Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-18
Chojnice: Budowa ul. Kartuskiej w Chojnicach wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem.
Numer ogłoszenia: 197190 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.chojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Kartuskiej w Chojnicach wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest budowa nawierzchni jezdni, chodników, ścieżki rowerowej i parkingów ul. Kartuskiej wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem ulicznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót (które mająformę pomocniczą) dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz udzielonym pozwoleniem na budowę przez Starostę Chojnickiego Nr AB.7351-16 09 z dnia 3 marca 2009 r. Wykonawca winien zapoznać się z terenem budowy i wnieść ewentualne uwagi na etapie i w terminie ogłoszonego przetargu. Zakres zamówienia obejmuje budowę : - jezdni o szerokości 6,0 m z kostki betonowej -polbruk 8- w kolorze szarym - chodników o szer. 2,0 m z kostki betonowej bezfazowej -polbruk 6-w kolorze szarym - ścieżki rowerowej o szer. 1,5 m z kostki betonowej -polbruk 8- w kolorze czerwonym - kanalizacji deszczowej wraz ze studniami wpustami - przebudowę odcinka kanalizacji deszczowej - oświetlenia ulicznego - humusowania przyległego terenu do utwardzonej drogi wraz z obsianiem trawy - oznakowanie -stała organizacja ruchu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełnić następujące warunki: 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej trzy roboty budowlane ( w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie ) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tj. - Kierownik budowy - posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - Kierownik robót branży sanitarnej - posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - Kierownik robót branży elektrycznej - posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; f. udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 60 miesięcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. - załącznik nr 3. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: a. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz dokumentów stwierdzających, że osoba (y), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: - uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik budowy) - uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik robót sanitarnych) - uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik robót elektrycznych) b. Wykazu wykonanych co najmniej trzech robót budowlanych (w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. nr 4 do SIWZ. c. W celu potwierdzenia, że posiada aktualne ubezpieczenie Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; d. W celu potwierdzenia okresu gwarancyjnego złoży oświadczenie na formularzu oferty. Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy pzp 3. Tabela elementów scalonych - załącznik Nr 6 do SIWZ 4. Uproszczony kosztorys ofertowy wraz ze składnikami cenotwórczymi 5. Wykaz zakresów robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom - załącznik Nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach
ul. Stary Rynek 1
89-600 Chojnice pokój 608.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach ul. Stary Rynek 1 89-600 Chojnice pokój 306 - Biuro Podawcze - Informacja.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Przygotowywanie posiłków na potrzeby Punktu Opieki Dziennej w Ciechocinie (powtórzony)
- Dostawa urządzeń i oprogramowania do zabezpieczenia, monitorowania oraz przechowywania danych z podziałem na części.
- Dostawa i montaż lamp solarnych do miejscowości położonych na terenie Gminy Chojnice.
- Zarządzanie i administrowanie budynkami pozostającymi w posiadaniu Gminy Miejskiej Chojnice oraz lokalami mieszkalnymi stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Chojnice
- Budowa ul. Świerkowej w Powałkach
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Pęchcińska w miejscowości Niechodzin
- Budowa dróg gminnych na terenie gminy Jadów
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Roosevelta w Gubinie
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Szcześniki
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.