadających wymagane prawem uprawnienia. Oferowane roboty budowlane muszą spełnić określone w SIWZ wymogi. W SIWZ przedstawiono minimalne warunki dotyczące zastosowanych materiałów i technologii. Warunki zaoferowane mogą być korzystniejsze nie mogą być gorsze niż przedstawiono. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w.w robót lub równoważnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe ANDROPEX S.J., ul. Przybyszewskiego 199/205, 93-120 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97890,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 111229,38
Oferta z najniższą ceną: 84918,07 / Oferta z najwyższą ceną: 127802,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Świadczenie usług terapii traumy w projekcie "#Rodzina"
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadań inwestycyjnych polegających na budowie Psich Parków
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.