Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-22
Żywiec: DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO, BENZYNY SILNIKOWEJ NIEETYLIZOWANEJ 95, OLEJU SILNIKOWEGO, OLEJU HYDRAULICZNEGO, OLEJU PRZEKŁADNIOWEGO.
Numer ogłoszenia: 197229 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Beskid" Sp. z o.o., ul. Kabaty 2, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8602271, fax 033 8602271 wew. 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.beskid-eko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO, BENZYNY SILNIKOWEJ NIEETYLIZOWANEJ 95, OLEJU SILNIKOWEGO, OLEJU HYDRAULICZNEGO, OLEJU PRZEKŁADNIOWEGO..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy dostawy obejmuje: olej napędowy, benzynę silnikową nieetylizowaną 95, olej silnikowy, olej hydrauliczny, olej przekładniowy: a)olej napędowy - 98 000 litrów (dostawa częściowa z zapełnieniem zbiornika o pojemności 2500 l znajdującego się na terenie Spółki), b)benzyna silnikowa nieetylizowana 95 - 4 500 litrów (dostawa częściowa), c)oleje inne: - olej silnikowy 620 litrów (dostawa częściowa) - olej hydrauliczny 940 litrów (dostawa częściowa) - oleje przekładniowe 1 000 litrów (dostawa częściowa).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.00.00.00 - Produkty i paliwa z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, o udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, e)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, f)zapoznali się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami oraz przyjęli je bez zastrzeżeń. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: W zakresie warunków wskazanych ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w kolejnym punkcie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianym prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 - miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) koncesja na obrót paliwami ciekłymi wydana na podstawie ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (j.t. Dz.U. 06.89.625 z późn.zm.) 5) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym /świadectwa jakości/ 6) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia- zał. Nr 2 i zał. Nr 3 do SIWZ, 7) Oświadczenie, w których Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert - zał. Nr 4 do SIWZ 8) Podpisane przez osobę/y uprawnioną/e oświadczenie dotyczące wzoru umowy - zał. Nr 5 do SIWZ, 9) Zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - zał. Nr 6 do SIWZ. 10) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). 11) W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuacje ekonomiczną i finansową członków konsorcjum. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się o wspólne udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika (zgodnie z art. 23 pkt.2 prawa zamówień publicznych. Pełnomocnictwo, a w przypadku gdy upoważnienie wynika wprost z treści umowy konsorcjum, umowę należy dołączyć do oferty. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punktach 1-10 z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w punkcie 1,2,3 i 6 są składane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Dokumenty muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną) z imienną pieczątką i podpisem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.beskid-eko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BESKID Sp. z o.o., ul. Kabaty 2, 34-300 Żywiec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 09:00, miejsce: BESKID Sp. z o.o., ul. Kabaty 2, 34-300 Żywiec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej do spraw związanych z regulacją i rozporządzaniem nieruchomościami Powiatu Żywieckiego
- Przyłącza dodatkowe do sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gm. Jeleśnia - Etap 2
- 2025. USŁUGA BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA, DOZORU SYGNAŁÓW PRZESYŁANYCH, GROMADZONYCH I PRZETWARZANYCH W SYSTEMACH ALARMOWYCH DLA SĄDU REJONOWEGO W ŻYWCU
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w 2025 r. 9 części
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliw płynnych w 2025 r.
- Dostawa paliw płynnych dla Techniki Komunalnej "TEKOM" Sp. z o.o. w Górze w 2025 r.
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu
- Dostawa paliw płynnych w roku 2025
- "Zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Urzędu Gminy w Galewicach oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Galewice w 2025 r."
- Dostawa paliw płynnych w ciągu roku 2025
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.