Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-22
Dąbrowice: Remont budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dąbrowicach - wymiana okien i drzwi wejściowych do budynku
Numer ogłoszenia: 197225 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowice, Nowy Rynek 17, 99-352 Dąbrowice, woj. łódzkie, tel. 0-24 2522587, fax 0-24 2522587.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dąbrowicach - wymiana okien i drzwi wejściowych do budynku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dąbrowicach - wymiana okien i drzwi wejściowych do budynku. 2.Konstrukcje: 1)okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCW K=1,1 w ilości 83 szt. o łącznej powierzchni 132,69 m2; okna rozwierane i uchylno-rozwierane o wymiarach (m.): - jednodzielne: 0,835 x 0,865 - szt. 22; 0,535 x 0,565 - szt. 3; 0,535 x 1,165 - szt. 1; 0,535 x 0,865 - szt. 1; - dwudzielne: 1,435 x 1,165 - szt. 15; 1,835 x 0,835 - szt. 8; 1,435 x 1,465 - szt. 24; 2,035 x 2,065 - szt. 2; 1,435 x 2,065 - szt. 5; - drzwi balkonowe z PCV jednodzielne o wymiarach (m) 2,195 x 0,865 - szt. 2; 2)drzwi jedno- i dwuskrzydłowe przymykowe aluminiowe z wypełnieniem ze szkła bezpiecznego, profil ciepły, samozamykacz, zamek, elektrozaczep w ilości 7 szt. o łącznej pow. 21,66 m2; -drzwi jednoskrzydłowe przymykowe aluminiowe z wypełnieniem ze szkła bezpiecznego, profil ciepły, samozamykacz, zamek, elektrozaczep o wymiarach (m) 1,05 x 2,05 - szt. 4; -drzwi dwuskrzydłowe przymykowe aluminiowe z wypełnieniem ze szkła bezpiecznego, profil ciepły, samozamykacz, zamek, elektrozaczep o wymiarach (m) 1,45 x 2,05 - szt. 1; -drzwi dwuskrzydłowe przymykowe aluminiowe z wypełnieniem ze szkła bezpiecznego, profil ciepły, samozamykacz, zamek, elektrozaczep oraz naświetlem o wymiarach (m) 1,80 x 2,80 - szt. 2; 3.Obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej. 4.Demontaż starych okien i drzwi. 5.Montaż nowych okien i drzwi. 6.Obróbki tynkarsko-malarskie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 1.300,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, spełniający następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. udokumentują, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat minimum trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty twe zostały wykonane należycie. Przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym będącym przedmiotem niniejszego postępowania należy rozumieć zakończenie i oddanie do użytku w ciągu ostatnich pięciu lat minimum trzech zadań w zakresie robót budowlanych o charakterze i wartości zamówienia publicznego każdorazowo nie mniejszej niż wysokość złożonej oferty. 3.Posiadają potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami, które będą pełnić funkcję kierownika robót w specjalności budowlanej i są wpisane na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów i posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub posiadają potwierdzoną przez Bank zdolność kredytową do kwoty nie niższej niż wartość złożonej oferty, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej wraz z zobowiązaniem, iż w przypadku uznania ich oferty za najkorzystniejszą do podniesienia wartości dotychczasowego ubezpieczenia do wysokości kwoty, za jaką oferują wykonanie zamówienia publicznego. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonają co najmniej 80 % przedmiotu zamówienia siłami własnymi. 7. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, określonych w SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - umowę regulującej współpracę wykonawców, spełniająca wymogi określone w art. 23 oraz art. 141 ustawy (np. umowa spółki cywilnej, konsorcjum). 3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 5.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączonymi: -kserokopiami uprawnień do wykonywania robót w wymaganych specjalnościach, -aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6.Sprawozdanie finansowe, zgodne z wymogami ustawy o rachunkowości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta również z opinią o badanym sprawozdaniu, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe (2005, 2006, 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 7.W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do badania sprawozdania finansowego przez biegłego rewidenta - wykonawca jest zobowiązany załączyć do sprawozdania finansowego oświadczenie w tym zakresie. 8.W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, należy załączyć dokument, w którym będą podane informacje określające: obroty, zysk, zobowiązania i należności. 9.Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku gdy polisa została wystawiona na kwotę niższą niż oferowana przez wykonawcę wartość za jaką wykona zamówienie publiczne - oświadczenie w którym wykonawca zobowiązuje się w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą do podniesienia wartości dotychczasowego ubezpieczenia do wartości zamówienia publicznego (warunek konieczny do zawarcia umowy). 11.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy. 12.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wymóg ten nie dotyczy wykonawców nie będących podmiotem zbiorowym w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r (Dz. U. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.). 14.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 15.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 16.Oświadczenie dotyczące wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 17.W przypadku składania oferty przez wykonawców wy¬stępujących wspólnie, ww dokumenty składa każdy wykonawca - natomiast wskazane warunki w zakresie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - musi spełnić każdy z wykonawców występujący wspólnie, warunki określone w ust. 1. i 3. musi spełnić minimum jeden z wykonawców występujących wspólnie, natomiast warunek wskazany w ust. 4. i 9. w zakresie zdolności kredytowej - mogą spełnić łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dąbrowicach ul. Nowy Rynek 17 , 99-352 Dąbrowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Dąbrowicach - sekretariat , ul. Nowy Rynek 17 , 99-352 Dąbrowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dwóch toalet w Komendzie Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie w Warszawie
- Remont tylnych elewacji budynku szkoły w ramach zadania pn. "Renowacja elewacji budynku głównego III Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Świdnicy przy ul. Kościelnej 32"
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Żyznowie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z wykonaniem wymiany pasów nad- i podokiennych w budynku Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ - Kampus 600-lecia odnowienia UJ
- Modernizacja części pomieszczeń budynku Regionalnej Placówki Opiekuńczo - Terapeutycznej w Dębnie w zakresie dostosowania części budynku pod działalność Centrum Terapeutycznego w ramach Projektu...
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Garncarskiej 13 m.8, Broniewskiego 10 m.17, Krasickiego 8 m.8 oraz Narutowicza19/Sienkiewicza 15 m.2 w Piotrkowie Tryb.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.